• hebben jullie dat ook ? je bent supergoed bevriend met iemand .. je bent elkaars BFFL mr dan laten ze je vallen als een BAKSTEEN ?
    ik heb het dus voor ...
    dat mens is dus 3 jaar mijn beste vriendin geweest , mr nu we allebei afgestudeerd zijn hoor ik er niets meer van. nja het ging wel al slecht hoor het laatste jaar . ze verving mij door iemand nieuwer en beter .. echt ik heb dit jaar leren kennen hoe ze echt is.
    kvind het stom dat niemand anders het inziet...
    mr nu kijk ik net op der netlog ... staan daar foto's van hun drietjes gezellig op de kermis! echt HEEL LEUK VAN ZE om mij niet mee te vragen hoor , ik haat ze
    (huil)
    nja moet ik er eigelijk ng van schrikken dit is al de 483ste keer dat ze mij dit lappen...

    [ bericht aangepast op 1 aug 2009 - 20:53 ]


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ja hoor, heb ik al gehad. Alleen dan niet dat ze me laten vallen (sommigen wel), maar gewoon uit het oog verloren. Zo'n stuk of 5 keer.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Aurelia schreef:
    Bij mij zit het zo: ik ging er altijd automatisch vanuit dat er een tijd komt dat we als vrienden niet meer met elkaar om zullen gaan. Het is een achterliggende gedachte. Daar komt bij: ik ben van huis uit gewend om geheimen te dragen. Daarom is er altijd een soort afstand geweest tussen mij en mijn vrienden. En ook kies ik - redelijk zorgvuldig - mijn vrienden uit.

    Mara ja, dat maakt jouw geval er niet minder klote om. Ik hoop echt voor je dat je een heel goeie vriendin zult vinden ^^
    thanks ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Boyiloveyou schreef:
    ik heb dat nog niet meegemaakt (:
    wel dat vriendschappen verwateren en je niks meer van elkaar hoort...
    maar iemand zo laten vallen,neen dat nog niet.
    bij mij is het de tweede keer ^^
    mr de eerste keer heb ik op een bepaald moment zelf alle contact gebroken ... ze had mijn broer beledigd ... en wie mijn broer beledigd beledigd mij HEEEEL erg zwaar


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik en mijn beste vriend hebben constant ruzie. Maar we komen er elke keer sterker uit hoor.


    We'll never be as young as we are tonight

    Alicious schreef:
    Ik en mijn beste vriend hebben constant ruzie. Maar we komen er elke keer sterker uit hoor.
    maar bij osn is het anders , wij maken geen ruzie , alles wordt achter de rug van mij gezegd ... weet ik zeker ^^ ze heeft tege mij zoveel gezaagd over de mensen die ze niet kan hebben , wel blijkbaar ben ik daar nu een van :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik herken het.
    Mijn vader was pas overleden, inmiddels iets langer dan een jaar, en ik was op een feest van een vriendin. Nu waren daar best veel mensen, nou ja, vrienden van mij dan. ^^ Goede vrienden.
    Ik was daar echt heel emotioneel dus ik voelde dat ik moest janken, dus ik naar de wc. Kwam ik terug met rode ogen. Werd me even verteld door iemand dat ik niet meer moest huilen, ik heb lang genoeg gehuild om m'n vader, ik wilde alleen maar aandacht. Ik heb me daar zó rot door gevoeld. Toen ging een andere 'vriendin' achter haar aan lopen en me nog eens zo dubbel vernederen. Ik huilde mezelf in slaap en met tegenzin heb ik het tegen mijn moeder verteld. Nu vonden zíj dat ik schuld had omdat ik op school geen 'hoi' tegen ze heb gezegd. Gek hè, dat ik chagrijnig ben? Dus daar werd ik door hun meester ook even op gewezen, ik kon wel gewoon aardig doen. Ja, hallo? Ik ging godverdomme niet aardig doen tegen twee teringwijven die vonden dat ik aandacht trok? Inmiddels is dat uitgepraat maar toch.. Ik zie het als een van de kloteperiodes uit mijn leven.

    Ja, ik ben 'Esmaye' op Q, dus niet denken dat ik dit steel of zo, want ik heb dit al weleens eerder gezegd op dat andere account.

    [ bericht aangepast op 2 aug 2009 - 18:19 ]

    Oh dear, dat ken ik zó goed. Ik ben dit jaar laten vallen door 9/10 meisjes waarme ik vroeger zo goed bevriend was. Van in het tweede leerjaar al tot in het zesde en nu opeens, omdat één iemand boos op mij was gaat die iedereen tegen mij opzetten en guess what: Ik weet niet eens waarom ze boos zijn. Het ging zo van de ene dag op de andere en tsja, dat noemen zich dan echte vriendinnen. I mean, ze kwamen hier spelen vroeger en slapen en ik ging naar hun en we hadden altijd lol totdat dat meisje ertussen kwam.

    Nee, nog nooit gehad.
    Wel al een aantal jaar geleden op de basisschool dat mijn beste vriendin van toen naar een ander school ging. Toen hoorde ik er niets meer van, maar dat was andersom ook.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja ik ben al vanaf mijn geboorte vriendin geweest met een meisje maar ze liet me vallen als een baksteen en nou heb ik haar al 2 maanden niet gesproken/gezien.

    edit: nu kom ik erachter dat ze vandaag samen gezellig gaan zwemme.. wel ze missen mij duidelijkk niet ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Oh, dat heb ik ook altijd ;D
    Gewoon niets van aantrekken en verder gaan met je leven. :Y)
    Wat moet je nu met zulke trutten?


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Oh, dat heb ik ook altijd ;D
    Gewoon niets van aantrekken en verder gaan met je leven. :Y)
    Wat moet je nu met zulke trutten?
    niks en ik ben ook van plan om nooit meer mijne kop te laten zien waar zij wonen ^^
    ander en beter


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Mensen veranderen, je kan niet eeuwig beste vriendinnen blijven. mijn idee ervan


    -

    Niet echt. Al mijn vriendinnen ken ik al van de basisschool of van het middelbaar.
    Ik heb ooit eens een vriendin laten vallen, maar dat kwam doordat ze iets heel grofs zei tegen een andere vriendin van me. En omdat ze me als haar eigendom beschouwde.


    Never run out of reasons to smile...

    ik maak het momenteel ook mee, het gaat al iets beter nu.Ik heb het hen allemaal verteld hoe ik mij voel enz.We komen terug op het goede pad.Alhoewel ik vind dat er iets mist, kheb niet het gevoel dat het terug zoals ervoor was


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.