• Heeft er nog iemand naar de vallende sterren gekeken gisteren? 8)
    Ik vond het zo mooi :9~ ik zag er maar 6 ofzo, maar 2 toen ik Six Feet Under The Stars luisterde en dat vond ik heel erg pakkend. ;D

    O.o ik wist daar niks van, anders had ik zeker gekeken.
    Ik heb me hele leven nog geen een vallende ster gezien..


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    gister heb ik niet gekeken
    bij ons was het bewolkt ):
    ik kijk heel vaak naar de sterren, en ik heb in mijn leven 4 tot 6 vallende sterren gezien ^^
    ik vind het er altijd geweldig uitzien! (:
    *vooral op het strand een kampvuur en dat je met mensen die je niet kent of vrienden o familie, daar ligt naar boven te staren!
    en iemand moet een gitaar meenemen*


    Here I Am

    Ach ja da's waar! Compleet vergeten! Je kan de meeste vallende sterren zien rond 12 augustus ><' Damn heb ik weer wat gemist. Maar volgens mij was het hier wat te bewolkt x')


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    BodyControl schreef:
    gister heb ik niet gekeken
    bij ons was het bewolkt ):
    ik kijk heel vaak naar de sterren, en ik heb in mijn leven 4 tot 6 vallende sterren gezien ^^
    ik vind het er altijd geweldig uitzien! (:
    *vooral op het strand een kampvuur en dat je met mensen die je niet kent of vrienden o familie, daar ligt naar boven te staren!
    en iemand moet een gitaar meenemen*

    Ik denk dat ik met jou kan praten. :9~ Nou ik hat ook gedacht dat het enorm bewolkt zou zijn, maar dat was dus niet ;D

    Ik! :l
    Ik had daar nog een discussie over met mijn vriend, want we lagen op het gras en ik zag dat zo. En hij maar blijven volhouden dat het een vliegtuig :3

    'k vind het trouwens best wel grappig dat juist jíj een topic maakt over sterren :X. Als je 'endeavor' met een 'u' schrijft (endeavour) dan krijg je toch de naam van een spaceshuttle, niet? x'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Gisteren ik niet, maar op vakantie heb ik er wel enkele gezien. :')


    Tanya is de beste.

    Marshmellow schreef:
    'k vind het trouwens best wel grappig dat juist jíj een topic maakt over sterren :X. Als je 'endeavor' met een 'u' schrijft (endeavour) dan krijg je toch de naam van een spaceshuttle, niet? x'D

    Ik weet het niet x'D Ik zou wel Endeavour gepakt hebben (dat is in het Engels, niet Amerikaans) maar die was al bezet. >_<

    anonymous schreef:
    Ik! :l
    Ik had daar nog een discussie over met mijn vriend, want we lagen op het gras en ik zag dat zo. En hij maar blijven volhouden dat het een vliegtuig :3

    Haha, ja ik zag ook een paar vliegtuigen, maar je ziet echt het verschil hoor ;D

    Ik heb er 1 gezien met mijn mama denk ik maar ik ben niet zeker of het er wel 1 was,hij viel vrij vroeg. (rond 11u30)


    Everyone smiles in the same language.

    Waarom wist ik dat nou niet. :(


    "I shut my eyes in order to see.'

    Marshmellow schreef:
    'k vind het trouwens best wel grappig dat juist jíj een topic maakt over sterren :X. Als je 'endeavor' met een 'u' schrijft (endeavour) dan krijg je toch de naam van een spaceshuttle, niet? x'D

    Muaha, indd.
    Endeavour.

    Clay schreef:
    Waarom wist ik dat nou niet. :(

    Je moet naar het nieuws kijken. (N)

    [ bericht aangepast op 12 aug 2009 - 11:27 ]

    XlaukeX schreef:
    Ik heb er 1 gezien met mijn mama denk ik maar ik ben niet zeker of het er wel 1 was,hij viel vrij vroeg. (rond 11u30)

    Jaa, mijn moeder zag er ook rond dat uur, maar ik ging om 12uur naar buiten en heb daar een half uur op een ligstoel gezeten lol. ;D

    Ik heb de nacht van vorige week donderdag op vrijdag een gezien. : D


    We'll never be as young as we are tonight