• Ik heb een giga spinnenfobie..

    Ik heb steeds opnieuw spinnen in mijn kamer! Eenmaal zat er een spin in mijn pyjama die ik net aanhad. Resultaat: een spin die over mijn rug naar mijn arm toe kroop! Die was ik een tijdje kwijt (ik had heel mijn kamer gepoetst, maar vond die niet) tot ik gisterenavond hem terugvond boven een poster. gevolg: een gekreukte poster en een spin in de stofzuiger + nog ene die ik zag lopen aan de andere kant van mijn kamer.

    Van kleins af had ik al schrik van spinnen, maar hoe ouder ik word hoe erger het word. En ik ben dat dus grondig beu. Het erge is.. ik moet steeds gaan gillen als ik een spin zie, ook al is het midden in de nacht.. zijn er anderen bij me.

    Ergens wil ik van die spinnenfobie af. Want zit er een spin in mijn kamer, ik slaap er niet! Toen die ene spin over mijn arm liep, ging ik bijna huilen van de schrik. Anderen lachen mij uit, dan zeggen ze: die spin heeft meer schrik van jou, dan jij van hem. (NIET DUS)

    Zijn er nog die spinnen haten..? of hebben sommige tips om die fobie aan spinnen te overwinnen? of tips hoe je ze het best kan doden x)

    Vervolgje: Gisterenavond, ik kom in mijn kamer.. wat zie ik daar zitten boven Bill en Tom hun koppies? weer een giga van een spin! ik meteen naar beneden gelopen.. mijn moeder wou hem niet pakken.. dus ik terug naar boven, ik neem de stofzuiger zet hem in mijn kamer, wat komt daaruit lopen.. die spin die ik de avond voordien had opgezogen. En dan de andere viel er dood uit. ik alles laten vallen naar beneden en mijn mams moest ze maar terug op zuigen. (Ik heb dan ook die tip, dat je je hand moet erop zetten en erweer afhalen uitgevoerd. Nu staat die stofzuiger beneden en niet meer in de kamer naast de mijne.

    maar mijn kamer trekt dus echt spinnen aan hea! dit is zeker al de tiende spin in enkele weken tijd.

    [ bericht aangepast op 11 aug 2009 - 10:13 ]

    Ik heb Anarchofobie, er valt niet veel tegen te doen. ._.

    Ik haat spinnen egt serieus ik had een keer z'n dikke op mijn kamer dat ik bij mijn vader in de armen sprong egt mega erg
    of een nacht was ik half wakker en voelde ik iets over mijn gezicht lopen en die ochtend werd ik wakker hing er een spin boven mijn gezicht ik heb egt een gruwlijke hekel aan die k*t spinnen JIEGH

    Conspiracy schreef:
    Ik HAAT spinnen, serieus ik heb zo'n nachtlampje en dat was op een avond aan toen ik in mijn bed kroop. Zag ik opeens op de muur waar mijn bed tegenstaat een zwarte vlek. Doe ik het grote licht aan, zit daar zo'n veelste grote spin.

    Maar weet je? Poets je je kamer veel? Want daar kan het ook aan liggen. Spinnen komen vaak naar een kamer/huis dat heel goed gepoetst is. Waarmee ik niet wil bedoelen dat je je huis niet meer moet poetsen eah! En kan ik je misschien nog angstiger maken?Als je een tapijt hebt in je kamer zitten daar minsten 150 kleine spinnetjes in. Maar dan echt van die heel erg kleine spinnetjes. Bij een houten vloer zijn er dan een 100 en bij een stenen vloer 50.


    Ik poets af en toe wel eens.. en mijn mams.
    En ieuw, ik heb een houten vloer. Maar wat ik ontdekt hebt.. die spinnen kruipen onder mijn posters! IEUW..

    Ik en mijn bf hebben heel de nacht buiten geslapen terwijl het ijskoud was omdat we een spin in onze tent hadden gezien. We hadden buiten amper geslapen.


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Ik en mijn bf hebben heel de nacht buiten geslapen terwijl het ijskoud was omdat we een spin in onze tent hadden gezien. We hadden buiten amper geslapen.


    Hahha, had ik ook eenmaal, een spin in mijn tent. Toen heb ik mijn neef maar verplicht die te pakken x)

    AlmostHappy schreef:
    (...)

    Hahha, had ik ook eenmaal, een spin in mijn tent. Toen heb ik mijn neef maar verplicht die te pakken x)

    Ja, dat doe ik normaal ook altijd, maar ik en (vooooooral) mijn bf zijn bang van spinnen dus:'D echt, ik kei rap die rits open en wij kei bang dat die ondertussen naar beneden zou dingenen, gha :'D


    Some people make the world special just by being in it

    Ik heb geen spinnenfobie, als ik een spin zie, dan dood ik die. :'D

    Ik heb een fobie voor spinnen.
    Dus neen ik heb geen tips.


    I need you like a heart needs a beat

    Ik ben als de dood voor spinnen... ik haal altijd een van mijn ouders om hem weg te halen xD mijn kamer zitten heel soms spinnen :'( sorry ik kan je nie helpe


    all i need is love, all i get is homework

    Oh,dat ken ik, dan zie ik er een zitten, loop ik naar de living om mn pa te gaan halen, die komt ze dan een "schouderklopje". Ik maak ze soms ook zelf dood hoor.

    ik begin bijna te wenen als ik nog maar een spin zie.Ik begin al als een gek te gillen als ik een spinnetje van een paar mm groot zie.Ik krijg koude rillingen als ik aan die beestjes denk. (:


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Prodigy schreef:
    Ik heb Anarchofobie, er valt niet veel tegen te doen. ._.


    ik leef met je mee, ik heb het ook ;|


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    haat aan spinne ö
    ik durf zelf de kerlder ni in vanwege al de spinne
    egt kheb is een kwartier in de klder vastgezete omda er een spin op de trap zat -_- en niemand anders was thuis -_- alsek nog ma aan spinne denk krijgek de kriebels of der zit er egt 1 op mij ö
    maja xD
    ik probeer nooit te sgreeuwe en kalm te blijve, moeder of vader te hale zoda zij ze kunne dode :D
    da doe me denke ik kwam is in de gang en een spin van wel 7cm lang zat daar ik dus ouders hale men pa zei doodleuk: ah dedie, khad die dernet zien zitte ma kd8 binne een aantal minute zal ze wel dood zijn door iemand anders ö
    grrr da hatek dus -_-
    ma van kleine spinnetjes bennek ni bang daar zittek dan op te trappe alsof men schoen een moordwape is da een moordenaar dood moe doen fzo xD
    am ik kan ni egt helpe ö
    srry

    x


    What happened in the crew stays in the crew ^^


    waarom is iedereen daar bang van? ><
    ze zijn wel vies hoor, maar die gaan u ni opeten of aanvallen hoor ^-^


    Keep calm and love Zayn Malik =)

    Ik kan je helaas ook niet helpen, ik heb zelf een spinnenfobie...Ik denk trouwens dat er niet zo veel aan te doen =(
    En dat je gilt en huilt en al die toestanden is compleet normaal als je ergens heel erg bang van bent, de mensen moeten je angst maar begrijpen! Iedereen is wel van iets bang anders ben je geloof ik niet echt normaal. En je hebt nog geluk dat je ze durft opzuigen met een stofzuiger zelf dat durf ik niet (A) Ik haal altijd mijn moeder en die moet ze maar dood doen (A)
    En de beste tip om ze te vermoorden is ze gewoon verpletteren met een schoen of een ander voorwerp zo ben je zeker dat ze dood zijn!


    Going crazy from the Moment I met You <3