• Heey ik heb een aar mensjes nodig voor mijn nieuwe story My life is a bad dream [J.H.C] die ik samen maak met iStrawberry.
    (Net zoiets als Mean Girls maar dan anders)
    -Hoofd leider van de Plastic´sxMoonwalkerX
    -de domste Van de Plastic´s lovedrop
    -En nog 1 van de Plastic´s Fences
    -De slimme plasticGlaceon

    -Liefje van Emmett Kickson
    -Liefje van EdwardConspiracy
    -Kennis van the Cullen'sdorsha
    -Beste vriendin van Jasper xikkuhxme
    -Vriendin van JennFloodlight
    -Houd de cullen's in de gaten (zij is van de Volturri) Tranquillity
    -aardige ex/vriendin van edward ;] Decoy
    Of als je zelf nog een personage weet !

    -Naam:
    -Leeftijd:
    -Hobby’s:
    -Talenten:
    -Karakter:
    -Stijl:
    -Overig:
    -Foto:
    -Rol:
    Ben je een vampier ? zo ja hoe lang al ?

    [ bericht aangepast op 18 aug 2009 - 0:04 ]

    Decoy schreef:
    Ik wil echt graag het liefje van Edward wezen dus wat moet je daar voor doen want niemand krijgt die lijkt het wel.

    Maar ik wil ook (cat)

    BornForThis schreef:
    Is goed dan zijn er 4 plastic's en jij de slimste ;]
    x.


    -Naam: Katie
    -Leeftijd: 18 Jaar
    -Hobby’s: Lezen en Tekeken.
    -Talenten: Kan dingen goed onthouden.
    -Karakter: Voelt zich beter als de rest omdat ze weet dat ze erg slim is.
    -Stijl: Huppel
    -Overig: Navelpiercing
    -Foto: Plaatje
    -Rol: Slimste Plastic

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:29 ]

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Maar ik wil ook (cat)
    Als we d'r dan Ann Renée noemen of Anne Renée Of Annelies Renée dan zijn we het samen. (cat)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)Als we d'r dan Ann Renée noemen of Anne Renée Of Annelies Renée dan zijn we het samen. (cat)


    Goed idee maar die rol beslis ik vanavond nog wel ;]

    XikkuhXmeX schreef:
    Naam: Chantal
    Leeftijd: 16
    Woonplaats: Forks
    Uiterlijk:zwart haar, bruine ogen
    Karakter: eigenwijs, lief en slim,druk
    Specialiteiten: koken en grappen maken
    hobbies: lol maken, zingen en dansen
    Foto:http://www.myemohairstyles.com/gallery/files/1/scene-hair-4.jpg
    Rol: edwards vriendin of beste vriendin van jasper
    overig: vampier voor 100 jaartjes


    Je hebt de rol van beste vriendin van Jasper ;]
    x.

    BornForThis schreef:
    (...)

    Goed idee maar die rol beslis ik vanavond nog wel ;]
    Hahaha is goed, maar volgens mij willen ook wel redelijk veel mensen Edward zijn vriendin wezen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    (...)Hahaha is goed, maar volgens mij willen ook wel redelijk veel mensen Edward zijn vriendin wezen.

    Ja en je kan moeilijk al die namen gaan mixen ;D

    Conspiracy schreef:
    (...)
    Ja en je kan moeilijk al die namen gaan mixen ;D
    Ja, maar die van ons kan prima xd'


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Tranquillity schreef:
    -Naam: Esmée McCoy
    -Leeftijd: 16 Jaar
    -Hobby’s: lezen, muziek luisteren, de natuur bestuderen, zingen
    -Talenten: Mensen van kilometers afstand kunnen opsporen, zolang ze maar een klein iets van die persoon heeft. (Een haar, een wimperhaar,...)
    -Karakter: lief, behulpzaam, betrouwbaar, spontaan, sociaal, moedig, slim, eigenwijs, soms koppig
    -Stijl: Casual, wel modieus
    -Overig: Ze is in een vampier veranderd door een jonge vampier die zich niet kon beheersen. De jonge vampier was lid van een bende en de baas heeft haar erbij opgenomen. Ze vond ze te geweldig en wou zelf geen moordenaar zijn, daardoor is ze gevlucht en bij de Cullens terecht gekomen. Ze hielpen haar vegetarisch te worden, maar soms heeft ze er nog problemen mee. (Net zoals Jasper)
    -Foto: http://cm1.theinsider.com/media/0/90/2/isabel-lucas.0.0.0x0.340x510.jpeg
    Rol: Liefje Edward
    Is al een vampier, al zo'n 79 jaar.

    Ik zou héél graag de rol van Edwards liefje hebben, maar moest je iemand anders kiezen. Zou ik dan een rol kunnen krijgen als: Een meisje (vampiere) die de Cullens de hele tijd in de gaten houdt in opdracht van de Volturi of zo? En dan later bij hen intrekt?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Decoy schreef:
    (...)Ja, maar die van ons kan prima xd'


    bij elkaar 6 mensen Edward's liefje dus dat is best wel veel maar heo doe ik dat dan met de bescrijving ? en het is tohc een meisje dus dat is nogal raar.

    Tranquillity schreef:
    (...)
    Ik zou héél graag de rol van Edwards liefje hebben, maar moest je iemand anders kiezen. Zou ik dan een rol kunnen krijgen als: Een meisje (vampiere) die de Cullens de hele tijd in de gaten houdt in opdracht van de Volturi of zo? En dan later bij hen intrekt?



    Ok is goed je hebt de rol

    BornForThis schreef:
    (...)
    Ok is goed je hebt de rol

    Dankje (:


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    BornForThis schreef:
    (...)

    bij elkaar 6 mensen Edward's liefje dus dat is best wel veel maar heo doe ik dat dan met de bescrijving ? en het is tohc een meisje dus dat is nogal raar.
    Ja, je hebt gelijk. Ik zou gewoon kijken naar welk persoon er het beste in het verhaal past en de beste beschrijving heeft gemaakt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    -Naam: Nina Stone.
    -Leeftijd: 17 jaar.
    -Hobby’s: Piano spelen, muziek beluisteren, dansen, honkbal spelen, gedichten schrijven, horoscopen opzoeken, uitgaan met vriendinnen, ..
    -Talenten: Fotografie, muziek bespelen, sport
    -Karakter: Koppig, grappig, hyper, lief, behulpzaam, bitchy tegen mensen die ze niet kent, gevoelig.
    -Stijl: Skater, scene, girly,..
    -Overig: Kan heel goed mensen begrijpen met gevoelens bevoorbeeld, ze komt een jongen tegen en ze kijkt hem aan en die jongen voelt niets anders dan pijn dan voelt zij dat ook.
    -Foto: Klik ..
    -Rol: Maakt niet uit wat jij het beste vind ..


    I found myself in Wonderland.

    Is liefje Edward nog vrij? ^-^