• It's really diificult for me to say; I love you, before I go to sleep:

    Er zijn kinderen met geestelijke problemen, zoals ADHD, ODD, NLD en Autisme.
    Lilly is zwaar autistisch, sluit zich van de buiten wereld af en wil er niks mee te maken hebben. Nou.. Ze wil er wel iets mee te maken hebben, maar weet niet hoe ze dat moet doen. Ze weet niet hoe ze tegen een normaal persoon als wij `Hallo´ moeten zeggen of `Hoe gaat het?´. Totdat er een speciaal persoon in haar leven komt. Hij wil alles voor haar doen zolang ze maar bij hem blijft. Hij vindt haar zo puur en zo mooi. Hij is zo in de ban van haar dat hij bijna vergeet dat hij ook nog een eigen leven leid.

    Verdere info:
    Dit verhaal is op mijn zusje gebaseerd, niet dat ze het heeft meegemaakt met die jongen maar wel het gedeelte dat ze autisme heeft. Ze heeft autisme maar dan een andere vorm dan het meisje in het verhaal. Mijn zusje dringt zich juist heel erg op in plaats van dat ze in haar zelf gekeerd is.
    Verder komt Tokio Hotel erin voor!
    Ik hoop dat jullie veel lees plezier zullen hebben!

    Confused Productions™

    [ bericht aangepast op 13 aug 2009 - 23:01 ]

    Lijkt me wel een interessant verhaal, maar ik ga hem nu niet lezen want daar ben ik te lui voor ! xD
    Maar een andere X ga ik hem wel lezen:D


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    HeartSilence schreef:
    Lijkt me wel een interessant verhaal, maar ik ga hem nu niet lezen want daar ben ik te lui voor ! xD
    Maar een andere X ga ik hem wel lezen:D


    Danke :D

    Lijkt me leuk :o


    I recycle my thoughts.