• 6 september is er dus een meeting in rotterdam.
    we gaan t als volgt doen;

    ik[xLiszaaaa@hotmail.com] & marin[marinklippie@hotmail.com] staan met een spandoek op centraal [rdam] met de tekst 'TH meeting'. daar staan we van 10 v half 12 tot 12uur. daarna gaan we met z'n alle met de metro naar zuidplein. Daar wachten ook 2 mensen. Vanaf daar lopen we naar ahoy.

    wil je ook?

    stuur dan ff een PB naar mij met je
    naam
    quizletnaam
    06nummer
    msn

    na 15augustus word er een topic geopent met de msn-adressen van de mensen die naar de meeting gaan zodat je elkaar alvast kan leren kennen.



    niet duidelijk?
    stuur dan een PB met je vragen of lees het topic 'meeting 6 sep'

    sorry ik ben dan op vakntie in zuid-frankrijk xD


    If you're ever feeling lonely just look at the moon, someone, somewhere is looking right at it too.

    HEB JE DAN NOG VAAKANTIE? :O

    Blijkbaar he dude :'D

    Ik moet nog vragen maar het probleem is dat ik niet weet hoe ik daar moet geraken, ik kom uit België namelijk, xD maar ik laat wel iets weten.


    *He's the one.

    oke =3

    miss als er meer mensen uit die richting komen mt zn alle in de trein ofz n_n

    Ja dat alle belgen die bij elkaar wonen, samen gaan :'D

    haha xD
    nu nog hopen dat ik zou mogen gaan -.-'

    idd. hopelijk mag je x3

    ik wil wel komen hoor x] maar ik woon in Duiven{vlakbij Arhnem} dus dat is best ver.. x]

    maar bedankt voor de 'de uitnodiging' :]

    IK wil zo grg gaan ik ga eerst wat vriendinnen vragen en als zij moge dan mag ik ook wel dnek ik xD

    shit damn it,, komt me erineens ingeschoten dat 6 september laundry day is in antwerpen, damn it, dat heb ik ook nog niet gevraagt maar, dat si me eerdergevraagt godver de godver,!!! xD


    *He's the one.

    Als er hier een openbaar topic word geopend, dan kan iedereen alle email adressen zien ookal gaan ze niet mee. Als ik mee zou willen zou ik niet willen dat iedereen (van Quizlet en daarbuiten) mijn email adres kan zien..

    er is soieso al een topic met alle msn adressen.. ik vraag iedereen persoonlijk of zn msn op het topic mag

    ik kom denk ik


    You'd took my breath but I'll survive.

    http://www.wereldhavendagen.nl/


    You'd took my breath but I'll survive.

    atuur ff een PB met
    quizletnaam
    06nummer
    msn

    als je zeker weet dat je kom. [=