• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Maar je kan mensen toch niet gaan dwingen niet meer te reageren? En om zo;n reden kan je ze toch ook niet bannen of wel soms?

    Als ze het niet kunnen opbrengen normaal te reageren zijn er meerdere redenen mensen van de site te kicken.

    Mensen die altijd schelden in reacties krijgen ook waarschuwingen en gevolgen.

    gaat dat ook over mij omdat ik zei dat ik die actie dom vond, like, ik vind hem nog steeds dom, Tokio Hotel heeft niets gedaan dit jaar wat met muziek te maken heeft, en we hebben het ook maar gezegd hoor. En hoe weten wij nu dat ze nieuw is, ik ga niet bij iedereen kijken wanneer die zich heeft geregistreerd hier op Q.


    Some people make the world special just by being in it

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, waarschijnlijk.
    Maar niet alle users gaan dat willen, hé.

    't lijkt me sterk dat users liever op een hatelijk forum zitten dan op een gezellig forum?
    Niet dan ._.

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad.
    Als het nou een topic zou zijn van

    'wat vind jij van Tokio hotel'
    á la. Dan vragen ze ernaar.

    Maar random topics krijgen ook die info.

    klopt. het zijn dan mensen die hun dag niet hebben en zich eventjes snel af moeten reageren in die topics. maar het is ook bij topics waar een specifieke vraag in staat. veel mensen antwoorden dan: weet ik niet. like come on. you're not helping. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    (...)
    't lijkt me sterk dat users liever op een hatelijk forum zitten dan op een gezellig forum?
    Niet dan ._.


    Ja, natuurlijk, maar ik bedoelde het meer in de zin van: niet alle users gaan die topics negeren die ze irritant vinden.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    NickyFOSHO schreef:
    (...)

    Ja, natuurlijk, maar ik bedoelde het meer in de zin van: niet alle users gaan die topics negeren die ze irritant vinden.

    Dat moet maar, want als ze aso reageren grijpen we in.

    Nou als het hier dan blijkbaar vol met haters zit dan weet ze dat dan toch meteen, beter dan dat ze daar pas later achter komt.
    Ik vind het ook een domme actie hoor, like wat heeft TH nou qua muziek etc. uitgebracht dit jaar? Maar daar gaat het niet om.
    Er wordt nou eenmaal bot gereageerd op topics die mensen niet aanstaan, dat gebeurt bij iedereen zijn topic wel eens en kan je weinig aan doen denk ik. Maar waarom zou je dan in godsnaam iets aantrekken van de mensen die erop reageren. Daar doen ze het voor weetje.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat moet maar, want als ze aso reageren grijpen we in.


    Gha. Oké. (:
    Ik denk dat er dan wel een aantal mensen een waarschuwing of zo gaan krijgen? ;x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Screwed schreef:
    Nou als het hier dan blijkbaar vol met haters zit dan weet ze dat dan toch meteen, beter dan dat ze daar pas later achter komt.
    Ik vind het ook een domme actie hoor, like wat heeft TH nou qua muziek etc. uitgebracht dit jaar? Maar daar gaat het niet om.
    Er wordt nou eenmaal bot gereageerd op topics die mensen niet aanstaan, dat gebeurt bij iedereen zijn topic wel eens en kan je weinig aan doen denk ik. Maar waarom zou je dan in godsnaam iets aantrekken van de mensen die erop reageren. Daar doen ze het voor weetje.

    daar ben ik het niet helemaal mee eens. daar doen ze het toch niet voor? ik zou niet bot reageren om andere mensen te kutte hoor, om het ff lomp te zeggen. O.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    (...)
    Dat moet maar, want als ze aso reageren grijpen we in.

    Maar waneer is iets aso, dat is bij de een weet anders dan bij de ander snap je.
    Jij vond dat van die title is verboden aso maar ik vind die titels weer aso. Dus waneer is iets aso?


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Ik vond het geen goed idee aangezien we niets van TH hebben gehoord dit jaar maar ik reageerde niet.
    Dat vind ik zielig voor dat meisje dat moeite doet voor ONS.
    Come on people, zeg nou zelf, is dit nu niet onwijs pathetic.
    Dat meisje is nieuw, en krijgt allemaal van zulke reactie's op haar topic, weet waarschijnlijk niet wat haar overkomt.
    Maar moest iemand vorig jaar en haat-reactie plaatsen waren wij met zijn allen paraat om de wind van voren te geven.
    Arm kind, ik vind het echt erg voor haar.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Finally, ik word op msn ook door ex-fans die op quizlet zitten de grond in geboord! Op quizlet valt het nog mee maar ik word er gek van! Als TH fan word je hier gewoon weg gekeken tegenwoordig. Als dit nog langer door gaat kap ik met heel quizlet, 't is gewoon niet meer gezellig zoals het 'vroeger' was. Ik weet dat tijden veranderen maar kinders die TH vorig jaar nog geweldig vonden en helemaal flipte als iemand maar 1 klein slecht iets over TH zei, doen dat nu zelf vele malen erger. Tara ik ben het volkome met je eens, ik vind het ook zielig dat dat kind nu gewoon zo is behandeld. Damn, waar gaatr het heen op quizlet?


    -

    Selfdestruct schreef:
    Finally, ik word op msn ook door ex-fans die op quizlet zitten de grond in geboord! Op quizlet valt het nog mee maar ik word er gek van! Als TH fan word je hier gewoon weg gekeken tegenwoordig. Als dit nog langer door gaat kap ik met heel quizlet, 't is gewoon niet meer gezellig zoals het 'vroeger' was. Ik weet dat tijden veranderen maar kinders die TH vorig jaar nog geweldig vonden en helemaal flipte als iemand maar 1 klein slecht iets over TH zei, doen dat nu zelf vele malen erger. Tara ik ben het volkome met je eens, ik vind het ook zielig dat dat kind nu gewoon zo is behandeld. Damn, waar gaatr het heen op quizlet?

    Inderdaad, dat is niet zoals het was, en zo zou het ook niet moeten zijn.

    Freakdog schreef:
    Ik vond het geen goed idee aangezien we niets van TH hebben gehoord dit jaar maar ik reageerde niet.
    Dat vind ik zielig voor dat meisje dat moeite doet voor ONS.
    Come on people, zeg nou zelf, is dit nu niet onwijs pathetic.
    Dat meisje is nieuw, en krijgt allemaal van zulke reactie's op haar topic, weet waarschijnlijk niet wat haar overkomt.
    Maar moest iemand vorig jaar en haat-reactie plaatsen waren wij met zijn allen paraat om de wind van voren te geven.
    Arm kind, ik vind het echt erg voor haar.

    jij zegt dat we allemaal paraat stonden.. en dat is eigenlijk wat quizlet op dit moment mist. toen verbond th ons nog enigszins. nu is dat niet echt meer zo. ergens vind ik dat wel jammer. ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Cherished schreef:
    (...)
    Inderdaad, dat is niet zoals het was, en zo zou het ook niet moeten zijn.

    Ik heb een paar weken geleden echt op het punt gestaan te kappen met heel quizlet. De ex-TH fans waren toen nogal grof. Het is al erg genoeg om op school constant te horen dat TH bagger is, hier op quizlet kon ik mezelf zijn. Nu dus ook niet meer want je word gewoon weg gekeken ofzo... =.=


    -