• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Deze zwangerschaps vlogs zijn echt leukt c:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Vincent aflevering van Dr Who. Try not to cry... cry a lot.

    Nu lekker 10 things I hate about you kijken want ik heb echt 0% energie om iets te doen. :')

    Fucking buikpijn en opgeblazen darmen. Hel.

    WIE HEEFT DIT DEPRESSIEVE NUMMER IN MIJN PLAYLIST GESTOPT HIER ZAT IK NIET OP TE WACHTEN
    Oh wacht, dat was ik :'D

    Ik ben zo blij dat ik van de docent in de schaduw mocht zitten met gym, die zon deed extreem veel pijn waardoor ik niets kon zien, ik vervloek je hoog gevoelige ogen! Waarom doen jullie zoveel pijn door die stomme zon!? :(
    Maar als ik dat niet had gehad had ik ook nooit een stomme jongen met een honkbal knuppel kunnen slaan dus thank you eyes!


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Hoe meer ik een verhaallijn over denk of nadenk over wat ik wil dat er gaat gebeuren, hoe slechter het verhaal uit mijn vingers komt. Knopje proberen afzetten en let the music flow.


    Tears are words the heart can't say.

    Oh my. Nu wil ik nog grager deze cosplay doen. :3
    PRETTEH PRETTEH PLEASE?


    Deep inside, I've never felt alive

    Dat was dan punt één van vijf, ha. Nog maar tachtig procent te gaan. :'D


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik ben geen fan van bieten.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Hmmm, aan de sla jij met schrijven!

    Ohja, ik moet ook nog boeken bestellen. Dat misschien maar eerst doen.


    Stenenlikker

    Janken.