• Hi guys,

    Oke, komt een lang verhaal denk ik, dus maak je maar klaar (a)

    Ik heb dus iemand ontmoet via Hyves, ik noem hem Tom. Tom en ik gingen msn-en, en we werden verliefd op elkaar. Tom zit nu in Amsterdam. Dus we kunnen niet meeten want ik woon in Den Haag. Maar hij woont zelf ook in Den Haag, en komt over 2 weken terug.
    Ik heb ook een vriendin, Tanja. Tanja die heeft ook de MSN van Tom en ze praten soms met elkaar.
    Nou, Tom die heeft een vriend en die is in Almere vermoord, in 2006. Om de een of andere reden is hij een beetje satanist om de datum dat hij werd vermoord.
    Vandaag kwam Tom aanzetten dat hij bij een bende ofzo zit, Combat 18. Hij had er Youtube filmpjes over. Ik dus kijken naar een link die hij me geeft. Mannen met bivakmutsen die met geweren klooien en erop los schieten. Verder keek ik niet, boeit me niet echt.
    Ik was er wel nieuwsgierig naar, wat dat eigenlijk is. Dus ik opzoeken op Wikipedia. Lees ik ergens, dat Combat 18 een terroristische beweging is.
    Ik dus aan Tom vragen: ben jij een terrorist? En hij antwoordde met een schamende smiley. Een ja dus voor mij.
    Hij zegt dat hij erbij zit omdat hij ruzie had met een meisje en die een bende ofzo heeft opgehaald omdat ze hem dood willen hebben.
    Nou, ik heb toch verteld over Tanja?
    Die gelooft Tom dus niet meer.
    Ze denkt niet dat Tom de waarheid spreekt.
    Ze denkt niet dat ze iemand van 15, zo oud is Tom, bij die bende [Combat 18] laten. Want ze schieten enzo met echte geweren.
    Ook omdat ik niets kan vinden over een moord in Almere in 2006. Helemaal niets, en wat ik vind, klopt volgens Tom niet.
    En ook zei Tom een keer dat hij de kerk is uitgestuurd, omdat, zei Tom tegen Tanja, het bovenste spijkertje van een kruis losschoot en die daarom op de kop hing.
    Tegen mij zei hij dat er iets los ging en dat die daarom op de kop hing.
    Het kán de waarheid zijn, maar hij kan het ook liegen.
    Daarbij heeft die vriendin, Tanja, dromen over iemand. Wie weet ik niet, maar die zegt soms dingen die écht uitkomen. Zo zei ze tegen mij, dat die iemand een keer tegen haar had gezegd dat een vriendin van haar op moest passen, en zeker weten dat hij de waarheid sprak.

    Aaight heel veel, en HEEL erg bedankt voor het lezen :$ Ik moest het gewoon even kwijt.:$:$

    ps. Namen en steden enzo zijn veranderd wegens privacy.

    EDIT:
    Link voor de wikipedia site ding van Combat 18: http://nl.wikipedia.org/wiki/Combat_18

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 19:44 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Je geloofd die jongen toch niet echt,hé?

    JOYCEVIPx schreef:
    Je geloofd die jongen toch niet echt,hé?

    Weet ik niet. Dát is juist het probleem.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    Weet ik niet. Dát is juist het probleem.

    Ik zouw het toch niet geloven hoor. Toen ik dit hier las dacht ik; "wtf Oo"

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 19:18 ]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik zouw het toch niet geloven hoor. Toen ik dit hier las dacht ik; "wtf Oo"

    Zou ik ook denken als ik jou was. Maar dat vind ik zo lullig als hij wél de waarheid spreekt :$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ik zouw het toch niet geloven hoor. Toen ik dit hier las dacht ik; "wtf Oo"

    Ik ook. Vind het uitermate ongelovig.
    Btw, ik heb dingen gezocht over Combat13 en heb niets gevonden die wijst op een bende. Wel spelletjes en andere zaken..

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 19:22 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Klinkt allemaal erg ongeloofwaardig, zijn vriend kan vermoord zijn, maar die bende? Ik weet niet hoor..


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik ook. Vind het uitermate ongelovig.
    Btw, ik heb dingen gezocht over Combat13 en heb niets gevonden die wijst op een bende. Wel spelletjes en andere zaken..


    Same here, ook op wikipedia niet. Behalve als je combat 18 bedoeld? Maar dat lijkt me niet ><

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 19:28 ]


    -

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik ook. Vind het uitermate ongelovig.
    Btw, ik heb dingen gezocht over Combat13 en heb niets gevonden die wijst op een bende. Wel spelletjes en andere zaken..

    Ik zocht op Wikipedia, en daar stond er wel wat over.
    Ik heb het al gevonden. Tom zei dat hij een soort Skinhead was, en daarop zocht ik ook. Dit komt van Wikipedia:
    Combat 18 (militante en vaak zelfs terroristisch genoemde vleugel van de groepering Blood & Honour)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    ik zou het niet geloven..

    Je weet dat er een geweldige remedie is tegen zulke mensen, he?
    *kuch* Blokkeerknop *kuch*


    I clicked my heels and wished for you.

    xBiteMe schreef:
    Je weet dat er een geweldige remedie is tegen zulke mensen, he?
    *kuch* Blokkeerknop *kuch*

    *kucht* ik heb verkering met hem *kucht*
    Daarom vind ik het ook zo moeilijk :|


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    *kucht* ik heb verkering met hem *kucht*
    Daarom vind ik het ook zo moeilijk :|

    I know, het is ook moeilijk. Maar als je vriendje bij een terroristische beweging zit is er iets goed mis, toch?
    Heb het er anders eerst even goed met hem over. Zeg tegen hem dat je denkt dat hij liegt en dat je niet op terroristen valt.
    Wat hij ook zegt, hij heeft heel wat uit te leggen. Als hij niet geloofwaardig overkomt, zou ik 'm gewoon dumpen. Terroristen hebben niet bepaald een lange levensverwachting.


    I clicked my heels and wished for you.

    Envy schreef:
    (...)

    Aaah, Combat 18, moet je eerder zeggen. Trouwens, het klinkt héél ongelovig. Ik zou het nooit geloven moest ik jou zijn. Hij wil gewoon opvallen en jou proberen imponeren.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    xBiteMe schreef:
    (...)
    I know, het is ook moeilijk. Maar als je vriendje bij een terroristische beweging zit is er iets goed mis, toch?
    Heb het er anders eerst even goed met hem over. Zeg tegen hem dat je denkt dat hij liegt en dat je niet op terroristen valt.
    Wat hij ook zegt, hij heeft heel wat uit te leggen. Als hij niet geloofwaardig overkomt, zou ik 'm gewoon dumpen. Terroristen hebben niet bepaald een lange levensverwachting.

    Ik weet niet eens óf hij er bij zit omdat hij miderjarig is en ik denk niet echt dat ze die toelaten in zo'n groep..
    En, ik ga het ook nog wel een keer proberen. Als hij online komt..
    Thnx voor het advies ;)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42