• DAMN O.O
    echt serieus.

    Ligt het aan mij of VERDOEN mensen hier hun tijd door op TH topics te reageren met de message dat ze een fanactie dom vinden, of TH zelf.

    Die filter, werkt nog altijd weetje, zet hem dan goddomme aan.

    De helft van jullie was vorig jaar nog wel fan en als iemand het dan ook maar WAAGDE iets lulligs te zeggen zaten jullie allemaal op de kast.

    Hoe heb je het lef dan nu zelf fans zo de grond in te stampen.

    Kijk dan niet in dat subforum en in die topics. Ze staan niet voor niets apart!
    Mening hebben oke.
    Maar om hem steeeds zo irritant te uiten.
    Als je 1x vermeld dat je Tokio Hotel niet meer cool vind, be my guest.
    Maar dat hoef je niet 10000x te vermelden in alle verschillende topics. Zo cool is het niet een band de grond in te stampen hoor, in case you did not notice.

    Vind het echt te triest voor woorden.

    voorbeeld:
    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=40248
    Dit meisje is NIEUW, komt van een andere site in de hoop de fanactie die daar waarschijnlijk WEL gewaardeerd wordt, over te brengen en het gezellig te hebben met andere fans.
    Wat doen jullie?

    'TITEL IS VERBODEN'
    'Ja sorry hoor maar ik vind die actie dóm'
    'Dit topic is dubbel' [en die dan voonamelijk 1000x]

    Aardig, he?
    1. Ik was in de veronderstelling dat wij hier het forum onderhielden? En dat tips over topics via pb gingen. En dus neit zo aso in een topic gedumpt.
    EN DAN ZEKER NIET 9X ACHTER ELKAAR.
    Als je nou al ziet dat iemand dat posste. |: Wat is dan het nut voor jou het nog een keer te roepen?

    2.
    Dit is een nieuw lid.
    Sorry maar met zo'n verwelkoming zal het me niets verbazen als die niet meer terug komt.
    Congratz jullie hebben er eentje de eerste keer meteen afgesnauwt.


    Wees blij met jezelf.

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 18:20 ]

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Zeurt dan verdomme ook niet over dat je niet snapt waarom iedereen zit te stressen,djeeeezzzus. Begint zich fucking hard te irriteren aan bijna iedereen. En dan om al de stress en niet alleen door Q.

    Machteloosheid? Ik ken dat... ga altijd schelden als ik geen woorden meer heb.
    Maar wil je de volgende keer ALSJEBLIEFT een mening respecteren? Bij voorbaat dank.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Alysse schreef:
    (...)
    Ik niet meteen, enkel dat we vroeger een beetje hechter waren, en dat er meer THfans waren dan dat er nu nog overblijven. Niet in alles gaan overdrijven hé.

    Een beetje hechter? Hahah. Kijk eens goed,trek u ogen open. De laatste maanden zit iedereen maar op elkaar te zeiken of wat dan ook. Of heeft iedereen het karakter van; Like I care? I don't care,blablablaaaaaaa. Iedereen op Q begint zich hier zo geweldig te vinden en zo een kakvervelend karakter te krijgen dat het Q helemaal heeft veranderd. En vroeger was dat niet!

    NickyFOSHO schreef:
    Sorry maar, zo nieuw is ze niet. ;x
    En, oké, misschien moesten we dat maar niet doen, maar het is gebeurt. Zoiets wordt bij alle leden gedaan als ze dubbel posten of als iets de users niet aanstaat. Ja, dan zeggen ze dat. Maar dat is toch niets anders dan je mening ergens op geven? Of wel soms? Het is niet dat we meteen die persoon zelf afsnauwen, als dat wel het geval geweest zou zijn, dan zou haar naam of dergelijke wel in ons bericht staan, dit was voornamelijk naar de fan-actie toe.
    Sorry hoor.

    Undertaker schreef:
    (...)
    Machteloosheid? Ik ken dat... ga altijd schelden als ik geen woorden meer heb.
    Maar wil je de volgende keer ALSJEBLIEFT een mening respecteren? Bij voorbaat dank.

    1. Ik scheld niet. Zou niet weten waarom je zegt dat ik scheld.
    2. Ik respecteer u mening,ik zeg mijn mening terug.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    helemaal waar. het was gewoon meer 1 geheel. veel leuker. nu staan die "afdelingen" tegenover elkaar. zoals TH vs. JB. come onnnn. O.o ik kan daar met mn verstand niet bij ;D

    -trekt een glimlachje-
    Ja, je bent fan van een groep en je wordt meteen in een kamp ingedeeld. What's next? Metallica vs Kamelot?

    Ik zwijg.


    No growth of the heart is ever a waste

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een beetje hechter? Hahah. Kijk eens goed,trek u ogen open. De laatste maanden zit iedereen maar op elkaar te zeiken of wat dan ook. Of heeft iedereen het karakter van; Like I care? I don't care,blablablaaaaaaa. Iedereen op Q begint zich hier zo geweldig te vinden en zo een kakvervelend karakter te krijgen dat het Q helemaal heeft veranderd. En vroeger was dat niet!

    Iedereen op elkaar te zeiken? Wel, zal ik zeggen dat ik het amper gemerkt heb, zoals ik dus al zei, overdrijf niet zo. Daarstraks zei je al dat ik moest ophouden met mijn "haatreactie", dat was niet eens een haatreactie, ik ben zelf fan van Tokio Hotel. Doe gewoon even realistisch.


    Some people make the world special just by being in it

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een beetje hechter? Hahah. Kijk eens goed,trek u ogen open. De laatste maanden zit iedereen maar op elkaar te zeiken of wat dan ook. Of heeft iedereen het karakter van; Like I care? I don't care,blablablaaaaaaa. Iedereen op Q begint zich hier zo geweldig te vinden en zo een kakvervelend karakter te krijgen dat het Q helemaal heeft veranderd. En vroeger was dat niet!


    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    1. Ik scheld niet. Zou niet weten waarom je zegt dat ik scheld.
    2. Ik respecteer u mening,ik zeg mijn mening terug.


    Is dit niet hét perfecte voorbeeld? :'D
    En btw; "verdomme" en "jeeeeezus" zijn toch echt scheldwoorden. Nee, ik ben niet boos, maar ik volg je gewoon niet meer. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Aurelia schreef:
    (...)
    -trekt een glimlachje-
    Ja, je bent fan van een groep en je wordt meteen in een kamp ingedeeld. What's next? Metallica vs Kamelot?

    Ik zwijg.

    METALLICA ÉN KAMELOT! :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Alysse schreef:
    (...)
    Iedereen op elkaar te zeiken? Wel, zal ik zeggen dat ik het amper gemerkt heb, zoals ik dus al zei, overdrijf niet zo. Daarstraks zei je al dat ik moest ophouden met mijn "haatreactie", dat was niet eens een haatreactie, ik ben zelf fan van Tokio Hotel. Doe gewoon even realistisch.

    Waarom voelt iedereen zich meteen aangesproken. Ik had het niet alleen over u.

    Undertaker schreef:
    (...)

    Is dit niet hét perfecte voorbeeld? :'D
    En btw; "verdomme" en "jeeeeezus" zijn toch echt scheldwoorden. Nee, ik ben niet boos, maar ik volg je gewoon niet meer. ^^

    Verdomme en jeezus bezie ik niet als scheldwoord :'). Bij mij is jeeeeeezus eerder een stopwoord en verdomme gebruik ik bij veel. En dan niet alleen om slechte commentaar te geven. Dus dat zijn voor mij geen scheldwoorden x').

    En nu ga ik me hier níet meer mee bemoeien, voordat ik dingen ga zeggen waar ik héél veel spijt van ga krijgen... (6)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Waarom voelt iedereen zich meteen aangesproken. Ik had het niet alleen over u.

    Wat heb ik dan enkel over mij gezegd? En hoe zal het komen dat iedereen zich meteen aangesproken voelt, hoe jij reageert soms > <


    Some people make the world special just by being in it

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Verdomme en jeezus bezie ik niet als scheldwoord :'). Bij mij is jeeeeeezus eerder een stopwoord en verdomme gebruik ik bij veel. En dan niet alleen om slechte commentaar te geven. Dus dat zijn voor mij geen scheldwoorden x').

    Ok, dan begreep ik je ff verkeerd. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Een beetje hechter? Hahah. Kijk eens goed,trek u ogen open. De laatste maanden zit iedereen maar op elkaar te zeiken of wat dan ook. Of heeft iedereen het karakter van; Like I care? I don't care,blablablaaaaaaa. Iedereen op Q begint zich hier zo geweldig te vinden en zo een kakvervelend karakter te krijgen dat het Q helemaal heeft veranderd. En vroeger was dat niet!

    Gaat grof overkomen maar, als je het zo erg vind dat ge je tog lekker weg,niemand hou je hier hoor.Serieus als je het hier zo erg vind ga dan weg.Ik ga je eens iets leren, ZEIKEN HELP NIET MAAR DADEN WEL. Doe er iets aan of ga weg, zeik in iedergeval niet.
    Sorry dit moest ik ff kwijt en het is niet alleen tegen jouw gericht.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Alysse schreef:
    (...)
    Wat heb ik dan enkel over mij gezegd? En hoe zal het komen dat iedereen zich meteen aangesproken voelt, hoe jij reageert soms > <

    Hahahahah. Sorry hoor,kan ik niet aan doen. Ik ben opvliegend en ik verwacht van de mensen dat ze er tegen kunnen,ook al kunnen ze dat niet. En verwacht ook van de mensen dat ze zich niet meteen aangesproken voelen,wat ze zich dan ook wel doen.