• [ bericht aangepast op 2 aug 2017 - 12:57 ]


    People change like the seasons - J. Cole

    Die neem je als het goed is gewoon mee elke les in enzo.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Op mijn 1e school (een junior college: 1e en 2e jaar) mocht dat niet. Maar dat was echt een kleine school.
    Nu zit ik in de 4e, en op die grote school mag het wel in de klassen, maar niet op de afdeling.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik heb hem altijd bij me. Je kunt hem in de pauzes in je kluisje leggen. Alleen bij proefwerken voor mijn examen moet ik hem voor in de klas leggen.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Bij mij moest ik hem overal naar meenemen en anders moest ik hem in mijn kluisje doen.


    Smiling but close to tears.

    Wij nemen die overal mee naar toe. Ik weet niet hoe het op andere scholen zit...
    Maar als je naar L.O. moet kun je die wel kwijt in het kluisje, maar dat deed ik nooit.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2010 - 15:10 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Je hebt die zo goed als altijd bij. En vaak ook tijdens de speeltijd. Behalve als je voor en na de speeltijd in dezelfde klas les hebt. Wij laten die dan altijd hangen.
    1 tip; neem niet te veel mee in je tas. Daar krijg je alleen maar rugpijn van.


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California

    Hangt denk ik af naar welke school je gaat.
    Als ik 2uur na elkaar in het zelfde lokaal les heb dan laat ik die daar, anders neem ik die tijdens de pauze altijd mee (:


    Let us die young or let us live forever.

    Ik neem hem gewoon overal mee naartoe, en als ik gym heb prop ik heb met moeite in mijn kluisje.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Bij mij was het zo dat je die telkens meeneemt naar je lessen met de boeken, maar wanneer het lokaal wordt afgesloten voor pauze en je daarnq nog een uur hebt, kun je hem laten liggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ja, je tas moet je bij je hebben in de les. Want daar zitten al je boeken, schrijften, agenda, etui en andere spullen in. ;) Speeltijd is er in het middelbaar niet meer bij :( Dat heet pauze, en dan kan je eten en kletsen met je vrienden. Of nog even leren voor een toets.

    Als je gym hebt, zou ik je tas wel in je kluisje doen, als je die krijgt en je gymspullen appart doen, dat scheelt alleen maar mee nemen :P

    Veel plezier trouwens :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Zaitsev schreef:
    Bij mij was het zo dat je die telkens meeneemt naar je lessen met de boeken, maar wanneer het lokaal wordt afgesloten voor pauze en je daarnq nog een uur hebt, kun je hem laten liggen.

    Bij mij ook. _O_

    Dus wanneer ik van klaslokaal moest wisselen, nam ik hem mee. Wanneer de volgende les in hetzelfde klaslokaal zou plaatsvinden, liet ik hem natuurlijk liggen. :'D

    bij ons moest je hem gewoon altijd meenemen naar de klas..
    als je veel boeken op een dag hebt kan je ze ook in je kluisje leggen en dan alleen de boeken bij je dragen die in de lessen tussen de pauze's nodig bent, en dan in de pauze je boeken weer omwisselen..
    en met gym gewoon je tas in je kluisje, of meenemen naar de gymzaal als je een stuk moet fietsen -wat ik dus wel moest-
    en verder tja.. met toetsen enzo zal je hem wel voor in de klas moeten neer leggen, net als je etui denk ik..


    Never forget the things that make you smile

    Zaitsev schreef:
    Bij mij was het zo dat je die telkens meeneemt naar je lessen met de boeken, maar wanneer het lokaal wordt afgesloten voor pauze en je daarnq nog een uur hebt, kun je hem laten liggen.


    You are free. Free to dream, to love, to laugh and find peace. Free to be you and happy.

    Ik moet m'n tas overal meenemen. Je kan hem wel in pauze ofzo in je kluis doen, maar het is handiger om het bij je te hebben.

    Ik heb mijn schooltas altijd bij, behalve tijdens de speeltijden. Dan zet ik ze altijd bij de trappen, dat doet iedereen. Maar er is wel kans dat er iets word gestolen.


    All this dampness is damp.