• Hallo'tjes,
    Nou ja, je kan het eigenlijk al zien aan de titel van mijn topic. Een weekje geleden vertrok ik naar Kroatie en op weg naar daar in de bus, vertelde mijn vriendin plots dat ze gehoord had dat Robert Pattinson Kirsten had zwanger gemaakt. Maar ik heb er eigenlijk nog niets over gehoord of gelezen, dus ik vroeg me af of jullie meer weten?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Er zijn foto's opgedoken van haar met een beginnend buikje, maar op de Teen choice awards had ze geen buik meer, maar Robert en Kristen zijn degelijk een koppel, Hij heeft toeggeven dat hij niet zonder haar kan, van haar iwst de halve wereld het al dat ze op hem is. En zijn beste vriend heeft gezegd dat Robert zo'n vierhonderd berichten elke maand naar haar stuurt. Elk moment moet hij haar zeggen wat hij doet of ziet.
    Dusja en er zijn foto's opgedoken dat ze achter auto's kussen, in auto's kussen,... Dus ja Robsten bestaat degelijk.
    Maar het is al eens uitgeweest, hij had haar gedumpt voor zijn tegenspeelster in Remmber me (ofzoiets) en toen is ze beginnen huilen en iedereen in de buurt kon haar horen vertellen over Rob, dat hij geweldig was voor haar en dat ze echt geloofde in hun relatie, maar blijkbaar zijn ze terug samen. Maar of die zwangerschapgeruchten waar zijn , dat weet ik niet.


    Never be more afraid of anything but yourself

    Exclusively schreef:
    Er zijn foto's opgedoken van haar met een beginnend buikje, maar op de Teen choice awards had ze geen buik meer, maar Robert en Kristen zijn degelijk een koppel, Hij heeft toeggeven dat hij niet zonder haar kan, van haar iwst de halve wereld het al dat ze op hem is. En zijn beste vriend heeft gezegd dat Robert zo'n vierhonderd berichten elke maand naar haar stuurt. Elk moment moet hij haar zeggen wat hij doet of ziet.
    Dusja en er zijn foto's opgedoken dat ze achter auto's kussen, in auto's kussen,... Dus ja Robsten bestaat degelijk.
    Maar het is al eens uitgeweest, hij had haar gedumpt voor zijn tegenspeelster in Remmber me (ofzoiets) en toen is ze beginnen huilen en iedereen in de buurt kon haar horen vertellen over Rob, dat hij geweldig was voor haar en dat ze echt geloofde in hun relatie, maar blijkbaar zijn ze terug samen. Maar of die zwangerschapgeruchten waar zijn , dat weet ik niet.

    Oké, danku ^^ Het lijkt me een twilightrelatie :') Bella kan ook niet zonder Edward en omgekeerd..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Glaceon schreef:
    Bewijs?

    Ja, ik had die ook al gevonden daarjust, maar ik weet niet. Het blijft raar :')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Tranquillity schreef:
    Ja, ik had die ook al gevonden daarjust, maar ik weet niet. Het blijft raar :')

    Als het zo is,ben ik erg blij voor hun. Ik vind het best een leuk stel.
    En het maakt me niks uit of jij dat niet vind.

    ze gaan wel samen wonen,, maar verder op internet staat dat het niet zo is,, en dat ze denkt dat haar "publisher" het gerucht in de wereld heeft geholpen



    wel jammer,, was vast lieff geweest


    I'm dreaming my end till I'm living it

    Ik geloof er niks van, misschien als er bewijzen zijn dat ik het wel ga geloven..

    nee het is niet zo. dat zijn foto-s van de runawatys )en dit klinkt een beetje mongolisch' maar haar broek al een beetje o¨pen waardoor een een soort van buikje kreeg maar ze is echt niet zwanger xD


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Geen idee, maar er staat een foutje in je titel het is Kristen hè =3

    Ik zeg niks, ik wacht tot er bewijs is ^^.
    & die foto had ik een paar weken terug ook al gezien, maar of het echt is?
    Ik wacht het allemaal wel af.
    Als het echt zo zou zijn, zou ik heel blij voor ze zijn :]
    Ze zijn echt lief samen, haha.


    you're my favourite part of the day ~

    op girlz-online.nl stond het toen al toen twilight net uit was en dat ze een vriendin naar de apotheek had gestuurd voor die test

    Kimmerd schreef:
    Bewijs?

    dat kan ook bewerkt zijn.. maar ik weet het niet. misschien wel, misschien niet. Ik zou het wel leuk vinden :P


    You are beautiful, you are love.

    Kristen is niet zwanger en heeft niet met Robert. geen roddels ofzo daarover geloven het is allemaal zwak gelul.


    everyday is a step higher to the end of the world.

    Ik heb er nog niets van gehoord.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Beamsville schreef:
    In Breaking Dawn wel, maar in het echt niet, I guess.

    Dat denk ik ook


    Your Butt is Mine!