• Geloof me. Ik ben donderdag bij Alysse in de tent gaan slapen. Alle sinds, dat was de bedoeling. Om één uur snachts zagen we een spin kruipen, maar echt een grote vieze zo eentje dat je in de films tegenkomt en dat jou bijt. Ik heb een fobie voor spinnen dus ik werd gewoon zot. Wij hebben snel al onze spullen genomen en op Alysse haar trampoline gekropen en daar hebben we tot vijf uur in de ochtend op gelegen met hoop en al een uurtje slaap. We hadden het allebei super koud dus besloten we om terug naar de tent te gaan, maar eerst even kijken of we die spin zagen. Maar die vier uur buiten was niet zonder gevolgen. Alysse heeft 47 muggenbeten ik heb er 24 alleen aan nog maar aan mijn voorkant aan mijn achterkant wil ik nog niets eens beginnen. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    whaha
    omg jullie zijn echt te erg :x

    ik durf nog maar net in een caravan te slapen [/drama] :x


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb nog veel muggenbeten gevonden, :|


    Some people make the world special just by being in it

    Daarom moet je het 'anti-insecten' schermpje dichtdoen als je je tent opgezet hebt.


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    ankeaddicted schreef:
    Daarom moet je het 'anti-insecten' schermpje dichtdoen als je je tent opgezet hebt.

    de muggenbeten komen van die 4 uur op de trampoline.. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Ik weet hoe het is om buiten te slapen, scouts you know. Probeer het maar eens een hele week. ^^
    Ik ben altijd de enige die last heeft van muggenbulten. Maar de honderd (en dat is niet eens overdreven) wespen die rondvlogen waren een groter probleem. O.O
    Achja, ben ik ook weer meteen van mijn wespenangst af. En zoals Ankeaddicted zegt, op bijna elke tent zit een insectenschermpje, en je moet de tent wel goed dicht doen..


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik heb dus wel in de tent gelegen en het was vreselijk ik heb het 1 nachtje gedaan en toen mochten mijn ouders er in toen zijn mijn zus en ik op de bank gekropen het was 3 uur toen we in slaap vielen en die tent was koud en nat en ik werd om 5 uur wakker en toen ben ik uit de tent gestapt en toen werd ik nat


    When I Look In Your Eyes I See Something Beautiful.

    Ik heb al vaker buiten geslapen, en toen stond niemand vol met muggen beten. Maar dat was in de ardennenxD


    Get outta my head!

    Ik heb nog steeds medelijden met jullie echt!


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    ik heb nog nooit in een tent of buiten geslapen.

    x'D

    Decoy schreef:
    Ik heb nog steeds medelijden met jullie echt!

    Dankje. (krul)


    We'll never be as young as we are tonight

    omg wat erg x'D
    ik ga nog buiten slapen over 2 weken ofzeu.
    ik denk dat ik het toch maar ga doen.. ook al zijn jullie verhalen zo negatief. ;$
    en ik wens je veel succes met het tellen van je muggenbulten op de achterkant ;D


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Whipple schreef:
    ik heb nog nooit in een tent of buiten geslapen.

    x'D


    None but ourselves can free our minds.

    Lol ^^
    Ik heb nooit muggenbeten.. ^^ Maar goed! Ik heb al exceem, die muggen zou ik dus goed kunnen missen!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Vroeger ging ik altijd op vakantie in een tent (die op de camping al klaar staat) en dat durf ik nu al niet meer (er zat wel geen spin maar een grote krekel in de tent die supperveel lawaai maakte snachts)ook zijn die tenten snachts soms eens ondergelopen met regen en dan sta je daar met je emmertjes. (ronduit verschrikkelijk)

    [ bericht aangepast op 9 aug 2009 - 19:35 ]


    Everyone smiles in the same language.

    Decoy schreef:
    Ik heb nog steeds medelijden met jullie echt!

    jij bent de enigste die zegt medelijden te hebben. (cat)


    Some people make the world special just by being in it