• De stelling van vandaag luidt:
    Quizlet zou leuker wezen zonder moderators

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Ik vind mijn werkje als mod super leuk en zou het niet meer willen missen, maar ik weet niet of dat jullie daar zo blij mee zijn. (A)

    Toen ik nog geen mod was, was ik blij dat er mods waren (vooral na die staking). :]

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 0:23 ]


    Let the Night embrace you

    Nee.
    Iedereen, ja ik ook, irriteert zich weleens aan de mods. Maar je ziet pas hoe blij je mag zijn dat er mods zijn, zo zag je dat tijdens de staking.
    Natuurlijk kan ik ze ook weleens niet luchten, en ik kan ze weleens niet uitstaan, maar je hebt ze wel degelijk nodig. :p

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 0:30 ]


    -

    agree


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    nee hoor :]
    ik vind deze mods niet uit de hoogte doen, ik zie ze gewoon als gewone users, dusja. :] ik vind het prima zo.


    It's not the same without you.

    Esmaye schreef:
    Nee.
    Iedereen, ja ik ook, irriteert zich weleens aan de mods. Maar je ziet pas hoe blij je mag zijn dat er mods zijn, zo zag je dat tijdens de staking.



    Staking?(Sorry,Ik heb er van gehoord maar ik weet niet echt wat er is gebeurd ik was toen niet op Quizlet op dat moment)


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Oneens.


    I am an idiot, I move.

    Clumsy schreef:
    (...)


    Staking?(Sorry,Ik heb er van gehoord maar ik weet niet echt wat er is gebeurd ik was toen niet op Quizlet op dat moment)


    Vele ruzies, etc. Laten we het erop houden dat we het niet redden zonder de mods. ;)


    -

    Naaaaaaaaah ,)

    The Red Ones are coowl

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 0:43 ]


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Soms erger ik me er dood aan
    maar ze doen mn idioot gedrag soms inzien x'd


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Esmaye schreef:
    (...)

    Vele ruzies, etc. Laten we het erop houden dat we het niet redden zonder de mods. ;)



    Ok sgoe ^^


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Clumsy schreef:
    (...)


    Staking?(Sorry,Ik heb er van gehoord maar ik weet niet echt wat er is gebeurd ik was toen niet op Quizlet op dat moment)


    Enkele users waren niet blij met de mods en toen hadden de mods besloten dat ze een staking hielden...
    Toen werd Q echt een hele rotzooi door gespam enzo. >.<


    Let the Night embrace you

    oneens. de mods moeten blijven!! _O_


    Nvt

    Meadow schreef:
    (...)

    Enkele users waren niet blij met de mods en toen hadden de mods besloten dat ze een staking hielden...
    Toen werd Q echt een hele rotzooi door gespam enzo. >.<


    Shiiit Ö Zo erg Ö

    Hopeleijk gaat dat niet meer gebeuren


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    Esmaye schreef:
    Nee.
    Iedereen, ja ik ook, irriteert zich weleens aan de mods. Maar je ziet pas hoe blij je mag zijn dat er mods zijn, zo zag je dat tijdens de staking.
    Natuurlijk kan ik ze ook weleens niet luchten, en ik kan ze weleens niet uitstaan, maar je hebt ze wel degelijk nodig. :p


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    GoldenShot schreef:
    Naaaaaaaaah ,)

    The Red Ones are coowl
    Beat that xD


    Your Butt is Mine!