• Hi guys,

    Oke, komt een lang verhaal denk ik, dus maak je maar klaar (a)

    Ik heb dus iemand ontmoet via Hyves, ik noem hem Tom. Tom en ik gingen msn-en, en we werden verliefd op elkaar. Tom zit nu in Amsterdam. Dus we kunnen niet meeten want ik woon in Den Haag. Maar hij woont zelf ook in Den Haag, en komt over 2 weken terug.
    Ik heb ook een vriendin, Tanja. Tanja die heeft ook de MSN van Tom en ze praten soms met elkaar.
    Nou, Tom die heeft een vriend en die is in Almere vermoord, in 2006. Om de een of andere reden is hij een beetje satanist om de datum dat hij werd vermoord.
    Vandaag kwam Tom aanzetten dat hij bij een bende ofzo zit, Combat 18. Hij had er Youtube filmpjes over. Ik dus kijken naar een link die hij me geeft. Mannen met bivakmutsen die met geweren klooien en erop los schieten. Verder keek ik niet, boeit me niet echt.
    Ik was er wel nieuwsgierig naar, wat dat eigenlijk is. Dus ik opzoeken op Wikipedia. Lees ik ergens, dat Combat 18 een terroristische beweging is.
    Ik dus aan Tom vragen: ben jij een terrorist? En hij antwoordde met een schamende smiley. Een ja dus voor mij.
    Hij zegt dat hij erbij zit omdat hij ruzie had met een meisje en die een bende ofzo heeft opgehaald omdat ze hem dood willen hebben.
    Nou, ik heb toch verteld over Tanja?
    Die gelooft Tom dus niet meer.
    Ze denkt niet dat Tom de waarheid spreekt.
    Ze denkt niet dat ze iemand van 15, zo oud is Tom, bij die bende [Combat 18] laten. Want ze schieten enzo met echte geweren.
    Ook omdat ik niets kan vinden over een moord in Almere in 2006. Helemaal niets, en wat ik vind, klopt volgens Tom niet.
    En ook zei Tom een keer dat hij de kerk is uitgestuurd, omdat, zei Tom tegen Tanja, het bovenste spijkertje van een kruis losschoot en die daarom op de kop hing.
    Tegen mij zei hij dat er iets los ging en dat die daarom op de kop hing.
    Het kán de waarheid zijn, maar hij kan het ook liegen.
    Daarbij heeft die vriendin, Tanja, dromen over iemand. Wie weet ik niet, maar die zegt soms dingen die écht uitkomen. Zo zei ze tegen mij, dat die iemand een keer tegen haar had gezegd dat een vriendin van haar op moest passen, en zeker weten dat hij de waarheid sprak.

    Aaight heel veel, en HEEL erg bedankt voor het lezen :$ Ik moest het gewoon even kwijt.:$:$

    ps. Namen en steden enzo zijn veranderd wegens privacy.

    EDIT:
    Link voor de wikipedia site ding van Combat 18: http://nl.wikipedia.org/wiki/Combat_18

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 19:44 ]


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Haha, ik zag Den Haag staan en bende. En toen dacht ik dat je vriendje bij de bende van mijn broer zat! x'D Anyhow, ik zou geen contact meer hebben met hem. Aangezien het dan een terrorist zou zijn. Nâh, je moet je eigen conclusies trekken en je gevoel volgen. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    DutchAngel schreef:
    (...)
    Ik geloof niet dat hij de waarheid spreekt omdat het niet te controleren is. En wat de reden dan ook mag zijn voor deze [/in mijn ogen] leugen, ik vind het niet kloppen dat men zo'n verhaal ophangt dan. Dus wat de reden ook is voor de leugen, ik vind niet dat hij dat had moeten doen en zou hem daarom ook al niet meer vertrouwen..


    en ja het leven is moeilijk zodat we ervan leren denk ik

    Ik had ook gebeld met mijn bestie, en die zei dat ik er het beste met hem in Real Life over kon praten..
    Toch heel erg bedankt voor je mening:$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    Ik had ook gebeld met mijn bestie, en die zei dat ik er het beste met hem in Real Life over kon praten..
    Toch heel erg bedankt voor je mening:$

    Dát zou ik niet doen als ik jouw was. Zeg het op msn of aan de telefoon. Just a little tip. (:

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 21:30 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Envy schreef:
    (...)
    Ik had ook gebeld met mijn bestie, en die zei dat ik er het beste met hem in Real Life over kon praten..
    Toch heel erg bedankt voor je mening:$

    Graag gedaan en sterkte
    eerlijk gezegd betwijfel ik of het slim is om met hem in real life daarover te praten, je weet neit wat je van hem moet verwachten. Maargoed


    Why don't you break my heart

    Liess schreef:
    (...)
    Dát zou ik niet doen als ik jouw was. Zeg het op msn of aan de telefoon. Just a little tip. (:

    Aah ja, kan ook.
    Heb je eigenlijk wel gelijk in, god knows wat ik kan verwachten van hem.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    Aah ja, kan ook.
    Heb je eigenlijk wel gelijk in, god knows wat ik kan verwachten van hem.

    Dat bedoelde ik er dus mee. ^^ Hihi. Good luck with it anyway. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Envy schreef:
    (...)
    *kucht*
    Ik heb met hem gecamt, videogesprek, gebeld én gesmst.
    Zelfs op zijn hyves staat dat, maar dat kan je makkelijk veranderen.
    Hij ziet er niet uit en doet niet alsof hij 18 jaar of ouder is.

    Jaa, het kon toch. (x ;
    ik geloof niet dat een 15jarige jongen in zo"n bende kan zitten..


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Jaa, het kon toch. (x ;
    ik geloof niet dat een 15jarige jongen in zo"n bende kan zitten..

    Ik ook niet xD

    Liess schreef:
    (...)
    Dat bedoelde ik er dus mee. ^^ Hihi. Good luck with it anyway. :'D

    Dankje ;D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik zou het maar eens uitmaken als ik jou was.
    Hij is een terrotist of een leugenaar.
    Je moet er sowieso van af.
    MisschienWaarschijnlijk is dit al gezegd, maar ik had geen zin om topic door te lezen.


    Mew <3

    JOYCEVIPx schreef:
    Je geloofd die jongen toch niet echt,hé?


    None but ourselves can free our minds.

    kwil niet weer klinke als het domme blondje ofzo hoor, maar pas op met wat je gelooft en niet gelooft:S Mijn ex-vriendje zei ook dat hy in een bende zat, geloofde ik dus nix van. Tot ik een keertje met hem en zyn "bende" op stap ging. Hun soort van avondje uit. met andere woorden werd ik dus meegesleurd in een gevecht en byna aangehoude door de flikken, omdat ze en mes door het been van myn vriendje hadden geramd en ze dachten dat ik het had gedaan:S
    En toen k t uit maakte njh,, je wilt denk k de gevolgen niet wete...
    Kzeg dus alleen maar, als hy zegt dat het zo is: laat em het dan bewyze... :D

    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 3 aug 2009 - 23:55 ]

    LOVERxHATER schreef:
    kwil niet weer klinke als het domme blondje ofzo hoor, maar pas op met wat je gelooft en niet gelooft:S Mijn ex-vriendje zei ook dat hy in een bende zat, geloofde ik dus nix van. Tot ik een keertje met hem en zyn "bende" op stap ging. Hun soort van avondje uit. met andere woorden werd ik dus meegesleurd in een gevecht en byna aangehoude door de flikken, omdat ze en mes door het been van myn vriendje hadden geramd en ze dachten dat ik het had gedaan:S
    En toen k t uit maakte njh,, je wilt denk k de gevolgen niet wete...
    Kzeg dus alleen maar, als hy zegt dat het zo is: laat em het dan bewyze... :D

    Xx(K)

    Omg o.O
    Lekkerdan :|:|
    En, hoe moet hij het bewijzen dan? :$


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Envy schreef:
    (...)
    Omg o.O
    Lekkerdan :|:|
    En, hoe moet hij het bewijzen dan? :$


    Denk dat je dat zelf zal moete uitzoeke:S
    Ik had makkelijk, ik en myn ex konde HEEL vaak afspreke en hy stelde zelf voor om het te bewyze (jammer genoeg)...

    Ik vind het een raar verhaal. Ook al zou het waar zijn: dan nog zit die jongen in de knoop met zichzelf. Ik zeg het niet snel maar.. dit is toch niet normaal man?


    No growth of the heart is ever a waste

    ..

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 14:41 ]