• Vanaf vandaag wordt bijgehouden wie welk hoofdstuk leest.

    Daardoor kun je ook op profiel zien hoeveel hoofdstukken je hebt gelezen.

    En je kunt bij de hoofdstukken die je hebt geschreven zien wie je hoofdstuk allemaal gelezen hebben (Y)


    Dit is mijn signature...

    Rutger & Quizlet ruleren tot de dood ons scheidt ;$$.

    xoxo'<3


    I'll live every second like it is my last one <3

    cooll thanks:)


    Dance like nobody's watching'

    danku..?


    EGYPTIAN GOD

    weetje, misschien ben ik de enige.. maar kijk.. ik lees dus een paar hoofdstukken per dag zeg maar.. alleen ik blijf de hele tijd op het zelfde aantal van gelezen hoofdstukken staan.. is dit normaal? *schaam, schaam* (cat)

    Yeaah! =D

    Whipple:
    Ik heb hier ook last van, eerste dag werkte het nog wel, maar die dagen erna werkten ze niet meer.. terwijl ik wel een stuk of 300 hoofdstukken gelezen heb.


    Check eventjes mijn site: http://www.uptodaan.nl/ !!! :)

    Whipple schreef:
    weetje, misschien ben ik de enige.. maar kijk.. ik lees dus een paar hoofdstukken per dag zeg maar.. alleen ik blijf de hele tijd op het zelfde aantal van gelezen hoofdstukken staan.. is dit normaal? *schaam, schaam* (cat)

    Dat heb ik ook :S

    Maar als ik kijk wie er allemaal een hoofdstuk heeft gelezen en er staat bv dat het hoofdstuk 80 keer gelezen is en ik klik erop; dan zie ik er maar 3 leden ofzo staan die het gelezen hebben en dat kan niet want ik heb meer dan 3 reacties op dat hoofdstuk. o.O
    Is dat normaal?


    Where there is a sea there are pirates...

    Whipple schreef:
    weetje, misschien ben ik de enige.. maar kijk.. ik lees dus een paar hoofdstukken per dag zeg maar.. alleen ik blijf de hele tijd op het zelfde aantal van gelezen hoofdstukken staan.. is dit normaal? *schaam, schaam* (cat)

    Ik heb dat ook. Ik heb dus zogezegd 0 hoofdstukken gelezen xd.


    Where there is a sea there are pirates...

    Katherine schreef:
    Maar als ik kijk wie er allemaal een hoofdstuk heeft gelezen en er staat bv dat het hoofdstuk 80 keer gelezen is en ik klik erop; dan zie ik er maar 3 leden ofzo staan die het gelezen hebben en dat kan niet want ik heb meer dan 3 reacties op dat hoofdstuk. o.O
    Is dat normaal?

    Heb ik ook last van ><

    dat is pijn wand ik moet steeds zoeken waar ik was xD

    Katherine schreef:
    Maar als ik kijk wie er allemaal een hoofdstuk heeft gelezen en er staat bv dat het hoofdstuk 80 keer gelezen is en ik klik erop; dan zie ik er maar 3 leden ofzo staan die het gelezen hebben en dat kan niet want ik heb meer dan 3 reacties op dat hoofdstuk. o.O
    Is dat normaal?

    Dat was inderdaad nog een foutje, is inmiddels opgelost! :D