• hey
    ik heb dus een nieuw idee voor een voetbal-story. maar ik heb nog geen personages dus kan ik er niet aan beginnen. ik hoop dat jullie me willen helpen en dat zou ik zeer leuk vinden :). Hier is een lijstje waar jullie uit kunnen kiezen:
    BFF hoofdrolspeelster
    zus hoofdrolspeelster

    voor de voetbalploegen:
    aanvalsters: mag voor verschillende ploegen zijn
    verdedigsters: mag voor verschillende ploegen zijn
    keepers: mag voor verschillende ploegen zijn
    middenvelders: mag voor verschillende ploegen zijn.

    er kunnen ook andere rollen zijn, en dat moet je er dan bij zetten :)
    voor de verschillende ploegen kunnen dat liverpool, chelsea, ... noem maar op zijn. maar de ploeg in de hoofdrol is Manchester.
    dit is een klein lijstje om in te vullen:
    voornaam:
    achternaam:
    leedftijd:
    haarkleur:
    kleur ogen:
    uiterlijk: (mag een foto zijn)
    foto:
    klein tekstje:

    voor wie voetbalster wilt zijn, komt dit erbij:
    naam ploeg:
    stand in ploeg:
    op wie verliefd/ relatie mee:


    bedankt voor jullie hulp en als jullie iets willen weten, vraag het dan maar in een PB :)
    doei


    Love is sweet BK

    Ja lijkt me super leuk!

    Voornaam: Lise ( Liese )
    Achternaam: Lovita
    Leeftijd: 17
    Haarkleur: Blond
    Kleur Ogen: Bruin
    Karakter: Ongedeuldig, Lief, Behulpzaam, Nieuwsgierig.
    Foto is uiterlijk:

    http://api.ning.com/files/lAK2l*b2yhDRyj6Q-HDaT2VM4bV*RFUmFh7KztNWuH7xOG*AUfH74yU5h8rbO6hpA2k*Vo6xln4hd9sCgwlAygW5KFrbNn82/emo_girl_picture_006_thumb.jpg


    Naam ploes: Manchester
    Stand: Aanvalster
    Verliefd op: Fernando Torres (L)Wie vind hem nou niet leuk?

    Hii Nou ik ben dus Lise.
    De meeste mensen onderandere mijn vrienden vinden me erg ongedeuldig al zeg ik zelf van niet. Voorde rest ben ik gewoon niet heel bijzonder toch?


    XX Lise

    [ bericht aangepast op 29 nov 2009 - 18:57 ]

    voornaam: Gwen
    achternaam: Parker
    leedftijd: 19
    haarkleur: bruin
    kleur ogen: bruin
    foto: http://rivaajmagazine.com/wp-content/uploads/2009/03/freida-pinto1.gif

    naam ploeg: Arsenal
    stand in ploeg: aanvalster
    op wie verliefd/ relatie mee: verliefd op Cesc Fabregas

    Hay, ik ben Gwen Parker ik ben 19 jaar en speel nu al 10 jaar voetbal bij Arsenal. Ik ben een lachebekje en kan goed luisteren naar mensen.
    Ik speel bij Arsenal en zo zie ik soms wel eens de jongens en zo ben ik verliefd geworden op Cesc. Als hij het alleen maar eens wist...
    xxx.
    Gwen


    Take The Past, Burn It And Let It Go

    Ik zou wel willen meedoen als bf van de hoofdrolspeelster ofzo (ll)' Enn alsj wil magj me wl koppeln met Cristiano Ronaldo <3

    Voornaam: Lesley
    Achternaam: Levado
    Leeftijd: 17
    Haarkleur: Blond
    Kleur Ogen: Grijs / Blauw
    Foto: http://thehillsfan.com/wp-content/uploads/2008/08/lauren-conrad4.jpg

    Haii ,, Ik ben Lesley en ben 17 jaar. Mijn hobby's zijn dansen en surfen maar vooral voetbal (ll) Mijn grootste voorbeeld daar is Cristiano Ronaldo.. & Hij heeft de looks nog ook (; Voor de rest kan ik altijd iedereen aan het lachen brengen en lach ik zelf natuurlijk ook graag xp Ik ben ook best wel bitchy.. Maar alleen tegen mensen die ook bitchy tegen mij zijn! Dat was het zowat denk ik.

    x. Lesley

    Begin je snel?

    [ bericht aangepast op 28 aug 2009 - 19:11 ]

    Voornaam: Kim
    Achternaam: Hudson
    Leeftijd: 19 jaar
    Haarkleur: Blond
    Kleur ogen: Blauw
    Uiterlijk: Slank,Klein,Lichte huidskleur.
    Foto: PLAATJE
    Klein tekstje: HoOii! Ik ben dus Kim en ben 19 jaar oud. Ik ben geboren in Nederland maar ben op mijn vijftiende verhuist met mijn ouders naar Engeland en ik speel ook in het vrouwenelftal van Arsenal wat ik heel erg leuk vind. Soms kijk ik even mee naar de training van het mannenteam en dan valt mij toch wel één persoon op: Robin van Persie. Hij is net zoals ik van oorsprong Nederlands. Verder heb ik een klein katje genaamd Minoes en woon ik in een klein flatje in een buitenwijk van Londen. Maar ik ga maar eens! Doei!
    Naam Ploeg: Arsenal
    Stand in ploeg: Verdediging
    Op wie verliefd: Robin van Persie.

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 11:20 ]

    voornaam: Lisa
    achternaam:Meisner
    leedftijd:17
    haarkleur:bruin
    kleur ogen:groen
    uiterlijk: 1.70, slank, lichte huidskleur(als je foto wilt stuur ik wel in pb)
    klein tekstje: ik voetbal zelf ook als hobby, maar het lijkt me wel leuk om de rol als zus te hebben, verder qua gedrag ligt het eraan hoe mensen tegen mij zijn; als mensen normaal tegen mij doen doe ik ook normal terug, maar als mensen bitchie zijn doe ik ook net zohard terug!
    het leven is soms een spel, en ik speel het;)

    XbellezzaX schreef:
    voornaam: Lisa
    achternaam:Meisner
    leedftijd:17
    haarkleur:bruin
    kleur ogen:groen
    uiterlijk: 1.70, slank, lichte huidskleur(als je foto wilt stuur ik wel in pb)
    klein tekstje: ik voetbal zelf ook als hobby, maar het lijkt me wel leuk om de rol als zus te hebben, verder qua gedrag ligt het eraan hoe mensen tegen mij zijn; als mensen normaal tegen mij doen doe ik ook normal terug, maar als mensen bitchie zijn doe ik ook net zohard terug!
    en als iemand aan mijn family komt sloop ik diegene;)
    het leven is soms een spel, en ik speel het;)

    XbellezzaX schreef:
    voornaam: Lisa
    achternaam:Meisner
    leedftijd:17
    haarkleur:bruin
    kleur ogen:groen
    uiterlijk: 1.70, slank, lichte huidskleur(als je foto wilt stuur ik wel in pb)
    klein tekstje: ik voetbal zelf ook als hobby, maar het lijkt me wel leuk om de rol als zus te hebben, verder qua gedrag ligt het eraan hoe mensen tegen mij zijn; als mensen normaal tegen mij doen doe ik ook normal terug, maar als mensen bitchie zijn doe ik ook net zohard terug!
    het leven is soms een spel, en ik speel het;)

    sorry dat ik zo vaak het heb neer gezet foutje van mij, ik zou het bericht aan passen maar had dus steeds het verkeerde knopje.
    lekker snugger;)

    [ bericht aangepast op 31 aug 2009 - 23:25 ]

    voornaam: Shanice-Loraine
    achternaam: Smith
    leedftijd: 17
    haarkleur: bruin
    kleur ogen: groen
    uiterlijk: (mag een foto zijn)
    foto: http://media.photobucket.com/image/ewa%20da%20cruz/tinkertoo652/celebs/ATWT/vienna.jpg
    klein tekstje: Heey!Ik ben Shanice-Loraine,Maar de meeste noemen me Lori of gwn Shanice,Ik ben 17 jaar en ik ben keeper bij Arsenal,Ik heb een Engelse vader en een nederlandse moeder.Ik ben bij het team gehaald omdat ik een keer een grap had uitgehaald bij het stadion,ik moest voor straf alle ballen ophallen toen ik 1 bal in de handen had begon ik er mee te voetballen ookal kon k het niet zo super goed,maar toen er iemand aan kwam en zij een bal naar me schoot ving ik hem op en zo ben ik de keeper vn Arsenal geworden,Ik ben niet echt een meisje-meisje maar ik hou wel van shoppen enzo!Verder zeg ik precies wat ik denk en haal ik veel grappen uit,Ik kan niet zo goed tegen mijn verlies dus drm doe ik ook extra mijn best met keepen!
    Maaar ik ga weer!Ciao!xx
    voor wie voetbalster wilt zijn, komt dit erbij:
    naam ploeg:Arsenal
    stand in ploeg:Keeper
    op wie verliefd/ relatie mee:Uhmm als ik het weet zet ik het erbij

    dat was het laat het me eten of ik hem heb!
    XOxO


    Listen to your heart and your dreams come true ~