• Het is allemaal voorbij. Mijn vader zit in Zuidlaren, om te revalideren, zoals de meesten hier wel weten. Vandaag belde hij me, net na mijn stage: 'Doe maar alsof ik ben overleden, je hebt geen vader meer. In de weekenden kom ik niet meer thuis. Het spijt me, ik kan dit niet. Je zult me later begrijpen. Veel succes meid, je zult het nodig hebben.'
    Alles waar we de afgelopen acht maanden voor hebben gestreden, is er niet meer. Acht maanden lang heeft mijn vader me moed en hoop lopen inpraten. Hoop dat hij thuis komt, moed om door te zetten tot de dag dat we beiden thuis konden wonen. Die hoop en moed kan ik door de plee spoelen.
    Hij zei ook dat ik maar bij mijn vriendje moet gaan wonen. Alsof die op mij zit te wachten.. Ik kan nergens heen, dus ik zal wel bij mijn opa en oma moeten blijven. Het probleem is dat ze een hekel aan mijn vriendje hebben en daar kan ik niet tegen. Ook heb ik echt enorm veel ruzie met ze. Dan ga ik roken/blowen/alcohol drinken, om mijn problemen te vergeten.
    Pfff, ik moest echt even mijn hart luchten. Wat zouden jullie doen..?


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Oh my, dat is echt wel verschikkelijk. Ik zou in staking gaan, hongerstaking ofzo en dan filmpjes ervan naar je pa sturen of dat soort dingen. Het is gevaarlijk, maar je kan toch niet zonder vader?
    Alsof je dat later kunt begrijpen, ik denk het niet. Wat is er mis met hem? Wat is er gebeurd dat hij ineens zo is omgeschakeld?


    Your make-up is terrible

    naar je vriendje gaan;) Praat gwn met hem en kijk wat hij wilt ;)

    Maar wat erg dat je vader de moed opgeeft! Ik zou gwn knokken tot einde!

    Heel veel sterkte en suc6!


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Dat is absoluut verschrikkelijk. Maar roken/blowen of alcohol drinken is het domste wat je kunt doen. Dan eindig je nog erger dan de grootste zwerver. Jeeje wat erg. Heb je niemand om naar toe te gaan om even te praten?


    If you have the courage to love, you have the courage to suffer.

    Lieve, lieve Geesz.
    Wat een vervelende klote zooi ben je nu weer in beland, en ja, ik mag dat zo noemen! Ik zou geen flauw idee wat ik zou doen, en aangezien je leefdijd is het nog wat vroeg om bij je vriend te gaan wonen. Jeetje, wat een kut situatie. Heel veel sterkte, je hebt 'mn nummer dus je mag me altijd sms'n!

    Oh dat is echt verschrikkelijk :o Kan je niet eens goed met je vader erover praten? Want zonder vader kan je niet als je ook al niet goed met je opa en oma overweg kan..


    -

    Wat 'n kutzooi allemaal! Ik ben niet zo goed in adviezen geven, maar 1 ding weet ik wel, je moet niet gaan roken/drinken of blowen, daarmee verpest je echt je leven.
    Echt veel succes en sterkte toegewenst!


    wth.

    Is je vader dan ziek? Want ik kan het niet zo goed begrijpen dat hij de moed op geeft en hij niet meer naar huis komt. Als er nog hoop is voor hem, dan snap ik niet dat hij je in de steek laat en zo negatief reageert. Sterkte!

    [ bericht aangepast op 28 juni 2010 - 21:42 ]


    All was well.

    VivaEspana schreef:
    Dat is absoluut verschrikkelijk. Maar roken/blowen of alcohol drinken is het domste wat je kunt doen. Dan eindig je nog erger dan de grootste zwerver. Jeeje wat erg. Heb je niemand om naar toe te gaan om even te praten?


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.

    Ik zou toch maar naar je vriendje gaan en vragen of je daar (voorlopig?) mag blijven. Want als je steeds ruzie met je opa en oma hebt, en ze je vriendje niet mogen, dan word je alleen maar ongelukkiger denk ik.

    Heel veel sterkte ermee!


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Oh god, dat is echt afschuwelijk! Praat er met je lief over, en bel desnoods naar het kamp waar je vader zit om duidelijkheid, ik weet echt niet wat ik zou moeten doen. Je kan iniedergeval altijd met me praten via Q of anders, ookal ken je me niet (:


    your eyes are like stars in the night.