• Geloof me. Ik ben donderdag bij Alysse in de tent gaan slapen. Alle sinds, dat was de bedoeling. Om één uur snachts zagen we een spin kruipen, maar echt een grote vieze zo eentje dat je in de films tegenkomt en dat jou bijt. Ik heb een fobie voor spinnen dus ik werd gewoon zot. Wij hebben snel al onze spullen genomen en op Alysse haar trampoline gekropen en daar hebben we tot vijf uur in de ochtend op gelegen met hoop en al een uurtje slaap. We hadden het allebei super koud dus besloten we om terug naar de tent te gaan, maar eerst even kijken of we die spin zagen. Maar die vier uur buiten was niet zonder gevolgen. Alysse heeft 47 muggenbeten ik heb er 24 alleen aan nog maar aan mijn voorkant aan mijn achterkant wil ik nog niets eens beginnen. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Deze begin van de vakantie zijn we op chirokamp met de fiets geweest en dat was 160 km , en dat was twee dagen rijden en we hadden geen overnachtingsplaats dus hebben we gewoon in een wei geslapen in onze slaapzak zonder tent , Maar wat we niet doorhadden was dat het volzat met processierupsen ... En dat jeukte enorm , Heel mijn lichaam stond vol ! x


    Love is just a word, but you bring it definition. (Eminem)

    Ocharme jullie. :')


    A. ikmisje.

    Whipple schreef:
    ik heb nog nooit in een tent of buiten geslapen.

    x'D


    ok

    ik heb uberhaubt een hekel aan;

    natuur
    beestjes in alle vormen en maten
    kamperen en de hele gangbang erom heen.

    ^^ dus mij zul je dat nooit zien doen,

    de geniaal-erd die muggenspray heeft uigevonden... ode aan him/her dude.

    leve muggenspray (krul)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 23:55 ]

    Niets beter dan thuis binne in je eige bed =)

    Ik ging een keer in een tentje slapen in mijn achtertuin en dat ging helemaal goed (:
    En toen ging ik een keer op de trampoline slapen met iemand en dat lag totaal niet lekker en we werden bang van de geluiden dus gingen we naar binnen en gingen op de bank slapen $


    -

    oké, dat ga ik dus nooooit doen.
    -niet dat ik het van plan was, maar oké :')


    Protège moi de mes désirs.

    Das sneu ö
    Nog nooit gedaan en helemaal niet van plan! Geen buitenmens xD


    Jaybee dude (: