• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jij zegt dat we allemaal paraat stonden.. en dat is eigenlijk wat quizlet op dit moment mist. toen verbond th ons nog enigszins. nu is dat niet echt meer zo. ergens vind ik dat wel jammer. ;$

    Klopt.

    Ik vind het gewoon triest dat mensen die eerst 'tokio hotel fan forever' en 'echte diehards' waren nu ineens zo negatief reageren op andere fans.

    come on, je weet toch hoe vervelend het is als iemand je lievelingsband afzeikt?
    Dat weten alle fans en ex-fans.
    Hoezo doen ze daar dan nu toch aan mee.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jij zegt dat we allemaal paraat stonden.. en dat is eigenlijk wat quizlet op dit moment mist. toen verbond th ons nog enigszins. nu is dat niet echt meer zo. ergens vind ik dat wel jammer. ;$

    Uhu, vind ik ook. Like, nu zijn er een deel voor Twilight, een deel JB, CB, en TH enzo. Tegenover vroeger was iedereen hier bijna fan van TH.


    Some people make the world special just by being in it

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Ik heb een paar weken geleden echt op het punt gestaan te kappen met heel quizlet. De ex-TH fans waren toen nogal grof. Het is al erg genoeg om op school constant te horen dat TH bagger is, hier op quizlet kon ik mezelf zijn. Nu dus ook niet meer want je word gewoon weg gekeken ofzo... =.=

    Terwijl dit vroeger de site was waar je terecht kon als th fan zonder afgebroken te worden. Ik begrijp u volledig. Ik mis de oude Q.

    Cherished schreef:
    (...)
    Klopt.

    Ik vind het gewoon triest dat mensen die eerst 'tokio hotel fan forever' en 'echte diehards' waren nu ineens zo negatief reageren op andere fans.

    come on, je weet toch hoe vervelend het is als iemand je lievelingsband afzeikt?
    Dat weten alle fans en ex-fans.
    Hoezo doen ze daar dan nu toch aan mee.

    voor ons een vraag, voor hen een weet. ik vind het echt respectloos. je hoort elkaar in elkaars waarde te laten, maar blijkbaar is dat op Q op dit moment een beetje te veel gevraagd. misschien komt het ooit weer terug..


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Alysse schreef:
    (...)
    Uhu, vind ik ook. Like, nu zijn er een deel voor Twilight, een deel JB, CB, en TH enzo. Tegenover vroeger was iedereen hier bijna fan van TH.

    helemaal waar. het was gewoon meer 1 geheel. veel leuker. nu staan die "afdelingen" tegenover elkaar. zoals TH vs. JB. come onnnn. O.o ik kan daar met mn verstand niet bij ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Eh... HALLO!? Als iedereen de "oude Q" zo mist, moeten we er dan niet voor zorgen dat die eensgezindheid weer terugkeert? Allemaal hail Metallica Dat kan ook zonder iets als een band of boeken, maar gewoon een hechte groep vormen... is dat dan zó moeilijk? Mensen, ik zie hier de stress niet van in hoor...
    Waarom ik het gore lef heb om dit te zeggen? Q is geen fangroep van een band of een boek, maar gewoon een online community.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 19:16 ]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Je hebt helemaal gelijk, maar ik denk niet dat iedereen er nu mee gaat stoppen..:X

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 19:15 ]


    -

    Trafficlight schreef:
    (...)
    helemaal waar. het was gewoon meer 1 geheel. veel leuker. nu staan die "afdelingen" tegenover elkaar. zoals TH vs. JB. come onnnn. O.o ik kan daar met mn verstand niet bij ;D

    Mja, ge kunt niemand dwingen om terug fan te worden, de meeste zijn gewoon niet meer voor TH omdat 1, ze een tijd geen nieuwe muziek meer hebben gemaakt en geen optredens gegeven hebben of in de schijnwerpers hebben gestaan, 2, omdat er een nieuwe rage is en die dan volgen.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    (...)
    Uhu, vind ik ook. Like, nu zijn er een deel voor Twilight, een deel JB, CB, en TH enzo. Tegenover vroeger was iedereen hier bijna fan van TH.


    Ik mág nu misschien wel into Twilight en Draco Malfoy zijn maar dat betekend niet dat ik niet meer voor TH ben, alleen op het moment besteed ik er niet veel aandacht aan omdat ik niks van ze hoor, dalijk met het nieuwe album zal dat heus weer komen.
    Bij veel van jullie denk ik wel hoor.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik vind dat je echt gelijk heb. Ik ben ook niet meer zoo fan als vorig jaar maar dat betekend niet dat ik nu mensen die nog wel fan zijn de grond in boor... Mensen moet je gewoon respecteren hoe ze ook zijn.


    As If You'll Ever Love Me

    Trafficlight schreef:
    (...)
    jij zegt dat we allemaal paraat stonden.. en dat is eigenlijk wat quizlet op dit moment mist. toen verbond th ons nog enigszins. nu is dat niet echt meer zo. ergens vind ik dat wel jammer. ;$

    Ja, nu is het ieder voor zich. Je moest die kinders vorig jaar eens horen over wannebe fans, fans die ineens naar andere bandjes gingen en blablabla. De meeste doe nnu hetzelfde als wat hun als uitleg gaven. Het klopt dus gewoon niet meer!


    -

    Undertaker schreef:
    Eh... HALLO!? Als iedereen de "oude Q" zo mist, moeten we er dan niet voor zorgen dat die eensgezindheid weer terugkeert? Allemaal hail Metallica Dat kan ook zonder iets als een band of boeken, maar gewoon een hechte groep vormen... is dat dan zó moeilijk? Mensen, ik zie hier de stress niet van in hoor...
    Waarom ik het gore lef heb om dit te zeggen? Q is geen fangroep van een band of een boek, maar gewoon een online community.

    Kijk terug naar hoe Q. een jaar geleden was. Dan weet je hoe hecht het hier was. En dan weet je ook waarom er vele zijn die hier om stressen omdat ze dat gevoel missen,dat nu volledig weg is.

    Alysse schreef:
    (...)
    Mja, ge kunt niemand dwingen om terug fan te worden, de meeste zijn gewoon niet meer voor TH omdat 1, ze een tijd geen nieuwe muziek meer hebben gemaakt en geen optredens gegeven hebben of in de schijnwerpers hebben gestaan, 2, omdat er een nieuwe rage is en die dan volgen.

    ik dwing niemand. 8D maar mensen zijn nou eenmaal makkelijk te beïnvloeden. dat is zo en zo zal het altijd blijven. niets aan te doen. voor mij zit er niets anders op dan te hopen dat het terug komt ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Undertaker schreef:
    Eh... HALLO!? Als iedereen de "oude Q" zo mist, moeten we er dan niet voor zorgen dat die eensgezindheid weer terugkeert? Allemaal hail Metallica Dat kan ook zonder iets als een band of boeken, maar gewoon een hechte groep vormen... is dat dan zó moeilijk? Mensen, ik zie hier de stress niet van in hoor...
    Waarom ik het gore lef heb om dit te zeggen? Q is geen fangroep van een band of een boek, maar gewoon een online community.

    I get it, I guess. Maar dit onderwerp is slechts een voorbeeld van respect - en met name het ontbreken ervan - op het Net (en dus op Q) in het algemeen. En kennelijk ook een voorbeeld van het hypocriete gedrag van een aantal gebruikers.
    Maar je hebt gelijk: Q is en blijft een online comunity.


    No growth of the heart is ever a waste

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Kijk terug naar hoe Q. een jaar geleden was. Dan weet je hoe hecht het hier was. En dan weet je ook waarom er vele zijn die hier om stressen omdat ze dat gevoel missen,dat nu volledig weg is.

    Zoveel verschil merk ik nu ook weer niet hoor.En het is dom dat dat gevoel afhang van waar mensen naar luisteren ofzo


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;