• Hoe zie jij jou carrière voor je? Met familie,werk en woonsituatie? Vertel het me allemaal.

    Als alles goed loopt met mij,dan hoop ik later aan de zee te wonen met 1 of 2 kinderen en werk ik als kokkin? =]

    En jij?

    Ik zou graag in een ruim appartement in Manhattan, New York willen wonen, waar ik een goedbetaalde job heb in de film-, muziek- of boekenindustrie. Qua gezinssituatie nog het liefst alleen een ruimdekende, lieve man. Trouwen hoeft niet en kinderen wil ik niet.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2009 - 13:46 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Philadelphia schreef:
    Ik zou graag in een ruim appartement in Manhattan, New York willen wonen, waar ik werk in de film-, muziek- of boekenindustrie. Qua gezinssituatie nog het liefst alleen een ruimdekende, lieve man. Trouwen hoeft niet en kinderen wil ik niet.

    ik ga het toch even vraagen.
    waarom wil je geen kindjes?


    To The Stars Through Adversity

    Ik werk als modeontwerper voor een online kledingbedrijf voor tieners die ik en een goede vriend(in) hebben opgezet. Ik heb mijn vriend/man tijdens een concert ontmoet en ik ben zwanger van mijn eerste kind.
    Ik heb mijn hbo opleiding afgerond en schrijf in mijn vrije tijd. Ik heb twee krimi's uitgebracht en drie jeugdboeken.


    No growth of the heart is ever a waste

    Als alles goed gaat, haal ik in Nederland mijn diploma, ga ik in Los Angeles verder studeren voor media/journalistiek en woon ik samen met een vriendin. En misschien dat ik nog een vriend heb. :')


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    ik hoop iets in de toerisme gaan doen en eerst veel te reizen voordat ik een lieve man tegenkom en daar 2 kinderen mee krijg. ik hoop dan 2 jongetjes. :]


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    later..

    zal ik wel een flutleventje leiden. (lijden xD)

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 15:34 ]

    Verloofd met een pracht van een man, maar nog niet van plan om te trouwen. Ik wil niet trouwen, enkel verloofd zijn. Zwanger van een tweeling en werkende als manager in mijn eigen recordlabel, met Kirsten als mijn eerste grote artiest.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 16:52 ]

    Als alles goed gaat..
    Niet getrouwd [enkel samenwonen], twee kindjes, actrice en zangeres.

    [ bericht aangepast op 20 aug 2009 - 15:54 ]


    You'll never dream alone. <3

    zorgzame man die ook een beetje verstand heeft van koken en huishouden, kinderen zit ik nog nie over te denken, en voor werk in een dierentuin (droomt weg) en als huis gewoon een knuss huisje ergens in de bossen ofzo


    Love is the movement <3

    Ik had al een keer gereageerd, maar ik heb andere plannen. Goed, komt het;
    Ik ga eerst mijn vmbo afmaken, slagen voor het examen. Dan ga ik mbo doen, vervolgens hbo. Dan ben ik als het goed is 21. Dan ga ik studeren voor kinderpsychologe. Geen idee hoelang die studie is. Solliciteren enzo, dan heb ik een baan. Blablablaaaa. Later een man, 2 dochters en een hond. Ik woon dan in een ruim vrijstaand huis érgens in Nederland.


    I'd rather go naked than wear fur.

    Een lieve man ^^, 3 kindjes, Woon ik in Los Angeles, zou ik een heel leuke job hebben wat weet ik ni :p ma iets waar ik rijk van wordt xD
    en dat ik daar mag sterven :)
    meer weet ik nog ni :X


    Stop wishing, Start doing..

    Een job als tolk Nederlands - Engels.
    Een lieve man.
    Twee kindjes, eerst een jongen dan een meisje.
    En ik woon ergens waar geen giftige spinnen zijn. : D


    We'll never be as young as we are tonight

    Werk ik als boekhoudster of advocate of misschien Zangeres of schrijfster, en woon ik in Amerika, in LA of Texas, heb ik een man en twee of drie kindjes.
    Hoop ik alleen maar,, aja mijn man is Jackson Rathbone xD
    x

    Later woon in ik Spanje/Mallorca, heb een lieve man en 2 kindjes (jongen & meisje of 2 jongentjes) en werk ik in een tattooshop! :Y)
    never gonna happen :')


    dream, dare, fly!

    Later met een man wonen en gelukkig zijn, 2 kinderen, het liefst een tweeling.

    En wonen in Finland, in de buitenbuurt van Helsinki(Waar ik vroeger woonde) Bij een meer.

    &Als beroep, euhm...Ik weet het nog niet x"D


    I'm not a supermodel, I still eat at McDonalds