• Heej ..
    Ja , ik haat iemand en ze denkt dat we terug vrienden zijn want we hebben veel ruzie gehad . Maar wat moet ik tegen haar zeggen ? Ik wil er echt niet met omgaan enz ... Maar het probleem is ; ik kan mensen gewoon niet kwetsen en vind de juiste woorden niet ofzo om haar dat duidelijk te maken .
    Iemand tips ?

    Je kan het via een andere vriendin proberen. Of via de mail of een brief? Je kan haar ook gaan ontlopen, zodat ze wel merkt dat je haar niet meer zo mag.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Hmm, je zal op de één of andere manier haar toch wel moeten kwetsen. Want uit medelijden met haar omgaan is ook geen goede oplossing. Misschien kan je haar laten merken, heel subtiel, dat je haar niet leuk vind en dat je liever met je andere vrienden omgaat? Het beste is natuurlijk het meteen face to face te zeggen. Zorg dan wel dat je niet té bot bent en ook duidelijk maakt waarom je niet meer met haar wil omgaan.

    Negeren.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    je moet heel droog en formeel doen,zodat ze eigenlijk niet doorheeft dat je haar kwetst (:


    everybody needs a song.

    zeg dat je niet meer met haar om wil gaan, en geef de redenen waarom je dat niet wilt. dat lijkt mij het beste.


    Change The Changeable, Accept The Unchangeable, And Remove Yourself From The Unacceptable

    Zeg het recht in haar gezicht, maar niet te grof. Ofwel, stuur haar een brief , en ontloop haar gewoon


    -kabouter

    Negeren lijkt me het beste.. dan komt ze er wel achter dat je haar niet mag(:


    I'm not schizophrenic. Me neither.

    Blondine schreef:
    Je kan het via een andere vriendin proberen. Of via de mail of een brief? Je kan haar ook gaan ontlopen, zodat ze wel merkt dat je haar niet meer zo mag.


    Als ik in jouw situatie zat zou ik waarschijnlijk eerst ontlopen, en als dat niet werkt proberen duidelijk te maken via mail... Maar de keus is aan jou :Y)


    Second star on the right and straight on till morning

    Mean girl.
    Gewoon zeggen.


    Where there is a sea there are pirates...

    gewoon zeggen denk ik
    als je strak zegt dat je het niet wilt,heeft ze het direct door..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Gewoon afstandelijk doen.
    Vriendelijk, maar niet zoals je doet bij je vriendinnen.
    Ze zal de hint wel door hebben denk ik.


    VIP - Very Important Penguin

    Conspiracy schreef:
    Hmm, je zal op de één of andere manier haar toch wel moeten kwetsen. Want uit medelijden met haar omgaan is ook geen goede oplossing. Misschien kan je haar laten merken, heel subtiel, dat je haar niet leuk vind en dat je liever met je andere vrienden omgaat? Het beste is natuurlijk het meteen face to face te zeggen. Zorg dan wel dat je niet té bot bent en ook duidelijk maakt waarom je niet meer met haar wil omgaan.


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb hetzelfde.


    I live for the applause, you will die for it.