• De stelling van vandaag luidt:
    Quizlet zou leuker wezen zonder moderators

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    We hebben het resultaat van de staking gezien, hè? :'D


    blame the bully.

    Nee, de mods zorgen er niet voor dat we iets niet niet mogen, dat zijn de regels. :'D
    De mods volgen die regels gewoon. :'D

    Sommige ind ik absoluut slechte mods (die namen noem ik even niet) mar onlangs heb ik ook nog tegen één gepraat en zo kan je wel zien dat ze eigenlijk hetzelfde zijn als iedere users, alleen met een betere functie :')


    All was well.

    Voor een dag is chaos en anarchie grappig en interessant, daarna wordt het vervelend.


    No growth of the heart is ever a waste

    020809 schreef:
    Sommige ind ik absoluut slechte mods (die namen noem ik even niet) mar onlangs heb ik ook nog tegen één gepraat en zo kan je wel zien dat ze eigenlijk hetzelfde zijn als iedere users, alleen met een betere functie :')

    Dat doet me denken aan wat mijn mentor heeft gezegd op mijn vorige school. And believe me, hij is een van de weinige leraren voor wie ik echt respect heb. 'Ik wil niet boven mijn leerlingen staan, maar ertussen'. Hij was onze leraar, maar hij hamerde niet zo op het leerling-leraar relatie. We konden met z'n 22en net zo goed jongere vrienden van hem zijn. En dat waren we ook :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Oneens,,ik zou nie wille wete hoe het hier zou zijn zonder de mods ._.


    Imperfection Is Beautiful

    Willom schreef:
    We hebben het resultaat van de staking gezien, hè? :'D


    Je moet worden wie je bent.

    Nee..
    Kijk maar toen ze aan het staken waren ;o
    het was een ramp!


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Ik merk nauwelijks dat er mods zijn :x Maar dat kan ook liggen aan het feit dat ik me gewoon supernetjes gedraag hier (A)


    -

    GoldenShot schreef:
    Naaaaaaaaah ,)

    The Red Ones are coowl


    You'll never dream alone. <3

    -gniffel-

    ja de staking was wel kut he met die spammers :/


    BAM!

    Dat slaat nergens op D:
    Dan zullen er een hoop leuke mensen niet meer zijn. Ik ken ze niet goed, misschien ooit met hun gebabbelt. Maar ze zijn vast allemaal heel aardig ;D


    I live for the applause, you will die for it.

    Oneens, hoewel ze soms een beetje overdrijven vind ik wel dat ze het goed doen.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    ...Jewp. Al zijn sommige wel gezellig en aardig. ^^
    Al zou het zonder ze weg vreselijk zijn hiero... Voor een paar dagen is het leuk, daarna niet...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 13:39 ]


    You move me ......... Kurt

    Esmaye schreef:
    Nee.
    Iedereen, ja ik ook, irriteert zich weleens aan de mods. Maar je ziet pas hoe blij je mag zijn dat er mods zijn, zo zag je dat tijdens de staking.
    Natuurlijk kan ik ze ook weleens niet luchten, en ik kan ze weleens niet uitstaan, maar je hebt ze wel degelijk nodig. :p

    Stiekem vond ik die staking echt vet grappig :').