• Dit topic is geschreven uit frustratie, dus van het niet te letterlijk. Ik bn gwn ff pissed.

    Het gaat om het volgende... Iedereen was aan het klaagen toen we ruim een jaar niks meer van TH hoorde, heel af en toe een foto maar verder niets. De nieuwe home-page komt online, mensen helemaal blij, zie ze hem zijn ze helemaal teleurgesteld. "Hij is niet mooi" of "Gadver" word er dan geroepen. Maar hallo, jongens de stijl van TH is aan het veranderen, daarom dus ook een totaal andere site! Na de homepage was het weer stil rond TH, mensen allemaal zeuren dat ze niks over ze hoorde en bla, bla, bla. Komen er foto's van de Fashion Against Aids vrij, is iedereen over de zeik vanwege Bill zijn dreads. Nu komen er steeds meer foto's van Bill met dreads en Tom met vlechtjes, ik weet dat het wennen is en dat het echt heel anders staat. Maar kom op, de jongens veranderen, ze staan er juist om bekend om zich niks van andere aan te trekken en zich te kleden zoals ze willen! Dus hun stijl is veranderd, so what?! Ik hoor hier op quizlet bijna alleen maar negatieve reacties zoals "Bah" of "Lelijk". Maar mensen, ze zijn niet lelijk, ze zijn 'anders' geworden. Hun stijl is gewoon veranderd, als hun gewoon de science fiction kant op willen omdat ze dat leuk vinden of omdat dat aan sluit bij hun album, laat ze dan. Ze trekken zich heust niks aan van die reacties, ze veranderen heus niet opeens terug naar hun 'oude ik'. Ik zie Bill ook liever zoals hij vroeger was, maar hij is nog steeds mooi, en nog steeds Bill, misschien wat arroganter. Maar daar heeft iedere ster wel last van. Ik word gewoon een beetje gek van die reacties! =.=

    p.s; dit gaat vooral om de mensen die eerst zoveel zeurde omdat ze niks van zich lieten horen. Dus voel je niet aangesproken als je dat niet deed.

    sorrysorrysorrysorrysorrysorry, dit moest er ff uit.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 20:35 ]


    -

    Ja het is wel waar wat je zegt. Maar jij zegt dat ze niet lelijk zijn maar anders. Maar lelijk is voor elk mens verschillend dus sommigen zullen het wel lelijk vinden :X Maarja dat terzijde vind ik dus dat er wel waarheid inzit.


    -

    Ik snap jou helemaal, en ik word zot van deze mensen! Leer er mee leven, als de jongens zich beter voelen? Waarom dan beginnen zeiken dat JIJ het helemaal niet mooi vind? Leer de keuze van andere mensen respecteren


    Your Butt is Mine!

    Weet je, ik wil best wachten. Ik bedoel, als fan accepteer ik het wel en zo. En ik vind ook dat je helemaal gelijk hebt, maar ja, mensen hebben een mening en je kunt ze echt niet dwingen om die niet te zeggen of te veranderen, laten we wel eerlijk zijn.


    -

    AlmostHappy schreef:
    Ik heb begrip voor het lange wachten.. en ikv ind het eerlijk een beetje spannend zo. En de jongens verdienen ook vakantie! En dan hebben ze nog in de studio gezeten ook in die periode.
    Hun stijl.. het is nog steeds mooi. Eerst was het even wennen, tuurlijk! Maar daar ga ik zeker niet over gaan zeiken.. ze doen toch lekker wat ze willen, doen we toch ook? Hebben wij zin in een ander kapsel, we gaan naar de kapper.. doen zij het, is er een hele drama rond.
    En dan stoor ik me ook aan het commentaar op het feit dat Tom met een sigaret op een foto staat. Ze doen wat ze willen.. en fans moeten echt niet gaan zeggen dat ze niet mogen roken.. omdat het slecht is voor de gezondheid! Dat weten ze zelf ook wel, (het staat op het pakje in megagrote letters zodus!!) dus ze kiezen ervoor.

    DUS ik begrijp je en ik geef je groot gelijk.
    Ik ben het hier helemaal mee eens! n_n


    Will you follow me One last time? ~Thorin Oakenshield

    Wat ik ook nog wou zeggen, dat sommige fans echt over-the-top zijn.
    En daarmee bedoel ik dat ze zich overal druk om maken. Als iemand Bill een homo noemt, wordt diegene in elkaar geslagen. Natuurlijk is het gemeen om zoiets te zeggen, maar waarom zouden de fans zich daar druk om maken als Bill zélf het nieteens doet?! Dat snap ik nou echt niet. En net als met het roken, laat ze gewoon lekker! Wie zijn wij, de fans om ze te vertellen dat ze niet mogen roken? Ze doen wat ze zelf willen, daar hebben ze zelf hun keuze in.
    En mensen die het wachten op het album zat zijn, -kan ik begrijpen- gaan dan opeens heel anti-TH doen. Ja, hallo? Jullie zijn ook fan geweest? Ik bedoel, natuurlijk heb je een mening, en je mag die uiten als daarom gevraagd wordt, of als er een topic is met een onderwerp waarop je een mening kan plaatsen. Maar wat maakt jou een meerwaardig persoon door te zeggen 'ik haat TH', of 'Bill is echt lelijk', etc. Wat bereik je daar nou mee? Ik bedoel, van mij mag je het zeggen, maar andere fans kunnen daar boos om worden. Niet dat ik me daar zorgen om maak, maar het gaat om het principe.
    Als je geen fan meer bent, of je ze niet mag/haat, reageer dan gewoon niet!
    Wat heeft het voor nut?


    -

    Ik ben deels akkoord, deels niet. Het is heel normaal dat mensen gaan zeuren dat je niets meer van hun hoort, zéker als het hun lievelingsband is. En ik weet zeker dat het grote deel dat hier op heeft geantwoord ook gezeurd heeft, ja ik ook dus. En het gaat ook erg vervelen als ze niets nieuws uitbrengen, dus snap ik de mensen die gaan beginnen zeuren of afhaken. Langs de andera kant is het inderdaad ook zo dat er veel 'fans' zijn die beginnen zeuren en er om de vijf voet een topic over maken van: 'Waarom Tokio hotel dit.' of 'Ze zijn hier niet meer, stom Amerika!' om maar enkele voorbeelden te geven dus.
    Over dat 'bah' of 'lelijk'. Ja iemands stijl kan veranderen en ja mensen kunnen daar negatief op antwoorden omdat ze het gewoonweg echt wel heel en heel erg lelijk vinden. Dus daarrond snap ik je frustratie niet echt? Als mensen het lelijk vinden dan is dat toch hun keuze? Ja het is wennen, maar eenmaal je eraan gewend bent en het dan nog lelijk vindt, dat is toch hun probleem?

    Mee eens.
    Al begrijp ik de reacties van de fans ook wel. Als je zo lang op iets wacht, en dan valt het tegen, tjah, dan kun je negatieve reacties van ze verwachten hé ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Conspiracy schreef:
    Ik ben deels akkoord, deels niet. Het is heel normaal dat mensen gaan zeuren dat je niets meer van hun hoort, zéker als het hun lievelingsband is. En ik weet zeker dat het grote deel dat hier op heeft geantwoord ook gezeurd heeft, ja ik ook dus. En het gaat ook erg vervelen als ze niets nieuws uitbrengen, dus snap ik de mensen die gaan beginnen zeuren of afhaken. Langs de andera kant is het inderdaad ook zo dat er veel 'fans' zijn die beginnen zeuren en er om de vijf voet een topic over maken van: 'Waarom Tokio hotel dit.' of 'Ze zijn hier niet meer, stom Amerika!' om maar enkele voorbeelden te geven dus.
    Over dat 'bah' of 'lelijk'. Ja iemands stijl kan veranderen en ja mensen kunnen daar negatief op antwoorden omdat ze het gewoonweg echt wel heel en heel erg lelijk vinden. Dus daarrond snap ik je frustratie niet echt? Als mensen het lelijk vinden dan is dat toch hun keuze? Ja het is wennen, maar eenmaal je eraan gewend bent en het dan nog lelijk vindt, dat is toch hun probleem?

    Hier ben ik het helemaal mee eens, vooral het dikgedrukte deel omdat ik gewoonweg vind dat Bill er niet meer uitziet. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is mijn mening? En die zet ik toch echt wel gewoon neer, vooral als er in het topic staat 'Wat vinden jullie van Bill?' Dan is het opeens verboden om 'lelijk' te zeggen?


    ok

    Conspiracy schreef:
    Ik ben deels akkoord, deels niet. Het is heel normaal dat mensen gaan zeuren dat je niets meer van hun hoort, zéker als het hun lievelingsband is. En ik weet zeker dat het grote deel dat hier op heeft geantwoord ook gezeurd heeft, ja ik ook dus. En het gaat ook erg vervelen als ze niets nieuws uitbrengen, dus snap ik de mensen die gaan beginnen zeuren of afhaken. Langs de andera kant is het inderdaad ook zo dat er veel 'fans' zijn die beginnen zeuren en er om de vijf voet een topic over maken van: 'Waarom Tokio hotel dit.' of 'Ze zijn hier niet meer, stom Amerika!' om maar enkele voorbeelden te geven dus.
    Over dat 'bah' of 'lelijk'. Ja iemands stijl kan veranderen en ja mensen kunnen daar negatief op antwoorden omdat ze het gewoonweg echt wel heel en heel erg lelijk vinden. Dus daarrond snap ik je frustratie niet echt? Als mensen het lelijk vinden dan is dat toch hun keuze? Ja het is wennen, maar eenmaal je eraan gewend bent en het dan nog lelijk vindt, dat is toch hun probleem?

    Dat van dat 'bah' en 'lelijk' gebeuren gaat echt om de mensen die eerst het hardst zeurden om foto's en allerlij dingen. Komen er eindelijk van die foto's vrij, beginnen ze het af te kraken. En dat snap ik niet, je wilde toch foto's zien? Nou hier heb je ze XD


    -

    tamere schreef:
    (...)
    Hier ben ik het helemaal mee eens, vooral het dikgedrukte deel omdat ik gewoonweg vind dat Bill er niet meer uitziet. Sorry dat ik het zo zeg, maar dat is mijn mening? En die zet ik toch echt wel gewoon neer, vooral als er in het topic staat 'Wat vinden jullie van Bill?' Dan is het opeens verboden om 'lelijk' te zeggen?

    Ik wil het ook helemaal niet verbieden, ik word er alleen gek van dat ze eerst zoveel zeurden en nu er eindelijk foto's zijn kraken ze hun compleet af.


    -

    Esmaye schreef:
    Wat ik ook nog wou zeggen, dat sommige fans echt over-the-top zijn.
    En daarmee bedoel ik dat ze zich overal druk om maken. Als iemand Bill een homo noemt, wordt diegene in elkaar geslagen. Natuurlijk is het gemeen om zoiets te zeggen, maar waarom zouden de fans zich daar druk om maken als Bill zélf het nieteens doet?! Dat snap ik nou echt niet. En net als met het roken, laat ze gewoon lekker! Wie zijn wij, de fans om ze te vertellen dat ze niet mogen roken? Ze doen wat ze zelf willen, daar hebben ze zelf hun keuze in.
    En mensen die het wachten op het album zat zijn, -kan ik begrijpen- gaan dan opeens heel anti-TH doen. Ja, hallo? Jullie zijn ook fan geweest? Ik bedoel, natuurlijk heb je een mening, en je mag die uiten als daarom gevraagd wordt, of als er een topic is met een onderwerp waarop je een mening kan plaatsen. Maar wat maakt jou een meerwaardig persoon door te zeggen 'ik haat TH', of 'Bill is echt lelijk', etc. Wat bereik je daar nou mee? Ik bedoel, van mij mag je het zeggen, maar andere fans kunnen daar boos om worden. Niet dat ik me daar zorgen om maak, maar het gaat om het principe.
    Als je geen fan meer bent, of je ze niet mag/haat, reageer dan gewoon niet!
    Wat heeft het voor nut?

    Wij zouden ons daar helemaal niet mee moeten bemoeien, de halve wereldbevolking rookt. Dus waarom ineens dom gaan doen omdat Tom en Bill een sigaret in hun handen hebben XD


    -

    Breakfast schreef:
    Agree.

    Maar, ik denk wel als ze fans zullen verliezen doordat hun stijl steeds veranderd, ze terug zullen keren naar de Zimmer 483 of Schrei kant.. ;x [/DENK IK]

    Nah, sorry dat ik er Linkin Park weer maar eens bij betrek. Maar dus, hun zijn ook totaal van stijl verandert. En dat is gewoon wennen, like. Hoeveel keer zijn Mike en Chester van haarstijl verandert? En heb je ooit hun fans horen klagen? Dacht het niet, de meeste kijken gewoon naar het uiterlijk. Hun stijl is verandert van Nu-metal naar Rockachtig, maar terug keren voor de fans? dat denk ik niet dat ze doen. omdat ze willen maken wat ze zelf mooi vinden en leuk vinden. En ik hoop dat Tokio Hotel dat ook gaat doen...

    En ik vind dat je groot gelijk hebt Anouk.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 13:27 ]


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Selfdestruct schreef:
    (...)
    Drm klopt het dus ook niet helemaal wat ik heb getypt. Het moest er gewoon uit.

    ik begrijp je wel, en vind dat je voor een stuk gelijk hebt. maar iedereen mag zijn eigen mening geven. Alleen is het niet leuk dat ze er maar blijven over door gaan. Kan best geloven dat het er uit moest, want het heeft ook al op mijn zenuwen gewerkt. Trek er me nu niets meer van aan.


    For once I want to be the car crash.

    je hebt gelijk,ze zijn anders geworden (:
    maar als de mensen dat nu lelijk vinden dan is dat toch zo ?
    ze geven gewoon hun mening.


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    je hebt gelijk,ze zijn anders geworden (:
    maar als de mensen dat nu lelijk vinden dan is dat toch zo ?
    ze geven gewoon hun mening.

    Maar daar heb ik ook niet echt problemen mee, het gaat mij om het feit dat ze eerst gaan zeuren dat ze foto's willen, krijgen ze die, gaan zie die helemaal lopen afkraken XD


    -