• inspiratie opgedaan door andere topic; maar dit zijn mijn schoenen. ik ben de trotse eigenaar er van. http://www.trendshoes.nl/img/38aeb3f58a4c/200/200/replay-rp1222-1.jpg
    Mening? [ik kan wel tegen een stootje]

    Edit:

    Omdat ik nu allemaal gezeik krijg [eigenschulddikkebult] van; lelijke kleur. Dat is wel grappig, want het is die kleur helemaal niet.
    Wel roze, maar veel anders, ook zijn de veters anders. ;]

    [ bericht aangepast op 5 aug 2009 - 12:18 ]


    EGYPTIAN GOD

    ik vind ze wel leuk hoor. (:
    alleen het roze haat ik


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    Ze zijn wel mooi, maar zoiets zou ik zelf niet dragen. (x


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    De kleur is vreselijk, maar de schoen zelf is wel cool (:


    -

    Ze zijn niet zo mijn smaak. (:


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Model van schoen vind ik leuk, kleur totààl niet. Ik draag niet graag roze. Sorry :')

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 18:08 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Je kan tegen een stootje zeg je? Wel, ik vind ze lelijk. Like, iedereen heeft natuurlijk wel een eigen smaak, en ook al zeggen de meeste dat mijn smaak apart is, ik snap niet dat je de deze mooi kunt vinden. Gha, sorry.

    (A)


    Some people make the world special just by being in it

    Niet mijn kleur, maar verder wel leuk (A)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik vind ze best leuk :')

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 18:31 ]


    Protège moi de mes désirs.

    Niet echt mijn smaak.. (:
    x

    Voor mij zijn ze een beetje te sportiefachtig..
    Ze zien er wel lekkerzittend uit, iets wat bij mijn schoenen meestal niet het geval is >.< Mijn schoenenstijl is een beetje...weird. Maar wat iedereen hier over de kleur ligt te zeiken, dat snap ik nou niet, ik vind die juist mooooooi ö


    Live for something or die for nothing

    Wel leuk, maar een beetje te roze x'D


    Get back motherfuckerz'

    eerlijk gezegt vind ik ze niet zo leuk :X


    Nvt

    ik vind ze ook niet zo leuk. :$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind de kleur niet zo mooi, ook niet van de veters, als het witte veters zouden zijn, dan zou het het al een heel stuk mooier zijn. :'D

    Ik vind het wel leuk maar ik hou meer van hoge gympen. en de kleur van de veters moeten wit zijn :P