• Nou ik hoorde vandaag van mijn zus dat mijn tante echt zo een dik vet lul verhaal over me heeft verteld (aan mijn zus)en daar ben ik kwaad om. Het zit dus zo:

    Mijn familie was een tijd geleden naar Slagharen gegaan en ik was paar daagjes bij dus mijn tante in het huisje,
    Verteld mijn tante dus aan mijn zus dat ik haar eten niet wilde eten en dat ik alleen maar sla ging eten en dat ik na het eten telkens naar de wc ging! (dus met andere woorden om te kotsen)
    LIKE! that is soo not true.
    Ik heb haar eten wel gegeten behalve dat wat mijn opa had gemaakt want ik kan niet tegen sterk gekruid/pittig eten. En ik heb heelmaal geen sla gegeten -.- en ik ging ook niet naar het toilet na het eten. Like miss een paar x maar iedereen moet toch wel eens naar het toilet. Dat ik nou een normaal lijf heb zonder vet en mijn tante een dik lijf heeft ken ik ook nix aan doen orr prff echt volgensmij is ze gewoon jarloers.


    Sorry quierz moest echt even kwijt wie heeft ook zoiets meegemaakt dat fam. over je roddeld??

    oei :s naja niks van aantrekken, totzolang jij weet dat het niet waar is.. Maar ik heb een hechte band met mijn familie, we zijn allemaal 'close' met elkaar. En ja, ze zeggen zo wel eens iets onder elkaar over mij en mijn broer of anderen van de familie, maar nooit zulke dingen zoals jij vernoemt...

    Ik ben een slet n.n Ze geloven niet dat ik nog nooit een echt vriendje heb gehad en denken dus dat ik allemaal relaties voor ze verzwijg en ik ben dus een slet n.n


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Dat is vet erg :|

    ik zou het niet weten of er achter mn rug in de familie over me geroddelt word, ik ken de helft vn mn familie niet eens,

    mn ma heeft 9 broers en zussen en ik ken maar een helft van hen en ze hebben àllemaal kleinkinderen kinderen,

    maarja,
    als er in mijn fam. over me geroddelt word, duurt het wel even voor het mijn ma of zo bereikt,

    ik zou het me niet aantrekken, volgens mij weet je zus heus wel dat je dat niet doet. :X


    You're my own fairytale <'3

    Misschien zegt de familie wel eens wat achter mijn rug over mij, maar dat komt nooit uit. Dus het zijn geen erge roddels of zo. En ik doe dat soms ook wel over hen, dus no hard feelings hé ^^ Iedereen roddelt wel eens. Verder ben ik wel close met mijn familieleden en dan vooral met mijn tante. Maar dat van jou vind ik wel een beetje ver gaan oO

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 11:55 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Bij mij praten ze zelfs over me als ik er bij sta x,x Dus ik weet wel zeker dat ze achter mijn rug om ook heel veel dingen over me zeggen. Al mijn ooms en tantes haten me, alleen mijn neven en nichten mogen me wel ;x

    [ bericht aangepast op 22 aug 2009 - 11:57 ]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Alleen maar er om lachen, dat is zo triest als iemand over je gaat roddelen.

    Nee, want de helft van myn familie zie ik toch niet meer. (cat)


    None but ourselves can free our minds.