• ik ga een boek uitgeven, en het heet; locked Heart
    het komt begin september in de winkels en Hier kun je een samenvatting van het boek lezen!!


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    K ga m ook kopen als ie uit is ^^ Of hij moet al in de bieb te vinden zijn, dan ga k m eerst daar halen, dan hoef ik er niet voor te betalen:PxD Maar als ie nog niet in de bieb is, of ik vind m gewoon super, dan koop ik m gewoon. Jaah wat zijn we toch weer lekker logisch vandaagxD


    Inspiration can hit you any time

    Ik heb je samenvatting gelezen :] het is leuk. Ik ga zien of ik het vind in de boekenwinkel (ik zal wel beginnen zoekn vanaf het uitgegeven wordt in september) of ze het verkopen, want bij mij in Ninove verkopen ze meestal alleen maar van die boeken die wereldbekend zijn --'
    Maar ik vind het leuk, en hoop dat ze het verkopen. Maar vraagje wat heb jij gedaan zodat de uitgeverij je boek wilt "uitgeven". Want ik ben ook bezig met een boek aan het schrijven over mijn leven, en hier op mijn Qpagina kun je mijn levensverhaal (zonder echte details wel x'D) lezen. En ik zou graag mijn boek als hij af is ook "uitgeven" maar ik weet niet hoe ik dat moet doen, hoe heb jij dat klaargespeelt?
    Sorry voor deze stomme vraag, maar nu kan ik eindelijk eens aan iemadn stellen :]
    x

    Er staat precies ergens een fout -> raare, moet dat niet rare zijn ?


    None but ourselves can free our minds.

    Wauw echt super dat je een boek uitbrengt!
    En ik heb de samenvatting gelezen maar het is niet mijn stijl. Maar vind het echt leuk voor je dat dit gaat gebeuren ;D


    -

    Heej,
    Ik las je inleiding en het is niet mijn stijl qua leesboeken en qua schrijven. Vat het aub niet persoonlijk op oke?
    en is het niet was in de zin: 'Nozomi lachte, en ik wal alweer de enige die hem zag?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Hip dat hij uit word gebracht maar ik zelf vind hem niet zo leuk,een beetje vergezocht(en dat is knap bij mij).Sorry


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Dat is echt wel cüwl Ö Ik ben ook mijn eigen boek aan het schrijven (nerd) Maar ik vind het slecht xO En het is bij lange na nog niet klaar :X

    Ik heb een vraagje voor je Ö Hoeveel pagina's in word is je verhaal eigenlijk? En ik denk trouwens dat dit echt wel een boek is, dat ik zou kopen n.n


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Gefeliciteerd ^^

    Het ziet er nog een mooi verhaal uit ^^


    Misschien ga ik het kopen ^^


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds

    maa het komt begin 2010 uit???

    Lovedrunk schreef:
    gefeliciteerd (:
    sorry, maar het boek is niet mijn stijl


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Dat moet vast heel leuk zijn. Je schrijft erg mooi, alleen jammer dat het niet mijn 'stijl' is. Maar ik begrijp zeker waarom ze het uit gaan geven.


    Brubl

    Het lijkt me wel vet, al is het totaal mijn genre niet :'D
    Misschien koop ik het wel, als ik het in de winkel zie liggen. Gaan ze ook in België verkocht worden?
    Maar echt leuk dat hij uitgegeven wordt!


    Never run out of reasons to smile...

    undercover schreef:
    Dat moet vast heel leuk zijn. Je schrijft erg mooi, alleen jammer dat het niet mijn 'stijl' is. Maar ik begrijp zeker waarom ze het uit gaan geven.

    Indeed, totaal mee eens.


    This can't be the end of us.

    En hoe is het nu met je boek?


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ligt het aan mij of werkt de link niet?
    Ik ben wel nieuwsgierig. (baby)


    Think before you act.