• mensen zeggen vaak dat sprookjes niet waar zijn, ze komen niet uit en zijn allemaal bedrog. geen prinsen die de princessen redden, geen slechterikken die uit eindelijk verliezen. geen rare wezens die rond lopen. geen sprookjes in real-life. maar dit verhaal gaat verder dan een hedendaags school meisje, nee dit is een sprookje, in zijn eigen jasje gestoken.


    ~Rollen:
    ~princessen
    ~slechterikken
    ~elfjes
    ~zelf verzonnen wezens

    ~invullen:
    ~rol
    ~naam:
    ~foto: [/hoeftniet]
    ~karakter:
    ~te herkennen aan:

    not the first, the best.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    rol die toepasselijk is xD
    ~naam:Lilian Talensi
    ~foto: Lilian
    ~karakter: Lilian is vrolijk en droomt snel over dingen. In het bos voelt ze zich thuis. Lilian kan haar zin wel eens doordrijven en als het haar gelukt is is ze helemaal vrolijk. Ze voelt zich altijd rustig bij piano muziek en vind dieren belangrijker dan mensen.
    ~te herkennen aan: Haar bruine ogen. Lilian heeft erg bruine ogen die bijna nep lijken.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:39 ]

    Ik wil wel graag een princes xD ff in vullen


    HET GAAT HEEL DIEP

    ik wil ook (A) =D ik ga ff invullen~
    mag ik mischien XxmongoxX's zus(je) zijn (A)


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    ~rol princes
    ~naam: Selana diamora
    ~foto: http://fashionofthecelebs.files.wordpress.com/2009/07/hayden-panettiere1.jpg zoiets segmaah hahaha
    ~karakter: betrouwbaar,eigenwijs, lief, bijdehand,spontaan,kan moeilijk haar woede beheerse , Heeft veel over voor haar vriende en familie(zorgzaam dus hahaa)
    ~te herkennen aan golvende blonde haar met groene ogen , en ze was een princes met een stoer tintje


    Khoop dat dit een beetje goed is ?

    [ bericht aangepast op 7 juli 2010 - 20:49 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    ohh en als je het goed vind , mag eva dan me zusje zijn ?


    HET GAAT HEEL DIEP

    XxmongoxX schreef:
    ohh en als je het goed vind , mag eva dan me zusje zijn ?


    jaaa zusje :P (A)
    ben nog steeds aan het invullen *is langzaam*


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    klinkt gezellig!

    Hier is die ^^ XD

    ~rol; Princess!~ (A)
    ~naam: Nerissa Juliette Diamora
    ~foto: *zoekt nog XD*
    ~karakter: Nerissa is een kalm meisje met een positieve uitkijk op het leven,ze is vriendelijk tegen bijna iedereen en probeert in iedereen iets goeds te zien.
    Ze kan snel nerveus worden onder druk,en maakt dan snel fouten ook communiceren met anderen mensen gaat niet zo goed,maar als ze zich op haar gemakt voelt kan ze een geweldige vriendin zijn.
    ~te herkennen aan: stijle,bruine haren tot haar(midden)rug,blauwe ogen en een klein,heel klein aapje(Jolly) dat bijna altijd op haar schouder zit,veel mensen vinden hem 'vies' (vooral haar ouders). (nou als dat goed is :$,anders laat je het maar gewoon weg ;)


    Without the Darkness,we can be blinded by Light