• Hallo iedereen,

    Ik ben al een tijdje bezig met mijn story Aimee en over het algemeen gaat dat goed.
    Ik heb veel ideeën en werk deze ook goed uit.
    Alleen heb ik soms last van een terugkerend probleem, waaronder deze:
    Lucian, een personage van het verhaal is een demoon die de boel niet helemaal op een rijtje heeft in zijn hoofd.
    Hij is met gemene plannetjes bezig maar het wilt me niet helemaal lukken om deze perfect op 'papier' te krijgen.
    Wat ik dan uiteindelijk heb getypt is over het algemeen wel goed maar ik denk vaak wel van: het kan beter.
    Hetzelfde probleem heb ik met een romance tussen 2 personages. Dat wilt maar niet lukken omdat ik ze op een bijzondere manier bij elkaar wil krijgen. Ik weet alleen nog niet precies op welke manier.
    Ze hebben wel al momentjes gehad samen maar het mannelijke personage wilt door zijn verleden niet aan een relatie beginnen.
    Nu ben ik dus op zoek naar iemand die me hiermee zou kunnen en willen helpen.
    De genres zijn vooral Fantasy, OP en romantiek. En het grootste probleem ligt bij mijn personage Lucian.
    Hij is een en al slecht nieuws maar ik heb soms het idee dat ik als persoon te lief ben om een personage als Lucian te kunnen beschrijven haha
    En wat ik schrijf is dan vaak ook vrij soft.
    Ik zoek dus vooral iemand die een klein beetje een sick mind heeft en me daarbij zou kunnen en willen helpen (A)

    (flower)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Ik zou je opzich wel kunnen en willen helpen als je zou willen? Zou voor mij ook wel een goede stap kunnen zijn om weer in het schrijven te komen hehe


    look at the stars, look how they shine for you;

    Oh dat zou heel fijn zijn!
    Dan hebben we een win-win situatie haha
    Ik zal je zo even een pb sturen :)


    "It means no worries, for the rest of your days"

    Hoi hoi,

    Fijn dat je al wat hebt kunnen doen! Als je me nodig hebt mag je me altijd een pb sturen. :)


    SIC | PARVIS | MAGNA