• 6 september is er dus een meeting in rotterdam.
    we gaan t als volgt doen;

    ik[xLiszaaaa@hotmail.com] & marin[marinklippie@hotmail.com] staan met een spandoek op centraal [rdam] met de tekst 'TH meeting'. daar staan we van 10 v half 12 tot 12uur. daarna gaan we met z'n alle met de metro naar zuidplein. Daar wachten ook 2 mensen. Vanaf daar lopen we naar ahoy.

    wil je ook?

    stuur dan ff een PB naar mij met je
    naam
    quizletnaam
    06nummer
    msn

    na 15augustus word er een topic geopent met de msn-adressen van de mensen die naar de meeting gaan zodat je elkaar alvast kan leren kennen.



    niet duidelijk?
    stuur dan een PB met je vragen of lees het topic 'meeting 6 sep'

    Ik mag niet >.>

    Sorry ik mag niet..
    Mag dan wel 16 zijn, maar dan heb ik dus een probleem..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    ik wil egt zo f*cking graag!!
    maar ik mag nie :( ook omdat ut gwn te ver is kwa reizen ('k woon in groningen)


    when words fail, music speaks.

    ik zal graag willen komen maar ik heb zo'n kleren kut moeder dat ik niet mag ( mag niks van haar maar goed)

    sorryyy


    Haterszz shut you're mouth and shoot yourself dead

    ik wil egt zo f*cking graag!!
    maar ik mag nie :( ook omdat ut gwn te ver is kwa reizen ('k woon in groningen)


    Voor mij is het ook niet al te dichtbij..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    jammeeerr =[

    jammeeerr =[


    Sorry! Ik zou super graag willen enzo.
    Maar ik mag niet (huil):(


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Ik mag denk ik wel, maar wil je weten hoe druk het is die dag in Rotterdam? HEEL DRUK.


    You'd took my breath but I'll survive.

    Laura ik ga met jou. Vind ik :'D
    Of ben je dan bij je papa? :'D

    Ehmm, nou ja en met esmee maar je mag mee hoor!


    You'd took my breath but I'll survive.

    niet je weet wel esmee


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    Voor mij is het ook niet al te dichtbij..

    dt is egt zoow jmmr :(


    when words fail, music speaks.

    mrmr.. we gaan niet int centrum zelf.. we spreken daar alleen af & gaan dan naar ahoy =o
    daar is t niet al te druk lijkt mij.. x3

    HAHAHAHA ESMEE :'D Okee.

    als laurakindje gaat mag ze toch wel met al die mensjes uit voorschoten mee? (: