• Ja!
    Ik was rond 5-6 uur naar boven gegaan met mijn laptop om mijn kamer verder te behangen met posters,
    Alles goed en wel, mijn ma vond dat niet erg..

    Komt ze rond 10 uur naar boven om te gaan slapen, doet ze mijn deur open, zegt ze dat ik nu erg asociaal bezig ben, komt ze naar me toe gelopen, klik ik Quizlet weg en zei ze al meteen van: 'Wat was dat?!'
    Kwam ze naast mij staan en moest ik laten zien wat ik allemaal open had staan!

    En toen, tot mijn grote ergernis vroeg er een jongen die ik amper ken aan mij of ik ergens wou op stemmen, maar dat kwam rechtsonder in mijn beeld te staan en mijn moeder meteen al vragen van: 'Wie is dat?' en dit en dat. >.<
    Moest ik dat hele msn gesprek laten zien waar enkel die stemlink instond en zei ze zo van: 'Doe maar geen foute dingen!'

    Ja halloo, ik zit één dag boven met mijn laptop en ik ben meteen al asociaal én fout bezig! >.<
    Ik voel mij nu dus serieus vreselijk en boos, omdat ze me niet vertrouwt!


    Let the Night embrace you

    Bij mij komt mijn vader steeds meekijken.
    (nerd)
    Maar dan zeg ik dat hij moet oprotten & hij doet dat gewoon.


    A. ikmisje.

    So do I.
    Ik ben asociaal omdat mijn moeder nu alleen beneden zit, vroeger met mijn vader, maar hij is overleden.
    Anyway, dan vraag ik 'moet ik beneden op de laptop gaan?', zegt ze 'nee', maar dan begint ze wel te zeiken, ja fuck op of zo.
    Ik kan mijn moeder echt niet uitstaan, ze vertrouwt mij ook al niet. ><


    -

    Ik zit elke dag beneden, maar mij controleren ze lekker niet, mijn broers wel kei hard. Best wel grappig.

    (cool)


    Some people make the world special just by being in it

    Ik vind het verschrikkelijk als mijn ouders meekijken met wat ik doe op de pc. Ik doe niks verkeerds ofzo, maar toch heb ik er een grote hekel aan.


    blame the bully.

    Ik zit altijd boven en daar wordt niet snel iets van gezegd, maar als ze boven komen en klik snel iets weg, zoals Quizlet, denken ze ook al snel dat ik iets doe dat niet mag. ;x
    Maar mijn ouders moeten gewoon niet weten dat ik op Quizlet zit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmm, vanmorgend moest ze gaan werken en liet ze een briefje voor mij achter dat ik naar de bakker moest..
    Stond er helemaal vanonder: 'Braaf zijn, hé'

    Ze weet goed genoeg dat ik zoiets niet doe.. >.<


    Let the Night embrace you

    Willom schreef:
    Ik vind het verschrikkelijk als mijn ouders meekijken met wat ik doe op de pc. Ik doe niks verkeerds ofzo, maar toch heb ik er een grote hekel aan.


    a figment of your imagination

    Ik heb mijn eigen laptop.
    Ze heeft geen rede om daar in te kijken. Doet ze ook niet.


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Ambeeer schreef:
    Oeie ik zou ook boos zijn , maar ja je moeder is gewoon bezorgt om jou (:


    None but ourselves can free our minds.

    wow en je ouders vinden jou asociaal? Mijn ouders vinden dat van mij ook, maar ik zit dan ook altijd op mijn kamer met mijn laptop ^^

    ook sowiets keer gehad. ging wel anders,, maar moest ook alles late zien enzz.....
    ja dat is kut...


    --

    Meid, ik begrijp je helemaal
    mr ik bn 'n ergere dochtr dan jou:X serieus als mijn ma dat zou doen, zou ik gewoon zijn uitgevlogn..weet je ik vond het echt fuckingerg dat m'n ouders gingen scheiden..mr nu ben ik er best wel blij om..het is hier veel rustiger in huis:x want ja ik snap dat je je er aan irriteerd..mijn moeder is overbeschermend--' ze doet net of ik nog 'n kind ben, &dat om de 5seconden er iemand mij kan ontvoeren ofzo..
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....