• Hey hoi! Vanmiddag heb ik samen met Moontalk een flower crown gemaakt. Nouja, een halve dan. Toen we vanuit de stad terugliepen kwamen we langs allemaal bomen met bloesem, en door de harde wind lag er heel veel op de straat. We vonden het hartstikke mooi dus pakten er een aantal op, en na een tijd lag mijn hele fietskrat vol. Toen we bij mij thuis terugkwamen vroegen we ons toch wel af wat we er mee zouden doen, en besloten we een flower crown te maken. Helaas had ik geen draad, of een haarband. Toen hebben we dus maar zo'n band met duivelsoortjes, die ik nog had liggen, en wol gepakt, en hebben we wat geprobeerd. Daarna natuurlijk leuk foto's maken, en daar zijn een aantal hele leuke foto's uit gekomen! Nu willen we er beiden eentje als pf, maar twijfelen we een beetje welke. Ik zal hier van ons beiden de, voor mij, mooiste vierneerzetten. Zouden jullie willen helpen met de keus?

    Voor mij





    Voor Simone





    take me back to the basics and the simple life

    Tof! (: Ik zou voor jou voor de tweede gaan voor je pf en voor Moontalk de eerste of de vierde. (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Erg leuk! Voor jou de derde en voor Simonne de eerste. (:


    i can swear, i can joke – i say what's on my mind if i drink if I smoke – i keep up with the guys

    De foto's zijn echt mooi geworden! Ik ga hem wel in zwart wit doen denk ik....


    The world is a book, and those who do not travel read only one page ~ St. Augustine

    Allebei de eerste! :3


    but do you feel held by him? — does he feel like home to you? ( Anatomy » Midsommar )

    Ik vind ook voor jullie beiden de eerste het beste. : )


    Ik wil een tuin vol egels

    Gaaf!
    Voor jou de derde en voor Simone de eerste ;d


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Moet ik heel veel verschil zien? :x

    Maar at least, ze zijn heel leuk! :3


    wat was dit ookalweer

    Oeh, gaaf! Echt ontzettend gaaf.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Uptown schreef:
    Erg leuk! Voor jou de derde en voor Simone de eerste. (:


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Mechanic schreef:
    Allebei de eerste! :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]