• ik heb het hier maar bij gezet, omdatk ni weet bij wa t anders hoort, mr hebbe jullie dat ook soms, dat jullie naar een liedje luistere en dan ineens volledig instort?
    daarnet had ik dat dus.. ik luisterde Evanescence, maar ineens begon ik me echt héél erg slecht te voele en begon ik te huile enzo, zomaar uit t niets...

    hebbe jullie dat ook soms?


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    AirGuitarist schreef:
    Alleen bij sommige liedjes van Thursday krijg ik de neiging om me op te hangen

    omdat de liedjes zo slecht zijn ?
    nee, ik heb dat nog nooit gehad.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Trafficlight schreef:
    (...)
    omdat de liedjes zo slecht zijn ?
    nee, ik heb dat nog nooit gehad.


    nee, door de songtekst ;_;

    Yep.
    Als ik bv. My heart will go on van C.D. luister, begin ik altijd te huilen.
    Het heeft wel een bep. reden.
    Maar ik heb het ook met andere liedjes, dat ik gewoon zo begin te huilen.


    A. ikmisje.

    Tranquillity schreef:
    Jaa, maar meestal is daar niet echt een reden toe. Aléja, de mengeling van de muziek en de tekst doen me plots instorten en pas dàn begin ik eigenlijk aan allerlei dingen denken van vroeger die gebeurd zijn enzo en die erge gevolgen hadden.
    jup, dat bedoel ik :)


    We're all going to hell, and I am driving the bus

    Ik heb dat bij één bepaald liedje, niet dat ik dan erg emotioneel wordt ofzo maar, dan droom ik eerst helemaal weg en dan plots lijkt die muziek weer tot mij door te dringen en krijg ik een raar gevoel.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Nee.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee.


    -

    Heb ik ook soms, en dan moet ik aan Marcello denken -cry-

    Nee, maar dat lied van Evanascene, My Immortal maakt me wel heel down als ik dat luister.
    Ik voel me soms wel kut bij zielige liedjes, maar instorten doe ik niet.

    Ja, maar dat komt door een bepaald liedje van Clouseau, gewoonweg omdat dat op een mijn opa's begrafenis is gespeeld.
    Maar omdat ik weet dat ik dan zo veel moet huilen, luister ik het gewoon niet.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ja.


    it's ok to be gay!

    BillieJean schreef:
    nog nooit gehad. ;$


    None but ourselves can free our minds.

    jaa..

    Ja dat heb ik altijd met Sarahbeth van Rascal flats.Serieus ik kan het niet droog houden bij dat lied.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥