• Heey
    Ik weet niet of hij goed staat maar kom
    En ik weet ook niet of hier al een topic over is dus zo ja , zeg het dan maar even...

    http://www.youtube.com/watch?v=1l71UXPtBng&feature=related

    Edit; ik weet niet of hij het echt is :X
    Maar volgens de boeken is het toch juist denk ik ? :X

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 14:23 ]

    neej volgens mij kan het niet dat ze daar al beelden van hebben :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik krijg er echt kippenvel van, prachtig in elkaar gestoken. Maar die kan toch niet echt zijn? Ze zijn nog niet eens bezig met Eclipse (of misschien toch wel, weet ik veel), maar daar moet eerst een trailer van uitkomen. Zolang ze nog niet aan het filmen zijn, kan er gewoon geen trailer uitkomen. En meestal spreken ze in trailers, de echte dan. Dus, hij is niet echt. Volgens mij toch niet :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Okeej , omdat het in de boeken zo gaat(?) dacht ik dat het hem was . Blijkbaar dus toch niet xp . Slotje ?

    Het is niet de officieeele Trailer ;) Die komt paws in 2011 ongveer want in 2010 zijn ze waarschijnlijk klaar met Eclips...


    Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen!

    Excited schreef:
    Okeej , omdat het in de boeken zo gaat(?) dacht ik dat het hem was . Blijkbaar dus toch niet xp . Slotje ?

    Fans gaan geen trailers maken over het boek, als die totaal niet op het boek lijkt hé ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Het is niet echt want ze zegt zelf dat het fanmade is en dat zie je eerlijk gezegd ook wel.
    Maar volgens de boeken klopt het wel. :]

    > Slotje op vraag van Excited.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.