• Nou ik hoorde vandaag van mijn zus dat mijn tante echt zo een dik vet lul verhaal over me heeft verteld (aan mijn zus)en daar ben ik kwaad om. Het zit dus zo:

    Mijn familie was een tijd geleden naar Slagharen gegaan en ik was paar daagjes bij dus mijn tante in het huisje,
    Verteld mijn tante dus aan mijn zus dat ik haar eten niet wilde eten en dat ik alleen maar sla ging eten en dat ik na het eten telkens naar de wc ging! (dus met andere woorden om te kotsen)
    LIKE! that is soo not true.
    Ik heb haar eten wel gegeten behalve dat wat mijn opa had gemaakt want ik kan niet tegen sterk gekruid/pittig eten. En ik heb heelmaal geen sla gegeten -.- en ik ging ook niet naar het toilet na het eten. Like miss een paar x maar iedereen moet toch wel eens naar het toilet. Dat ik nou een normaal lijf heb zonder vet en mijn tante een dik lijf heeft ken ik ook nix aan doen orr prff echt volgensmij is ze gewoon jarloers.


    Sorry quierz moest echt even kwijt wie heeft ook zoiets meegemaakt dat fam. over je roddeld??

    Mijn halve famillie haat mij omdat ik hetzelfde over ze denk als mijn moeder dus ik denk dat ze wel over mij praten maar weet ik niet zeker


    We can only learn to love by loving.

    omg, dat lijkt me erg, nee ik gelukkig nog niet

    nee, mijn familie zou dat niet doen. denk ik. nouja, ik mag ze niet allemaal, maar dat weten ze gelukkig niet. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    jullie hebben geluk ik haat roddels --'

    Nee, daar doen wij niet aan.


    Life is hard and then we die

    Dat is best wel kut. Maar ik ken dat. Alleen gaat het hier in de familie de ronde dat ik drugs gebruik en verkeerde vrienden heb die half gestoord zijn [dat dus niet zo is].

    Sodeju Oo
    Nee, dat hebben wij niet eigenlijk. We zijn best hecht als familie.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ehm, nee, ze roddelen niet over mij. Hoop ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Geen idee eigenlijk.


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    JOYCEVIPx schreef:
    Dat is best wel kut. Maar ik ken dat. Alleen gaat het hier in de familie de ronde dat ik drugs gebruik en verkeerde vrienden heb die half gestoord zijn [dat dus niet zo is].
    omg vet zielig eigenlyk gewoon ze hebben nix beters te doen --'

    Poppy schreef:
    (...)omg vet zielig eigenlyk gewoon ze hebben nix beters te doen --'

    Ahg ja,van je familie moet je het hebben zeker ? ^^ Je moet er gewoon mee lachen. De volgende keer als je u tante ziet. Dat heb ik ook gedaan toen mijn familie hier was. Ik had toen geld op zak en zei toen om te lachen; "Vandaag heb ik weer goed verdiend ze,die blijven maar die drugs van mij kopen." Je moest hun koppen toen zien x)

    Mijn oma roddelt, heel erg veel, het is gewoon een kutwijf. Vorig jaar had ik nogwat problemen thuis enzo, en álles wat zij daarover te weten kwam, werd doorgelult. Niet alleen aan familie, maar ook aan vrienden, medewerkers van het bejaarden tehuis, aan mensen van de thuis zorg, de slager, alles. En dan zegt ze ook gewoon doodleuk "nou, ik heb die en die daarover vertelt, en dit en dat". En ik heb al sins mijn peuter tijd last van woede aanvallen, hele heftige ook, en telkens als er wel iets gebeurd waar zij bij is, dan weet de volgende dag iedereen het.
    Soms heb ik gewoon de neiging om haar helemaal verrot te schelden, maar dat kun je natuurlijk niet maken.

    JOYCEVIPx schreef:
    (...)
    Ahg ja,van je familie moet je het hebben zeker ? ^^ Je moet er gewoon mee lachen. De volgende keer als je u tante ziet. Dat heb ik ook gedaan toen mijn familie hier was. Ik had toen geld op zak en zei toen om te lachen; "Vandaag heb ik weer goed verdiend ze,die blijven maar die drugs van mij kopen." Je moest hun koppen toen zien x)
    haha vet

    Marlboro schreef:
    Mijn oma roddelt, heel erg veel, het is gewoon een kutwijf. Vorig jaar had ik nogwat problemen thuis enzo, en álles wat zij daarover te weten kwam, werd doorgelult. Niet alleen aan familie, maar ook aan vrienden, medewerkers van het bejaarden tehuis, aan mensen van de thuis zorg, de slager, alles. En dan zegt ze ook gewoon doodleuk "nou, ik heb die en die daarover vertelt, en dit en dat". En ik heb al sins mijn peuter tijd last van woede aanvallen, hele heftige ook, en telkens als er wel iets gebeurd waar zij bij is, dan weet de volgende dag iedereen het.
    Soms heb ik gewoon de neiging om haar helemaal verrot te schelden, maar dat kun je natuurlijk niet maken.
    :O zo gemeen :L

    Mijn Tante vind het ook heel leuk om te roddelen over mij,Ze zegt dat ik aan de drugs&sterke drank zit(Niet waar),En dat ik al iets van 9 keer sex heb gehad enzo,Ook niet waar echt ik kan haar wel ophangen,en nu heeft heel de familie het erover,en nu haat ik mijn tante en familie behalve mijn oom en neef^^