• Hallo'tjes,
    Nou ja, je kan het eigenlijk al zien aan de titel van mijn topic. Een weekje geleden vertrok ik naar Kroatie en op weg naar daar in de bus, vertelde mijn vriendin plots dat ze gehoord had dat Robert Pattinson Kirsten had zwanger gemaakt. Maar ik heb er eigenlijk nog niets over gehoord of gelezen, dus ik vroeg me af of jullie meer weten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ja, er zijn geruchten dat Kirsten zwanger zou zijn. :'D
    Je moet het maar eens googlen. :'D

    Ik geloof het eerlijk gezegd niet zonder bewijzen. Dus nee, sorry, ik weet niets meer dan dat. (cat)

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 16:04 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik weet niet maar er zijn ook op youtube bewerkte filmpjes die de trailer van Breaking dawn moeten voorstellen en daar is ze zwanger. Misschien verwart ze zich daarmee?


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik heb het ook gehoord, maar wat er van waar is weet ik niet..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Immortal schreef:
    Ik weet niet maar er zijn ook op youtube bewerkte filmpjes die de trailer van Breaking dawn moeten voorstellen en daar is ze zwanger. Misschien verwart ze zich daarmee?

    Néé, zeker niet. Want ik vroeg nog specifiek van bedoel je Bella of Kirsten [real life] en ze zei wel degelijk Kirsten.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    In Breaking Dawn wel, maar in het echt niet, I guess.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Nog niets van gehoord.


    You're a star in heaven.

    nouja als we geduld hebben komen we er vanzelf wel achter,, als het wel zo zou zijn komt het vanzelf wel op nieuws,, en dan weer zo'n hele heisa en shit;P


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    als het egt is,, mag ze geen wiet meer roken xD


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Dunno...


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik had er nog niets van gehoord..


    Happiness hit her like a train on a track

    We zien het vanzelf wel, (:

    we have to wait, I guess :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik geloof het niet. En al helemaal niet van Robert, want Kristen heeft toch een vriendje ?


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    ParaBones schreef:
    Ik geloof het niet. En al helemaal niet van Robert, want Kristen heeft toch een vriendje ?

    Ja, maar dat vlotte niet meer zo goed en ze voelde ook wat voor Robert volgens mij. En als ik goed gehoord had ging ze haar vriend (michael(?)) dumpen voor Robert. Maar ze had nog niet volledig beslist of zo.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right