• De stelling van vandaag luidt:
    Als het mooi weer (+25 graden) is zouden de leraren meer vrij moeten geven.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    Oneens.
    Waar is dat voor nodig? Als er nou echt een hittegolf uitbreekt en er een weeralarm wordt afgegeven omdat het boven de veertig graden is, dan snap ik het nog enigszins. Maar ik vind van niet.
    Zo kun je om elk dingetje wel eisen niet naar school te kunnen. Echt niet nodig.


    -

    Daar heb je de zomervakantie voor man, niet voor niets dat hij 7 weken duurt.


    ok

    absoluut :')


    -

    ik vind van wel. als het heet is, en er is geen airco ofzo in het gebouw aanwezig word het net een souna. in staat om te leren ben je dan toch niet meer.


    The economy is suffering, let it DIE!

    ik vind van wel maar dan als het like 30 graden is ofzo en niet noodzakelijk vrij maar buiten les... of alternatief programma


    A Noble was Born in Chaos

    ik heb een beter idee, als het onder 0°c is moeten ze vrij geven en ook als het boven de 10 graden is ^^

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 1:23 ]


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Als het boven de 30 graden is, en we zitten in de prefab (Zo van die containerklassen en daar ist stikeks warm) of in de oude schuren van wiskunde, dan krijgen we buiten les. De normale lokalen zijn uitgerust met airco :)
    En als het onder 0 is, en we moeten in de prefab of schuren, dan krijgen we of film, of computer, of we zitten in een normale klas
    school valt bijna of zelden weg
    ohja, ik ben het oneens.

    +25 is toch ideaal. Moest het nu 40 granden zijn dan zou ik wel graagin m'n bikini gaan zonnen op het schoolplein :9~


    everything you imagined, and more...

    Oneens.
    Dan ga je maar in zwemkleding anar school, maar we hebben vakanties en schooltijd en VAKANTIES zijn om je niet bezig te houden met school.
    En als je aankomt met: "Maar als je school geen airco heeft..." dna is er iets mis et jouw school, want iederen school hoort airco te hebben.
    AMEN.

    Oneens,we hebben al vakantie. en ik denk dat we tijdens het schooljaar lang op 25 graden gaan mogen wachten.Het is niet omdat het buiten zo warm is dat dat binnen ook zo is.

    [ bericht aangepast op 8 aug 2009 - 9:16 ]


    Everyone smiles in the same language.

    een beetje eens. Ik vind wel dat je de lessen af moet afmaken. Maar als het extreem heet wordt, dus boven de 30 graden. Ja, dan zeg ik van geef dan maar vrij hoor! (dance)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Ik zou het wel willen.
    Maar dat vind ik eigenlijk overdreven.
    Als het écht HEEEL heet is spelen we op het schoolplein.


    Every journey begins with a single step, so just take it step by step

    Ze hebben al vakantie genoeg xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    boven de 40 graden wel, maar mijn school heeft airconditioning, dus zelfs als het warm is moetg je in mijn school een vest aan, anders is het te koud >.< Maar leraren moeten met warm weer wel toestaan te drinken in de klas. *vooral aangezien ik met warme temperaturen snel plat ga, vooral als ik weinig drink >.<*


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    en dat slaat he-le-maal nergens op ;$


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.