• Die zag ik op tv vandaag. Ze was de coach van een meisje dat homecoming queen wou worden. En ik zat zekere een half uur na te denken over wie dat was.
    En als jullie haar niet kennen; shame on you en ga haar daarna googlen.

    - Wou ik effe zeggen. x'D


    Ryan Dunn (ll)

    haha ik zag het :'D
    toen ik haar eerst zag wist ik haar naam niet meer, dus ik steeds 'Wtf?! Wie is zij nou?!' en toen kwam ik er opeens op :'D


    It's not the same without you.

    Ja ze is heel erg lief en helemaal geweldig!! Ze is echt een ontzettend lieve vrouw. En iedereen die haar niet kent, kan ik me wel voorstellen ik bedoel. Wat moeten mensen van onze leeftijd in de Amerikaanse Burlesque wereld, naja ik ben dan al wat ouder, maar toch :').


    Wie du mir, so ich dir.

    Ziet er aardig uit.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb dat ook gezien ;D


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    KirstenSnaps schreef:
    Ja ze is heel erg lief en helemaal geweldig!! Ze is echt een ontzettend lieve vrouw. En iedereen die haar niet kent, kan ik me wel voorstellen ik bedoel. Wat moeten mensen van onze leeftijd in de Amerikaanse Burlesque wereld, naja ik ben dan al wat ouder, maar toch :').
    Maar Ik Ken Der Wel :Y)ze's lief ^^


    Imperfection Is Beautiful

    Ik heb hem ook gezien :3

    Toen ik haar zag riep ik meteen heel blij; YEAH VERONICA! Dus ja, ik zag het ook vanmorgen. ;D


    You move me ......... Kurt

    Veronica hoort toch bij Emilie Autumn? :')

    Anyway, Kirsten is helemaal weg van haar. En die aflevering hebben wij al paar maand geleden online gekeken. :')

    Die heb ik ook gezien ;D


    From one side to another you're thrown by your fate.

    BrokenDreams schreef:
    ik heb dat ook gezien ;D