• Hoe zie jij jou carrière voor je? Met familie,werk en woonsituatie? Vertel het me allemaal.

    Als alles goed loopt met mij,dan hoop ik later aan de zee te wonen met 1 of 2 kinderen en werk ik als kokkin? =]

    En jij?

    Hmm, lieve man, 2 kinderen (jongen én meisje), vrij ruim huis in een mooie buurt in Amerika. En dan ben ik hersenchirug, hahaha(A)


    Like everybody and trust no one.

    Ik zou willen wekren als advocate, schrijfster of evenementenplanner. Ik wil met een lieve man in een grachtenpand in Amsterdam gaan wonen en ik wil graag twee kinderen -twee meisjes.- En ik wil later heel gelukkig wezen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:45 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Goh, dat weet ik niet.
    Waarschijnlijk werk ik ergens in een crèche (of dat wil ik toch) en heb ik een man en kinderen. Voor de rest denk ik er niet echt over na. :'D

    Ik zou graag advocate of psychologe worden. Samen met mijn man en kinderen (een tweeling - meisje/jongen) woon ik in een prachtig, groot herenhuis ofwel ergens in amerika waar ik een topadvocate/psychologe ben. We hebben een hond, nog geen idee welk ras. En ik hoop dat ik mijn familie en vrienden nog veel zie.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Later heb ik een prachtige villa en ben ik met Skandar Keynes getrouwd die dan ondertussen een hele beroemde acteur is geworden.
    We hebben dan een tweeling, waarvan ik de namen nog niet weet en ik werk dan als fotograaf. :9~
    -teveel fantasie heerst hier >.<-


    Let the Night embrace you

    Het liefst zou ik twee kinderen hebben. Eerst een jongen en daarna een meisje. Ik zou in een villa wonen en zou een goedbetaalde job hebben én een hele lieve man :] Welke job weet ik nog niet maar het liefst advocate of iets met talen als tolk of zo

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 12:49 ]

    Ik woon met mijn man in een ruim huis in Parijs, óf andere stad in Frankrijk of Italië. We hebben 2 dochtertjes en éen hond. Ik werk als dierenartse/psychologe óf ik werk bij een modetijdschrift.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Adorable schreef:
    Hmm, lieve man, 2 kinderen (jongen én meisje), vrij ruim huis in een mooie buurt in Amerika. En dan ben ik hersenchirug, hahaha(A)


    hetzelfde alleen ik wil ;
    2 meisjes =3 en ik wil graag pathaloog anatoom worden =3


    We can only learn to love by loving.

    Later wíl ik een man met een sixpack. Woon ik waarschijnlijk in Amerika/Australië, nee, just joking.
    Ik wil wel een man met een mega sixpack like Adam/Zac Efron. Some of you know <-
    En later wil ik een tweeling, jongen en meisje, namen, Amélie & Dean.
    En ik ben manager ofzo. ^^ Nee, ik wil in de HMH/Ahoy Rotterdam werken. In de HMH achter de bar, kan je lekker meekijken 8D


    -

    Esmaye schreef:
    Later wíl ik een man met een sixpack. Woon ik waarschijnlijk in Amerika/Australië, nee, just joking.
    Ik wil wel een man met een mega sixpack like Adam/Zac Efron. Some of you know <-
    En later wil ik een tweeling, jongen en meisje, namen, Amélie & Dean.
    En ik ben manager ofzo. ^^ Nee, ik wil in de HMH/Ahoy Rotterdam werken. In de HMH achter de bar, kan je lekker meekijken 8D


    jij bent slim
    maar laat mij toch maar in me lijken grave ;x


    We can only learn to love by loving.

    later ben ik getrouwd met Rick (A), hebben we geen kinderen, wonen we in een leuk huis ergens op een leuke plek ^^, werk weet ik nog niet, iets met mensen ofzow :'P

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 13:09 ]


    The sun will shine like never before, in the world behind my wall. Take me there <3

    dan woon ik heel groot:D
    en heb ik 2a4 kindjes.
    en heb ik een leuke baan als interieurstylist.
    en een leuke knappen vriend tuurlijk.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 13:43 ]


    To The Stars Through Adversity

    Ik wil aan de zee gaan wonen, samen met Mauke.
    En dan hebben we kindjes :D.
    En heb ik een baan in de gamedesign.


    MJ - You'll never moonwalk alone

    Later woon ik met mijn man en 3 kinderen (hopelijk tweeling meisjes) in een huis :') Wat voor soort maakt me niet zoveel uit. En dan werk ik in de kinderopvang (:


    -

    Ik wil later zo'n hele lieve man die begrijpt dat ik voor mijn job als schrijfster dus wel vaak afwezig ben, die soms voor mij kookt. Ik wil dan 2 kindjes, en wonen in een huis op het platteland in Engeland. :)


    Don't walk away and leave without a reason.