• Hoe zie jij jou carrière voor je? Met familie,werk en woonsituatie? Vertel het me allemaal.

    Als alles goed loopt met mij,dan hoop ik later aan de zee te wonen met 1 of 2 kinderen en werk ik als kokkin? =]

    En jij?

    Eerst maak ik mijn middelbare studies af en krijg ik daar een diploma van (ik weet nog niet juist bij welke richting ik ga eindigen) Daarna ga ik aan de universiteit van Leuven of Antwerpen studeren en hopelijk een pracht van een man vinden. Als ik en mijn vriend lang samen zijn gaan we samenwonen en als alles goed verloopt na een tijdje trouwen. Ik woon in een prachtige villa gelegen op een prachtige locatie. Ik heb een leuke en goedverdienende job. Na of op mijn 28ste zou ik graag kindjes willen: één jongen en één meisje. En dan leven ik en mijn gezinnetje nog lang en gelukkig :9~

    De exacte job en studies die ik wil doen zijn er nog niet in verwerkt omdat ik dat nog niet weet
    (nerd)


    Only losers can act the way you do

    Haha, ik heb hier eens een iets van moeten maken tijdens de les Engels bij een vervangster.
    Het bevatte dingen zoals Alex Gaskarth, en een tuin met allemaal madeliefjes. Maaruh, jaa :')
    In het echt, ik heb geen idee. :')

    Lieve man, 3 kinderen waaronder een tweeling, werken als schrijfster of iets doen bij een tijdschrift, met al mijn vriendinnen van de middelbare school heb ik nog contact en ik woon in Londen (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    als alles volgens plan verloopt ben ik rond mijn 28ste een zeer beroemde journaliste/schrijfster/kunstkenner en woon ik in LA met mijn verloofde, rond die tijd ga ik dan proberen kindjes te maken ^^


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.