• Bonjour,

    Ik ga een nieuwe Serie maken,Het gaat over een aantal mensen die naar een onbewoond eiland gaan vanwege hun opvoeding,het zijn kinderen tot 16 jaar.Ze hebben allemaal iets slechts gedaan en daarom sturen hun ouders hun erheen,en komen veel Celeb's en een paar OC en voor doe Oc's ga ik rollen verdelen.Ze zitten
    dan dus op het Eiland met een psychiater en een legercommandant.
    p.s hier zijn de meesten 15 ór 16 zelfs de celebs zijn hier weer jong]

    Jongens celeb's;
    Edward cullen
    Robert pattison
    Jesse Mccartny
    Tom kaulitz
    bil kaulitz
    Tom felton


    Girl's celebs
    Paris hilton


    Oc's invullen
    Naam;
    Leeftijd [tusse 13&17];
    karakter;
    style;
    Chrush;
    overige;
    Pic;


    ×× Moíí

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 14:10 ]


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Mijn charter xD

    Naam;Ashley Waldorf
    Leeftijd [tusse 13&17]; 16
    karakter;Gemeen,een bitch ,mean girl ,feestbeest,kán aandirg zijn.is verwendt en kakerig.Volgt mode is gwn een barbie
    style;Kak,dure merkkleding,mode volgend
    Chrush;Jesse Mccartny
    overige;Ze is een Queen bee,en haar bijnaam is Queen A,ze is beste vrienden met paris.
    Pic;http://media.photobucket.com/image/blonde%20scene%20queen/taylorreneefanpage/taylorrenee2.jpg?o=37


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    xAnimeDork schreef:
    Bonjour,

    Ik ga een nieuwe Serie maken,Het gaat over een aantal mensen die naar een onbewoond eiland gaan vanwege hun opvoeding,het zijn kinderen tot 16 jaar.Ze hebben allemaal iets slechts gedaan en daarom sturen hun ouders hun erheen,en komen veel Celeb's en een paar OC en voor doe Oc's ga ik rollen verdelen.Ze zitten
    dan dus op het Eiland met een psychiater en een legercommandant.
    p.s hier zijn de meesten 15 ór 16 zelfs de celebs zijn hier weer jong]

    Jongens celeb's;
    Edward cullen
    Robert pattison
    Jesse Mccartny
    Tom kaulitz
    Tom felton
    Perez hilton

    Girl's celebs
    Paris hilton
    Lady Gaga
    Taylor momson

    Oc's invullen
    Naam;
    Leeftijd [tusse 13&17];
    karakter;
    style;
    Chrush;
    overige;
    Pic;

    ideetjes voor Oc's ;
    Een emo
    Een scene Queen
    Een domme volgeling
    een model
    Een annorexia patient
    Een rebel


    ×× Moíí


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Naam; Rachel Greene
    Leeftijd; 17
    karakter; Lief, gek, onhandig, zorgzaam, chaotisch, struikelt en valt veel, laat veel vallen, zelfstandig, laat zich niet zomaar dingen wijsmaken
    style; Rock achtig
    Chrush; Edward Cullen
    overige; Rachel is een rebel en hoopt ooit haar eigen rockband te beginnen.
    Pic; http://ninavintage.files.wordpress.com/2008/10/nikki-reed-eliza-magazine-02.jpg

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 11:53 ]


    Music is the new sex

    Nobody else ?


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Naam; Hayley wood
    Leeftijd [tusse 13&17]; 14
    karakter; Avonturier, snel op der teentjes getrapt, zorgzaam, emotioneel, verlegen, leiderschap, spreek graag haar menig
    style; Avontuurlijk maar toch sexy :'d
    Chrush; als he va het rijtje moet ; tom kaulitz en als ik zelf mag kiezen ; johnny depp :'d!
    overige; Hayley is altijd uit op vaotuur, hoe gevaarlijker hoe beter. Ze egeet de liefde eigenlijk omdat ze het te klef vind maarja het moet er eens va komen. Ze haat huppelkutjes, ze geeft niks om mode. Voor mensen die ze haat is het ee mega bitch voor de mensen die zij lief heeft is het een schat! Ze kan erg romantisch overkomen maar heel bescherment. Offert zich op voor haar vrienden ;'d
    Pic; post ik zo moet nog eve de goede vinden ;o


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Deppaddicted schreef:
    Naam; Hayley wood
    Leeftijd [tusse 13&17]; 14
    karakter; Avonturier, snel op der teentjes getrapt, zorgzaam, emotioneel, verlegen, leiderschap, spreek graag haar menig
    style; Avontuurlijk maar toch sexy :'d
    Chrush; als he va het rijtje moet ; tom kaulitz en als ik zelf mag kiezen ; johnny depp :'d!
    overige; Hayley is altijd uit op vaotuur, hoe gevaarlijker hoe beter. Ze egeet de liefde eigenlijk omdat ze het te klef vind maarja het moet er eens va komen. Ze haat huppelkutjes, ze geeft niks om mode. Voor mensen die ze haat is het ee mega bitch voor de mensen die zij lief heeft is het een schat! Ze kan erg romantisch overkomen maar heel bescherment. Offert zich op voor haar vrienden ;'d
    Pic; post ik zo moet nog eve de goede vinden ;o


    pic; http://www.ripten.com/wp-content/uploads/2008/08/new-lara-croft.jpg


    Behind every beautiful thing there's some kind of pain

    Naam; Yuri Nahoko[like nja eig always xD]
    Leeftijd ; 16 almost 17
    karakter; verlegen stil, op zichzelf, romantisch, snel bang, gevoelig, en aan de andere kant ook heel sterk en met een eigen mening...
    style; nja bdj alternatief... maar nu anders dan op de pic.... dats een oude pic van me.... k heb nu langer haar... meer scene achtig...
    Chrush; Bill Kaulitz <3
    overige; yuri leeft best wel in haar eigen wereld, ze hou van muziek Bill en romantiek, hoewel, je moet geen ruzie met haar zoeken dan kan ze echt boos worden!, en niemand komt aan haar vrienden!! ze is heel snel bang en bang in het donker en voor spinnen als de dood... en ieder ander klein diertje insectje telt ook mee... voor de rest is ze heel gezellig al kan ze af en toe een dip hebben... zal wel aan de periode liggen xD en een beedje een rebel xD
    Pic; http://www.quizlet.nl/foto.php?id=132276

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 1:06 ]


    A Noble was Born in Chaos

    tis trouwens een hele oude picca van mezelf dus niet laggen ofzo xD ik ben eig allang weer anders maar had daar nog niet picas van xD


    A Noble was Born in Chaos

    Er zijn nog 2 plaatsen vrij


    Smart has the plans , stupid has the stories.

    Naam; Harley
    Leeftijd [tusse 13&17]; 17
    karakter; betweter, eigenwijs, verlegen, hou zich op de achtergrond, Stoer, moordlustig, anorexia
    style; Volgens de laatste mode
    Chrush; tom felton
    overige; Harley is eigenlijk een heel net meisje, van haar ouders moest ze een keurige damen zijn, maar dara had ze scheit aan. Toen ze op avontuur ging hebbe haar ouders haar opgesloten. Toen ze vrij kwam nam ze wraak e vermoord haar ouders op een gruwlijke manier. Ze is nu naar een eiland met meerde mensen met een probleem, ze hoopt te veranderen. Niemand zou achter haar zoeken dat ze een moordenaar is om haar uiterlijk, maar uiterlijk misleid. Je kan beter gee ruzie hebbe met haar.
    Pic; http://www.getinfofortoday.com/Keira-Knightley.jpg

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 13:53 ]