• Na een jaar zoeken heb ik eindelijk een baan :'D! Het werk is te doen en het is hartstikke gezellig. Maar mijn blijdschap is nu al snel weer neergehaald door de realiteit: Mijn school tijden sluiten niet meer aan + Ik heb problemen met mijn 'dieet'. Ik moet werken op donderdag avonden en zater- en zondagen. Nu heb ik het probleem dat ik met mijn volgende rooster, waardoor ik op school zit wanneer ik eigenlijk moet werken. Een uur later beginnen kan een optie zijn, maar dan moet ik eten gaan kopen bij de winkels dichtbij. Sinds er alleen vettig eten te koop is, is dit ook geen optie voor mij. Ik eet nu een uur voor het werken een hele pizza, maar ik heb gemerkt dat ik daar buikpijn van krijg, dus ik moet dat ook eigenlijk niet meer doen...
    Eten tijdens werken is ook geen optie, want ik heb geen pauzes. Nu is eten een minder groot probleem dan mijn school tijden, maar continue met buikpijn rondlopen is ook geen pretje...
    Ik heb geen idee wat ik moet doen, want ik vind het daar echt gezellig. Hebben jullie wat tips of adviezen?


    Seasons will change, but I shall remain

    Neem zelf salades mee die je voor het werken kan eten?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Kook de dag van te voren eten en neem dat mee? Doe ik zelf ook heel vaak en ik werk bij de Mc Donald's. Haha.^^ dan doe ik het gewoon in de magnetron. (:


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gewoon eten van huis meenemen inderdaad (:


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Toen ik nog twintig uren per week naast school werkte, nam ik altijd salades mee of at ik een broodje met soep of iets dergelijks. De restjes meenemen van thuis is ook een optie. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Op voorhand iets maken dat je daarna kan eten of kan meenemen. En ik weet niet hoor, maar normaal moet je wel pauze krijgen bij een baan.


    16 - 09 - '17

    Eddard schreef:
    Neem zelf salades mee die je voor het werken kan eten?


    "Ignite, my love. Ignite."

    Dat probleem had ik vorig jaar ook (: ik werkte anderhalf uur bij mijn huis vandaan en het gebeurde regelmatig dat ik s avonds vergaderingen of thema avonden had. Dat betekende dat ik dan rond 22:00 pas thuis zou zijn. Onderweg kocht ik nooit iets, omdat ik er vaak ziek van wordt. Het is dat mijn vriend altijd salades voor mij klaarmaakte, zodat ik die mee kon nemen want anders vergat ik ook rustig om te eten.

    Mijn tip is dus eigenlijk gewoon iets van huis meenemen (:


    Stop holding me under and let me breathe.

    Delfino schreef:
    Op voorhand iets maken dat je daarna kan eten of kan meenemen. En ik weet niet hoor, maar normaal moet je wel pauze krijgen bij een baan.

    Hangt ervan af hoeveel uur je werkt.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Lang leve maaltijdsalades!
    Ik eet 2 keer per week op school en vaak ook nog 1/2 keer op mijn werk en ik neem 9/10 keer een maaltijdsalade mmee.
    En ik weet niet of je in de buurt van een mac zit, maar die side-salades zijn heerlijk en je kan er ook fruit/tomaatjes/yoghurt ofzoiets bijnemen.
    En qua tijden gewoon even aangeven, ik heb hetzelfde met mijn nieuwe rooster. Ik ben nu op vrijdag pas om half 5 in mijn woonplaats , dus om 5 uur werken red ik niet. Ik heb dat aangegeven en nu houden ze er gewoon rekening mee.


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Rena schreef:
    Lang leve maaltijdsalades!
    Ik eet 2 keer per week op school en vaak ook nog 1/2 keer op mijn werk en ik neem 9/10 keer een maaltijdsalade mmee.
    En ik weet niet of je in de buurt van een mac zit, maar die side-salades zijn heerlijk en je kan er ook fruit/tomaatjes/yoghurt ofzoiets bijnemen.
    En qua tijden gewoon even aangeven, ik heb hetzelfde met mijn nieuwe rooster. Ik ben nu op vrijdag pas om half 5 in mijn woonplaats , dus om 5 uur werken red ik niet. Ik heb dat aangegeven en nu houden ze er gewoon rekening mee.



    De salades van de Mac zijn niet echt gezond. Ik heb daar laatst nog een heel artikel over gelezen.

    Ik heb een speciale salade bak van het met sistema to go. Daar zit een vork en een mes bij plus een bakje om je dressing in te doen. Ik vind het ideaal helemaal omdat ik mijn eigen salades maak.


    "Ignite, my love. Ignite."