• Wel, ik heb al een tijdje van die momenten dat ik me verveel. Op die momenten startte ik de Sims 4 op en ging ik Sims maken. Deze keer besloot ik twee snobistische Sims te maken, van die asociale rijke Sims die beginnen te huilen/verdrietig worden als ze te weinig nieuwe spullen hebben en dit kwam eruit.

    Meet Philip:







    Meet Claire:






    Philip heeft als droom een zo groot mogelijk huis te hebben met minstens vijftig kunstwerken erin. Ik wil van hem een muzikaal genie maken. Claire heeft de droom om ook een groot huis met minstens vijftig kunstwerken te bezitten en zij wordt schrijfster.

    Het huis waarin ze wonen is best wel groot. Het telt drie verdiepingen en twee dakterrassen. Op een van de dakterrassen is een doolhof-tuin te vinden en een zwembad. Ook een bar met barkrukken kunnen niet ontbreken zodat ze een feestje kunnen geven. Op de verdieping onder het dakterras is een fitnessruimte met zwembad, badkamer en chill-hoek + breedbeeldtelevisie te vinden. Ook hangen er heel wat kunstwerken. Daarna, onder die verdieping, is de master bedroom, gevolgd door nog heel wat kamers: een inloopkast inclusief make-up spullen, schoenen en een wand met spiegels. Ook is er een badkamer met chill-hoek met een open haard. Alle ruimte die over was is opgevuld door kunstwerken. Als je daarna de trap naar beneden gaat, tref je de woonkamer aan met open haard en breedbeeld televisie. Ook is er een grote keuken te vinden, met bar en eetkamer met nog een extra woonkamer erbij. Ook is er een aparte kamer waar hobby's uitgevoerd kunnen worden en aansluitende aan de keuken, is er nog een cupcake fabriek. In de achtertuin is nog een derde zwembad.

    Dit zijn wat sfeer kiekjes van het huis waarin ze wonen:








    Het huis aan de buitenkant:



    Als je goed kijkt kan je zien dat ze op het dakterras zitten en het best wel gezellig hebben (:


    26 - 02 - '16

    hahaha leuk!!! Ik heb geen sims 3, maar wel sims 4 met mods.

    Haha, leuk gedaan. ;P


    Ik wil een tuin vol egels

    Dankjulliewel ;3


    26 - 02 - '16

    Hahah zo leuk. En het huis vind ik mooi.


    "Ignite, my love. Ignite."

    Blackthorn schreef:
    Hahah zo leuk. En het huis vind ik mooi.


    Dankjewel ;3


    26 - 02 - '16

    Blackthorn schreef:
    Hahah zo leuk. En het huis vind ik mooi.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Claire vind ik heel erg op Lizzy Caplan lijken...

    MrsGately schreef:
    Claire vind ik heel erg op Lizzy Caplan lijken...



    Inderdaad, haha ;3


    26 - 02 - '16

    Omfg daar wil ik wonen! Kun je me voorstellen aan Philip? (puh)


    When the why is clear, the how is easy.

    Ooh, de sims! waar is de tijd! :Y)
    Bestaat er een sims 4 nu? (:

    [ bericht aangepast op 3 april 2015 - 14:10 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Haha leuk koppel :'D Laten mij een beetje denken aan de Landgraafs? Sorry ik ben de Nederlandse achternaam van die familie kwijt.
    Momenteel kan ik niet mijn sims spelen aangezien ik de Get To Work uitbreiding aan het installeren ben :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    Haha leuk koppel :'D Laten mij een beetje denken aan de Landgraafs? Sorry ik ben de Nederlandse achternaam van die familie kwijt.
    Momenteel kan ik niet mijn sims spelen aangezien ik de Get To Work uitbreiding aan het installeren ben :'D


    Van Kerkhof? Haha ;3


    Dankjulliewel allemaal ;3


    26 - 02 - '16

    Ocelot schreef:
    (...)

    Van Kerkhof? Haha ;3


    Dankjulliewel allemaal ;3


    Nop, Ik doel niet op Bella & Mormiter. Het is deze familie:



    In de Engelse versie heten ze Landgrabb/Landgraab dus tja. :'D


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Miyano schreef:
    (...)

    Nop, Ik doel niet op Bella & Mormiter. Het is deze familie:



    In de Engelse versie heten ze Landgrabb/Landgraab dus tja. :'D


    Die heten inderdaad gewoon Landgraaf (;


    26 - 02 - '16

    Leuk! Ik las veel negatieve recensies over de sims 4, maar jij vind hem dus wel leuk?
    Ik twijfel namelijk of ik hem wil, omdat ik sims 3 ook nog leuk genoeg vind.


    Tell me about it, stud.