• De mensen van Egypte zijn sinds 2010 weer begonnen met het geloven in de goden, daardoor zijn de goden weer teruggekomen naar aarde. Ra de god van de zon is boven gebleven om de zon op en onder te laten gaan. Osiris is tot de farao gekroond en regeert samen met de andere goden over heel Egypte. Zo heeft iedere god of godin zijn eigen taak in dit land gekregen. Door deze grote hoeveelheid goden die werk moeten verrichten zijn de offers ook vele malen zwaarder geworden en nemen ze allen nog maar genoegen met bloedoffers.
    Al jaren worden er iedere dag offers gebracht aan de vele goden die het Egyptische rijk telt. Al vele kinderen en volwassenen zijn gestorven aan de zogenaamde bloedoffers. De goden keken dan ook niet raar op dat naar velen jaren de burgers in opstand kwamen. Wat voor de burgers misschien een makkelijke oorlog had geleken omdat ze in de dikke meerderheid waren is omgeslagen in een ramp. De goden zijn sterker dan verwacht in hun menselijke gedaante. Op deze manier weten zij vele burgers om de tuin te leiden. Zou er eindelijk een einde komen aan deze vreselijke oorlog, en wie zal de winnaar worden.

    We spelen dan de "oorlog" tussen de mensen en de goden. Het speelt zich af in Egypte, 2016. (dus met de Egyptische goden)

    we vragen ons af of hier animo voor is.

    ik heb dit samen met Feniks bedacht.

    [ bericht aangepast op 3 sep 2016 - 20:11 ]

    That's me :P


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Leuk, ik zou best mee willen doen als jullie het gaan maken!
    Heb het wel heel druk met vanalles maar I don't care
    xD


    Never grow up, it's a trap.

    WiseHeart schreef:
    Leuk, ik zou best mee willen doen als jullie het gaan maken!
    Heb het wel heel druk met vanalles maar I don't care
    xD


    Haha me too, ik zie echt op tegen 4 havo
    ZUCHTT


    "The stars replaced the emptiness of my heart."

    Dit klinkt leuk! Alleen ik zit ook wel een beetje met school :/


    chaos makes the muse

    Euhm... Ik ben wel geïnteresseerd in het Oude Egypte, maar dit is dan het Nieuwe Egypte, ik weet het niet echt zeker of ik het wel wil maar laat me iets weten als er een rollentopic komt enzo...

    Oehh leuk hoor!
    Laat me weten wanneer het uitgebreider word (K)


    het is Schoonheid zelf op zichzelf eeuwig eenvormig met zichzelf [Plato, Symposium, 211b]

    Leuk :)
    Laat maar weten als je die opent :)

    Ik ben benieuwd hoe dit verder loopt, daarom maar ff een MT


    Do I look like Mother Teresa?

    MT


    When you believe your dreams come true