• Halloooo (:

    Ik zou graag eens even willen weten wat jullie van de film vonden (:

    x`


    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    BrokenDreams schreef:
    (...)
    Haha, ik vloog een meter omhoog ;D Nee niet zoveel, maar ik schrok erg. Ook al wist ik dat dat ging komen ><.

    Haha xD


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Weet iemand wanneer de dvd uitkomt ? (:

    x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Leeuuukk, en Ron was echt grappig :p


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ambeeer schreef:
    Weet iemand wanneer de dvd uitkomt ? (:

    x

    Ik denk zelf ergens rond sinterklaas/kerst, want dat is dé tijd dat ouders wat gaan kopen voor hun kinderen enzo, maar ik weet niet of het waar is het kan net zo goed volgend jaar pas zijn :]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    Goed het einde was ook goed!
    -heeft alle boeken gelezen-

    Jammer dat het huis van de wemels in de fik ging, die hebben ze de volgende film nog nodig! XD


    -

    Helmaal geweldig! Ben natuurlijk ook groots fan! Ik vind alle films goed. Deze dus ook! (yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)(yeah)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik heb hem gezien, vond het wel een leuke film. k moest echt steeds weer lachen om dat kind dat steeds aan rond zat

    Ik heb hem niet gezien =(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vond dat kind dat aan Ron zat het best goed spelen, moest er soms wel om lachen.
    Ik vond het een leuke film, en ik moest huilen. ><


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Pff, ik moet die nog altijd zien. ):

    Capitain schreef:
    Pff, ik moet die nog altijd zien. ):

    Kunnen we samen doen :Y)


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Kunnen we samen doen :Y)

    Goed idee, ik wil die film al zien vanaf dat die uitgekomen is. ><

    ik heb die 2keer gezien
    1Keer omdat ik in de vakantie met een kamp die film ging zien ^^
    en de 2de keer met een vriendin waarme dat ik die dag 2 jaar bevriend was...wij kozen samen een film en dat was de einige leuke(ze heeft die 4 keer gezien)

    ik vind het wel een beetje leuk mar tijdens de dood van perkamentus bewegen zijn ogen nog


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Capitain schreef:
    (...)
    Goed idee, ik wil die film al zien vanaf dat die uitgekomen is. ><

    Ik wil hem ook al vanaf dan zien. Maar het werd de hele tijd uitgesteld =(


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    om heel eerlijk te zijn , geen goede film voor een date xD en ik vond t een beetje raar dit deel , er zat minder actie in en dat was wat minder , en lekkere opa Perkamentus is ook dood ,had beter gekunt , maarjah mijn mening ;)

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey