• Ik heb rolletjes vooor mn serie:
    Die ook nog geen titel heeft ,dus als iemand een leuke titel kan bedenken voor me ,,Graag:


    Ik ben Raven,14 jaar..
    AL mn hele leven woon ik Nederland,, Het koude kikkerlandje jaa ,, Me leven was goed,, Tot de scheiding,Ik was 8..
    Nu is me pa hertrouwt met 1 of andere Simone..
    Ze heeft ook 2 zoon's ,die tweeling van Tokio Hotel.
    Hij is me gewoon vergeten! Weetje wat hij laatst op tv zei toen de pers hem een keer ''overhoorde''.
    Dat hij geen kinderen had!
    En om je eigen vader dat te horen zeggen doet pijn..
    Veel pijn..
    Mn moeder is sinds me pa weg is gegaan er alleen maar op achteruit gegaan.
    Slaan?? Nee .. Ze doet iets veel pijnlijkers..
    Ze negeert me,, In mn arm staan letters gekrast..
    Wat presies weet ik niet.. ik heb het neit zelf gedaan! Ik word gewoon soo wakker, met krassen en blauwe plekken over mn hele lichaam.
    het boeit me ook niet veel,, Net soals niemand anders het boeit. Mn hart is gebroken, en vanbinnen bloed ik dood, En ik heb geen flauw idee hoe lang ik het nog volhoud om maar te glimlachen.

    I'll just wait untill the day come that i'll break..





    Alles is Bezet Srry mensen ;)
    De proloog staat online:
    http://www.quizlet.nl/serie/13158/the-scars-remind-me-that-youre-gone/


    Crack a bottle

    Niet allemaal tegelijk ¬¬


    Crack a bottle

    ik had al is iets gedaan, maar iemand was me voor ^^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    ik had al is iets gedaan, maar iemand was me voor ^^


    Egt waar??


    Crack a bottle

    Tis dat er soo veel mensen dood graag in mn serie willen spelen ¬¬ [HINT hint HINT]


    Crack a bottle

    Naam:Els

    Leeftijd:14

    ROl:Vriend Raven 3

    Plaatje:http://i190.photobucket.com/albums/z140/mileysman900/hillary_duff_1196302247.jpg
    (sorry weet niet hoe dat moet met die url)

    Like's:vrienden,plezier maken,shoppen

    Dislike's:Huppelkutjes, mensen met vooroordelen, Ravens pa

    Titel voor de serie x'D:He doesnt want me, why is everything happening(of zo iets)

    Tekstje

    Heeeey,
    ik ben els dat had je misschien al wel door.Ik heb bruin haar, blauw-grijze ogen en ben 1.70(best wel groot).Ja, lekker groot maarja het zij zo.Ik hou van mn vrienden,Raven,COLA,zot doen met Raven.Maar ik heb niet veel tijd meer dus:
    Bye Xxx...Els

    Naam: Mandy

    Leeftijd: 15

    ROl: vriendin 3? xD

    Plaatje:http://www.quizlet.nl/foto.php?id=73056 jah,, het is echt een foto van mezelf ^^

    Like's: muffins/vrienden/muziek/gek zijn-doen

    Dislike's: huppels/school/ochtenden/fakers/eigendunken

    Titel voor de serie x'D: you don't even know me? xD

    Tekstje
    haloo,, ik ben mandy.. ga nu niet mAndy zegge,, zeg mEndy xD. Ik heb bruin haar en blauwe ogen, Heb altijd zwarte oogschaduw, eyeliner enzo op. dit wezen is nogal mini maar kan nogal heel erg hyper zijn dus watch out (cool) ik heb een piercing in men lip:9~ and I totally luf music and muffins <3.
    ik kan nog lang doorgaan maar ik denk wel dat je nu al genoeg van me weet xD
    dada :P


    So silently, you make my day so unreal and never ending

    Ik wil wel de vriend Raven 3 zijn! Info komt eraan!

    Naam: Say

    Leeftijd: 15

    ROl: Vriend Raven

    Plaatje: http://www.gitaartabs.nl/img_upl/avril-lavigne-218---.jpg

    Like's: Muziek, gitaar spelen, mijn vrienden, tekenen, schrijven, hangen

    Dislike's: Wiskunde, Aardrijkskunde, Nederlands, kortom SCHOOL!

    Titel voor de serie x'D: Echt geen idee! Maar volgens mij heb ik al op een andere topic daarover gereageerd!

    Tekstje

    Hey ik ben Say!
    Kom niet aan mijn vrieden want dan kom je aan mij! En als je ook maar het lef daarvoor heb, zal ik persoonlijk voor een gesprekje zorgen dat je niet snel vergeet! Ik hou van gitaar spelen, ik schrijf ook mijn eigen songs, soms voor mensen waarvan ik hou. Tekenen is ook een passie van me, ik kan mijn gevoel in een tekening leggen, dat vind ik mooi. Verhalen en gedichten schrijf ik ook wel, maar minder dan songs (die ik overigens in het Engels schrijf). Maar ik moet weg, als je meer wilt weten, ask me!
    Xx Say


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    NOU! Zet ik iets neer is alles bezet.. Fijn.. =.=


    Love,,Peace&&Icecream! ^^ Liefde aan een paar mensen...

    Srry .. (flower)


    Crack a bottle