• Want vanacht heb ik gedroomd dat ik bezeten was door een slechte geest. En het was echt zo fucking freaky. Want ik zag alles gebeuren,en het was net echt. Want ik zag mezelf in mijn kamer liggen. [Wat meestal het teken is dat je uit u lichaam bent getreden]. En toen zag ik ineens die dingens dat je van je bed word getrokken,en dat je heen en weer word geschud,dat je echt bezeten bent door een geest. En dat was inderdaad echt freaky doordat ik waarschijnlijk zelf uit mijn lichaam ben getreden [omdat ik me zag liggen in mijn kamer]. En er waarschijnlijk echt iemand anders voor eventjes in mijn lichaam is gekropen. Kinda freaky,niet?

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Maakt het juist nog intressanter dat het al zo oud is ^^. En wie weet joh,ga opzoek :').

    neee ze Ö,kbn megabang :D


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    neee ze Ö,kbn megabang :D

    Gnaha :') Geen bang hebben ;O. [stiekem ga ik ook wel bang hebben],maar je mag geen bang hebben :').

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Je creërt het niet vanzelf. En je moet er ook niet perse voor zijn gaan glaasje draaien. En als er iets van is waar ik al de verstand van heb. Dan is het wel geesten.

    Hier nog een :'D Klopgeesten komen niet zomaar je huis binnen vallen, en dan like "HALLO, IK VERVEEL ME DUS GOOI IK DEZE KAST TEGEN JE HOOFD". Dat gebeurt alleen maar als je ze lokt, ze vult met energie, ze oproept of dus een tegenwerkende energie creëert. Of je huis is bezeten, maar dat komt bijna nooit voor (gelukkig, want die kunnen véél schade aanrichten).
    Wij hadden zelf een klopgeest, dat bleek mijn oma te zijn. Ze zette de afzuigkap aan. Ze wilde blijkbaar laten zien dat ze er nog was. Ik hoor regelmatig mensen rondschuifelen, maar mijn huis is niet bezeten. Het zijn allemaal gestorven dierbaren, die gewoon nog iets moeten doen of het licht niet kunnen vinden. Ikzelf kan ze niet helpen, waar ik vreselijk van baal. Je moet heel veel energie hebben om een geest naar het licht te helpen, maar daar moet ik minstens tien uur voor aarden of mediteren, waar ik dus totaal geen zin in heb.
    De laatste keer dat ik in de VS was, ging ik naar het Waverly Hills Sanatorium (waar ook een van mijn stories over gaat/op is gebaseerd). Dat pand is vergeven van de geesten. Er is ook een klein jochie, Timmy. Ik heb hem gezien. Hoe weet ik dat? In een gang, waar eerst niets te zien was, kreeg ik een bal naar me toe gerold. We waren alleen. Ik rolde de bal terug, en ik kreeg hem weer naar me toe... Heel eng, maar ook heel vaag en best mooi.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    xSTARGIRL schreef:
    (...)Creeer je niet zelf hoor. Vorige zomer had ik er enorme last van. Mijn moeder en haar vriend hoorde het ook als ze rond die tijd (hij kwam op 'n vast bezoekuurtje) in mijn kamer waren.

    Dat is (denk ik hoor) een geest die hulp zocht. Blijkbaar wilde hij naar het licht en wilde daarbij jullie hulp.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Kickson schreef:
    Freaky O_o


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Gnaha :') Geen bang hebben ;O. [stiekem ga ik ook wel bang hebben],maar je mag geen bang hebben :').

    haha,dan gaan we met zen tweeën bang achter onze tv zitten (:


    everybody needs a song.

    Creepy.
    Dat is soms zo stom aan dromen, alles lijkt zo echt. :'D

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    haha,dan gaan we met zen tweeën bang achter onze tv zitten (:

    En dan zitten we hier nog tot snachts op Quizlet; "ik kan niet slapen" "ik ook niet".

    Undertaker schreef:
    (...)
    Hier nog een :'D Klopgeesten komen niet zomaar je huis binnen vallen, en dan like "HALLO, IK VERVEEL ME DUS GOOI IK DEZE KAST TEGEN JE HOOFD". Dat gebeurt alleen maar als je ze lokt, ze vult met energie, ze oproept of dus een tegenwerkende energie creëert. Of je huis is bezeten, maar dat komt bijna nooit voor (gelukkig, want die kunnen véél schade aanrichten).
    Wij hadden zelf een klopgeest, dat bleek mijn oma te zijn. Ze zette de afzuigkap aan. Ze wilde blijkbaar laten zien dat ze er nog was. Ik hoor regelmatig mensen rondschuifelen, maar mijn huis is niet bezeten. Het zijn allemaal gestorven dierbaren, die gewoon nog iets moeten doen of het licht niet kunnen vinden. Ikzelf kan ze niet helpen, waar ik vreselijk van baal. Je moet heel veel energie hebben om een geest naar het licht te helpen, maar daar moet ik minstens tien uur voor aarden of mediteren, waar ik dus totaal geen zin in heb.
    De laatste keer dat ik in de VS was, ging ik naar het Waverly Hills Sanatorium (waar ook een van mijn stories over gaat/op is gebaseerd). Dat pand is vergeven van de geesten. Er is ook een klein jochie, Timmy. Ik heb hem gezien. Hoe weet ik dat? In een gang, waar eerst niets te zien was, kreeg ik een bal naar me toe gerold. We waren alleen. Ik rolde de bal terug, en ik kreeg hem weer naar me toe... Heel eng, maar ook heel vaag en best mooi.

    Kijk he manneke. Mij moete echt ni de les gaan spellen over geesten. Tegen mij moet je echt niet alles gaan uitleggen wat jij met een geest hebt mee gemaakt. Een klopgeest creër je niet zelf, en die komt er ook niet alleen door glaasje draaien.
    En je moet echt niet gaan zeggen dat ik ongelijk heb,want dan ga ik jou heel hard uitlachen. Mijn moeder is medium. Ik heb al sinds ik een peuter was te maken met geesten. Dus mij moet je niet vertellen welke geesten er hoe in je huis voorkomen.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    En dan zitten we hier nog tot snachts op Quizlet; "ik kan niet slapen" "ik ook niet".

    idd,hahahaha :')
    maar ik moet weg,daaag ! x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    (...)
    idd,hahahaha :')
    maar ik moet weg,daaag ! x

    Doeeeei x

    Een nachtmerrie?
    Of echt? O.o
    Want dat is idd wel freaky O.o


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Chill schreef:
    Een nachtmerrie?
    Of echt? O.o
    Want dat is idd wel freaky O.o

    Dat is het probleem. Ik weet niet of het echt is of niet :').