• Hooi!(:

    Ik kan alles wel in het LJH droppen, maar een topic aanmaken is ook leuk. :Y)

    Al langer dan dat ik oud ben, hebben we een TV. Zo'n huge,
    niet te tillen geval met een gigantische kont. Daar komt echter morgen een eind aan!

    Het ding is (eindelijk) overleden. Het beeld deed er tegenwoordig al gigantisch lang over om goed te worden. Het begon uitermate wazig waardoor je letterlijk niet kon bedenken naar wat voor beeld je keek, en naarmate de tijd vorderde werd het scherper. Oftewel, ik had mijn ontbijt al lang en breed achter de kiezen voordat er fatsoenlijk TV kon worden gekeken.

    Gisteravond wilde ik het ding aanzetten, en zoals gebruikelijk kwam er het wazige, grijze beeld met zwarte vlek dat nog even een kwartiertje nodig had om in scherp beeld te transformeren. De TV bleek echter andere gedachtes te hebben en viel spontaan uit. "Ploep!"

    Meermaals heb ik geprobeerd de grote kast te reanimeren. Opnieuw aan/uit doen etc. Maar het mocht niet baten. Onze dikke vriend is er niet meer. Het is voorbij. Over en uit. Poppetje weg, kastje gesloten.

    DUS ER KOMT EEN SMART TV! EEN FREAKING SMART TV!
    Pa en ik zeuren al langer om een nieuwe tv, maar mams was het er steeds niet mee eens. Maar nu is ze eindelijk om. :Y) en ze begon zelf over een smart-tv. Aangezien we met onze dikke kijkkast alleen een aantal zenders hadden en het dus echt een TV was, is dit wel een hele vooruitgang. We konden tegenwoordig de nieuwere DVDs al niet eens meer bekijken doordat onze apparatuur te oud was, snik. Ik heb dus nog nooit onze DVD bekeken van The Hobbit, Battle of the Five Armies, huil. Snappen jullie nu mijn vreugde om deze upgrade?

    Dusja. Gisteravond een nieuwe TV besteld en morgen word ie als het goed is geleverd. We moeten alleen de huiskamer waarschijnlijk wat verbouwen aangezien deze TV aan beide kanten een poot heeft om op te staan ipv één ding in het midden. Dus ons kastje waar onze dikke vriend op staat is niet breed genoeg. xp Dat wordt het dressoir verplaatsen, haha.

    Dus... Hebben jullie onlangs nog iets meegemaakt met jullie apparatuur? ^^



    Edit:
    Onze nieuwe, gigantische TV! :Y)


    [ bericht aangepast op 14 jan 2018 - 13:05 ]


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Oeh nice! (:


    And then we'll see it.

    Oh wat tof voor je!!


    Mhm?

    Ooohh wat zul je de eerste paar weken genieten zeg van het goede beeld/geluid/alles kunnen doen en gewoon films kunnen kijken enzo. Suuuuper fijn!


    Normaal is het gemiddelde van alle afwijkingen

    Oh jeetje, ja ik kan me voorstellen dat je daar blij mee bent je :'D


    You were born original, don't die as a copy.

    Thank you all! :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Onze nieuwe, gigantische TV! :Y)



    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •