• Ik heb een giga spinnenfobie..

    Ik heb steeds opnieuw spinnen in mijn kamer! Eenmaal zat er een spin in mijn pyjama die ik net aanhad. Resultaat: een spin die over mijn rug naar mijn arm toe kroop! Die was ik een tijdje kwijt (ik had heel mijn kamer gepoetst, maar vond die niet) tot ik gisterenavond hem terugvond boven een poster. gevolg: een gekreukte poster en een spin in de stofzuiger + nog ene die ik zag lopen aan de andere kant van mijn kamer.

    Van kleins af had ik al schrik van spinnen, maar hoe ouder ik word hoe erger het word. En ik ben dat dus grondig beu. Het erge is.. ik moet steeds gaan gillen als ik een spin zie, ook al is het midden in de nacht.. zijn er anderen bij me.

    Ergens wil ik van die spinnenfobie af. Want zit er een spin in mijn kamer, ik slaap er niet! Toen die ene spin over mijn arm liep, ging ik bijna huilen van de schrik. Anderen lachen mij uit, dan zeggen ze: die spin heeft meer schrik van jou, dan jij van hem. (NIET DUS)

    Zijn er nog die spinnen haten..? of hebben sommige tips om die fobie aan spinnen te overwinnen? of tips hoe je ze het best kan doden x)

    Vervolgje: Gisterenavond, ik kom in mijn kamer.. wat zie ik daar zitten boven Bill en Tom hun koppies? weer een giga van een spin! ik meteen naar beneden gelopen.. mijn moeder wou hem niet pakken.. dus ik terug naar boven, ik neem de stofzuiger zet hem in mijn kamer, wat komt daaruit lopen.. die spin die ik de avond voordien had opgezogen. En dan de andere viel er dood uit. ik alles laten vallen naar beneden en mijn mams moest ze maar terug op zuigen. (Ik heb dan ook die tip, dat je je hand moet erop zetten en erweer afhalen uitgevoerd. Nu staat die stofzuiger beneden en niet meer in de kamer naast de mijne.

    maar mijn kamer trekt dus echt spinnen aan hea! dit is zeker al de tiende spin in enkele weken tijd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 10:13 ]

    sorry ik weet niks, ik heb het zelf ook heel erg >.<


    Nvt

    Sorry, can't help you. Ikzelf heb geen angst voor insecten. Ik vind ze juist interessant (ook van kleins af aan) en wanneer er een dikke harige spin te vinden is, ben ik erbij :'D
    Als je ze rustig oppakt is er niets aan de band en kun je ze gewoon het raam uitgooien.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2009 - 21:51 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ik HAAT spinnen. en nee. ik kom er niet overheen.
    beste om spin weg te halen?
    pak de stofzuiger.. zet m aan. bovenop de spin.. vervolgens je hand op de mond doen.. zodat je hand word gezogen..
    en dan los halen.. dan gaat de spin dood door de druk die je creeert (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    Heb er zelf schrik van :X


    -

    Ik haaaat spinnen! gister zat er eentje de hele tijd boven mijn bed :(
    en er zit een geplette spin tussen mijn rolgordijn:S


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.

    Ik heb hetzelfde ik wil er zelf ook fucking graag vanaf :o


    Only losers can act the way you do

    LotteLampje schreef:
    ik HAAT spinnen. en nee. ik kom er niet overheen.
    beste om spin weg te halen?
    pak de stofzuiger.. zet m aan. bovenop de spin.. vervolgens je hand op de mond doen.. zodat je hand word gezogen..
    en dan los halen.. dan gaat de spin dood door de druk die je creeert (:


    Oow, die is leuk om te weten..
    ik heb de stofzuiger namelijk zeker vijf minuten gewoon laten aanstaan omdat ik schrik had, dat die er weer uit zou komen lopen x)

    Je kan doen zoals mijn vriend en er een bal heen gooien in de hoop dat die terug gooit, resultaat, de spin is dood. x.x
    Nee, nu effe serieus, dat hierboven was serieus zo ik heb zelf ook een grote schrik voor spinnen, ik wil ze zelfs dood als ze buiten zitten. x.x


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    ik haat spinnen ook!
    en ik heb eigenlijk ook geen idee hoe ik er van af kom :')


    dream, dare, fly!

    ANNExROCKT schreef:
    ik haat spinnen ook!
    en ik heb eigenlijk ook geen idee hoe ik er van af kom :')


    Zelf heb ik al spinnen gedood.. met schoenen (maar dat was buiten of in de auto), haarlak (in de badkamer), stofzuiger (in mijn kamer) en andere keren liet ik mijn paps, mams of zus opdraaien voor het vangen van ze.

    Ik haat spinnen echt, niet normaal. Vroeger maakte ik mijn moeder altijd wakker als ik een spin zag ookal was die mini. Maar nu als het midden in de nacht is dan pak ik een doosje en zorg ervoor dat die spin erin loopt en dan doe ik er een deksel op en dan is die de volgende dag wel dood (duivel)


    -

    Daar kan ik je helaas niet bij helpen, ik schijt hem zelf ook voor spinnen =X


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Ik heb ook een spinnenfobie. :X
    & ik ben zelfs vandaag nog huilend van schrik naar beneden gelopen omdat er een gigantiaschz spin onder de badmat zat toen ik een bad wou nemen.
    Ik zou er zelf ook vanaf willen raken, maar ik heb geen idee hoe.


    A. ikmisje.

    Ik haat spinnen zelf ook, gruwelijk.
    Maar het punt is bij mij dat ik ze niet dood durf te maken. Dat heb ik met elk insect O.O
    Niet omdat ik er bang voor ben ofzo, maar meer omdat ik het zielig vind O.O
    Ja. Ik ben raar.


    ok

    Och kind, ge moest is weten!

    Ik ween gewoon als er een spin op mij is. Zelfs van het kleinste spinnetje. Laatst kroop er een grote over mijn bed. Gosh, ik in paniek, natuurlijk! Ik had toevallig een boekje bij mij. Ik wou daar niet mee slaan, maar ik vond niets anders. Toen die ineens snel mijn richting in kwam, twijfelde ik geen seconde langer, en sloeg ik ermee. Dat blad heb ik er intussen al lang afgescheurd. Dat raak ik niet meer aan.

    Zit er een spin in mijn kamer? Ik slaap daar niet voor die weg is! Daardoor sliep ik eens in mijn broer zijn kamer, en daarna in de zetel beneden. Toen de spin weg was, sliep ik pas weer in mijn kamer.

    En dan zeggen ze; Spinnen hebben meer schrik van u. Leg me dan eens uit waarom ze over ons kruipen? Aha! Maar daar hebben ze geen antwoord op he.

    Serieus ik begin gewoon de blijten als ik er één zie. Ik kruip op tafels en stoelen als ik één op de grond zie.

    Ook was er eens een in de badkamer. Ik pak mijn gsm en bel naar benenden. Mama kwam hem toen halen. (:

    Serieus, mijn aragnafobie is massa's groot! Zo kan ik nog verhalen blijven uitkramen die ik heb meegemaakt. Heb er zelfs eens een trauma aan overgehouden! =S

    Samen zullen wij spinnenschuw zijn en blijven!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.