• Zon, zee, strand en meer... namelijk een bruidspaar in de duinen! Gisteren trouwde Simone Kaulitz met haar vriend Gordon Trümper (37) op het Duitse eiland Rügen. Wacht eens, Simone Kaulitz?! Ja inderdaad, de moeder van de Tokio Hotel-twins Bill en Tom Kaulitz (beiden 19 jaar)

    Al twaalf jaar geleden leerde de kunstenares uit Loitsche (Magdeburg) de muzikant Gordon kennen. Gisteren nam ze hem mee naar een witte tent aan het Göhlener Nordstrand en sindsdien mag Gordon zich haar man noemen.

    De gitarist van de band "Fatun" droeg een bruin colbert, een beige broek en een op die kleuren afgestemd hoedje. Simone straalde in een lange, witte bruidsjurk terwijl haar schouders werden bedekt door een dito stola.

    De avond bracht het gezelschap door in het "Bernsteinpalais", dat tegenover het Hanseatic hotel staat. De gasten feestten de hele nacht door, incl. een optreden van Bill en Tom! De nieuwe stiefvader was vroeger overigens de muziekleraar van de tweeling. Tom leerde het gitaarspelen op zijn "RockScool". Dat zorgde uiteraarde voor een goede relatie tussen de stiefvader en de twins.

    In een interview zei Trümper: "Ik heb geprobeerd een grote broer voor hen te zijn."

    Simone Kaulitz was al eerder getrouwd, maar scheidde van haar man toen de tweeling slechts zeven jaar oud was. Jörg Kaulitz is tegenwoordig vrachtwagenchauffeur en woont in Hannover.



    Liess zei op 3 aug 2009 - 14:17:
    Ze wisten dat, omdat het misschien in een blad stond? :'D Ik geloof Bravo.
    [Edit: Nee, sorry. Het was de BILD. Dé foto van het gelukkige stel met de bijbehorende tekst.


    - foto's [op de laatste foto staan Bill en Tom op.]
    - Tom & Bill close up.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:42 ]


    Some people make the world special just by being in it

    Tom zn haar --' ?
    wat is me dat ?
    en ze zijn bijna onherkenbaar (:


    everybody needs a song.

    Alysse schreef:
    http://gallery.tokiohotelnetwork.com/thumbnails.php?album=323
    foto's

    Nog een foto (close up)misschien voor sommigen duidelijker: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/08/04/1.png

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:02 ]


    Everyone smiles in the same language.

    XlaukeX schreef:
    (...)
    Nog een foto (close up)misschien voor sommigen duidelijker: http://tokiohotelnederland.web-log.nl/photos/uncategorized/2009/08/04/1.png

    Ja, ik heb die foto al lang in het beginbericht, je weet wel, gezet :') x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Ja, ik heb die foto al lang in het beginbericht, je weet wel, gezet :') x

    Sorry, ik heb weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang was.


    Everyone smiles in the same language.

    Ik dacht dat Simone blond was :|


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Ik dacht dat Simone blond was :|

    zoals ik al eerder zei in dit topic, er bestaat zoiets als kleuren. :')


    Some people make the world special just by being in it

    XlaukeX schreef:
    (...)
    Sorry, ik heb weer eens niet verder gekeken dan mijn neus lang was.

    ghaha, maakt niet uit, trouwens, ik zet die link in dat eerste bericht, omdat wrs sommige die link van netlog niet kunnen zien omdat ze geen netlog hebben:')
    dank u! x


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    zoals ik al eerder zei in dit topic, er bestaat zoiets als kleuren. :')

    Lol, I know :P
    Was even verbaasd.


    I clicked my heels and wished for you.

    Zo Leuk! ^^
    Gott; hun haar is lachwekkend vanachter. x]


    If music be the food of love, play on!

    Dat ze heel gelukkig mogen zijn en blijven :'D
    Maar toch wel raar, want dat hebben de twins een soort van... nieuwe vader?

    opzich..

    ik denk niet echt dat die moeder 100% spoort, als je begrijpt wat ik bedoel,
    kan het verder niet echt uitleggen.

    als die tweeling die kerel mogen, muziekleraar turns into daddy, dan is er enkel niks anders te zeggen dan:

    and they live, happily ever after..?

    screamlauder schreef:
    opzich..

    ik denk niet echt dat die moeder 100% spoort, als je begrijpt wat ik bedoel,
    kan het verder niet echt uitleggen.

    als die tweeling die kerel mogen, muziekleraar turns into daddy, dan is er enkel niks anders te zeggen dan:

    and they live, happily ever after..?

    Ik denk dat jij niet 100% spoort dan om over iemand te oordelen die je niet persoonlijk kent. En dat terwijl je het niet eens verder kunt uitleggen ook! En Tom en Bill mogen Gordon, ja. Taz.

    [ bericht aangepast op 7 aug 2009 - 14:46 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Jaa, ik had de foto's ook al eens gezien.
    Echt leuk. =]


    I know you're scared, when you can't breath.